19 Reacties
2 jaar geleden
Reactie op ElisaIndo
Nou heb me rot gezocht naar precies dit in de gebruiksaanwijzing maar heb n ...
Succes!
2 jaar geleden
Reactie op Nho
wil je laten weten of het is gelukt? wij hebben ook een Joie maar krijg he ...
Nou het is dus echt niet mogelijk hoor! Dat ding zit echt vast gestikt…..ik dacht eerlijk gezegd ook dat ik de maxicosi langer kon gebruiken, maar er staat max 13kg en 75cm. Nou is ze nog laaang geen 13 kg, maar misschien passen hun hoofdjes er nog wel tot die tijd net in. Anders toch al wisselen met een ander autostoeltje of toch maar ff langs babydump om het toch maar na te vragen of dit klopt. 🤷♀️
2 jaar geleden
Nou.. bij het lezen van je titel al moest ik zo lachen ! Wij hebben dus net het zelfde voor & toevallig vandaag echt half uur lang zitten sukkelen van “ hoe in godsnaam gaat dat ding af of hoort dit er nou echt bij.. “ ik zou echt zo teleurgesteld zijn moest ik het er niet kunnen afhalen 😂 want ons kleine leunt al heel mooi maar we zien echt al dat het hem stoort en zijn hoofdje liever niet naar achteren doen waardoor hij eigenlijk oncomfortabel zit.
Wat heb je ons gereden met je topic seg 😂
Update je mij even als het gelukt is? 😃
2 jaar geleden
Reactie op JetaxLeo
Nou.. bij het lezen van je titel al moest ik zo lachen ! Wij hebben dus net ...
Hahaha ja ik dacht ook echt dat het aan mij lag. Ik heb het vanavond voor de laatste keer geprobeerd en echt dat hele stoeltje doorzocht, maar ik kom toch echt tot de conclusie dat het erbij hoort. Het kan er gewoon NIET af punt 🤣. Het laatste wat ik nog kan doen is langs babydump met de vraag om het voor eens en voor altijd af te sluiten. Want dit stoeltje houd me nou al langer bezig dan dat ik nodig vindt.🙈
2 jaar geleden
is het niet zo dat je aan de achterzijde de gordels los kunt halen?
Dat doe je natuurlijk ook als alles uitgewassen moet worden.
Ik denk dat hij dan los is?
ik zou dus zoeken naar instructie voor het uitwassen van de bekleding en gordels
2 jaar geleden
Reactie op EsraKT
Nou ik zit met dit probleem haha ik vraag me af of het al inmiddels opgelos ...
Nee hij zit echt vast. Heb nog niet de kans gehad om ermee langs de winkel te gaan, maar heb er meerdere mensen om me heen naar laten kijken en die zeggen ook dat het er echt niet af gaat. 🤷♀️ maar wel dat het heel raar is. Ik heb de hoofdsteun nu zo ver mogelijk omhoog gedaan en ze heeft nu iets meer ruimte. Ik betwijfel alleen of ze er tm 12 maanden in gaat passen…