7 Reacties

één maand geleden

Hoihoi, ik herken dit enorm. Hormonen uit balans, haaruitval en 40kilo afgevallen na de bevalling. Mijn hormonen zijn enorm uit balans, mn menstruatie doet verre van normaal. Gynaecoloog en dokters weten het alleen ook niet. Ik heb dus zelf ook geen idee hoe of wat, voor nu probeer ik gewoon gezond te leven en hoop ik dat mn lichaam het zelf oplost.

één maand geleden

Reactie op LisanneBoers

Hoihoi, ik herken dit enorm. Hormonen uit balans, haaruitval en 40kilo afge ...
Pfff wat erg om te horen. Ook zo angstig erbij? Vreselijk hè. Heb je al iets van anticonceptie of iets anders geprobeerd?

één maand geleden

Hormonen ook uit balans. Allen wel op andere manieren. Ik val niet af😪 veel haaruitval. Stemmingswisselingen. Veel pijn in mijn bekken en vooral rond met menstruatie. Veel pijn tijdens mijn eisprong. En als ik mijn menstruatie krijg dan ben ik ongeveer 10 tot 12 dagen ongesteld met veel buikpijn en ook best wel wat bloedverlies. Loop bij de gynaecoloog en probeer nu de minipil omdat ik ook heftig op de pil reageer. En ik borstvoeding geef ik heb een pil gekregen die ik door moet slikken en waarvan je niet ongesteld zou worden en zo de boel misschien wat rustiger te krijgen. Alleen nu ben ik alsnog 12 dagen ongesteld geworden door steur de pil heen Er staat wel dat je doorbraakbloedingen kan krijgen. Maar dit was de menstruatie die ik altijd heb... dus ook nog erg zoekend

één maand geleden

Hier het tegenovergestelde.... Hormonen voor de bevalling uit balans (PCOS) en nu voor het eerst in mijn leven regelmatige cycli, normale haargroei en geem acné. Zo'n zwangerschap doet veel met je lijf. Maar goed aan dat verhaal heb je niet veel natuurlijk. Is je schildklier al onderzocht? Vanwege je klachten denk ik ook daar aan namelijk. Je kunt bij je huisarts eens vragen om bloed te prikken.

één maand geleden

Ik wil jullie aanraden om eens je schildklier te laten prikken. Deze klachten klinken voor mij herkenbaar en bij mij bleek het de ziekte van Graves te zijn. Kan ook “gewoon” een te snelle schildklier zijn

één maand geleden

Reactie op Tessa19911

Pfff wat erg om te horen. Ook zo angstig erbij? Vreselijk hè. Heb je al iet ...
Nee geen anticonceptie, ik durf dat niet aan omdat mn man en ik in de toekomst nog een 2e kindje willen

één maand geleden

Klinkt erg als een schildklierprobleem. Zou dat laten checken bij de huisarts!