Beste mama’s
Mijn dochter (16 mnd) is sinds 1,5 week lastig naar bed te brengen, ze gaat gelijk huilen als ik uit de kamer loop. Hier heeft ze nooit eerder last van gehad, ook niet bij doorkomende tanden of ziek zijn. Ze sliep altijd gelijk en dan ook de nacht door. Wel krijgt ze nu kiezen en had ik gezien dat ze in sprong 9 kan zitten. Iemand anders hier last van? En is het normaal dat ze mij erbij wil hebben als ze gaat slapen? Weet niet zo goed wat ik moet doen aangezien ze dit nooit heeft gehad
Hebben wij hier vorige week gehad bij onze zoon van 15,5 maand. Moest hem die week elke avond wiegen, was soms wel een uur bezig. Maar was ineens ook weer over!
Hier precies t zelfde! Wil uit zijn kamertje krijst de boel bij elkaar.
Als we dan naar beneden gaan nog boekje lezen dan lukt t vaak naar half uurtje met even knuffelen ook. Je avonden worden helaas steeds korter 😂
Hier sinds 2 maanden (🥴😰) al last van, heb het opgegeven nadat wij alles hebben geprobeerd. We leggen haar in ons bed en als ze slaapt leggen we haar over
Hier ook last van met bijna 16 maanden. Sprong 9 denk ik inderdaad. Verlatingsangst komt om de hoek kijken en hij wordt wat eenkennig. Zal vanzelf wel weer bijtrekken 😬
Klinkt als verlatingsangst.. onze dochter heeft dit ook een periode gehad, maar het is nu weer weg. Misschien kun je overdag oefenen met even uit het zicht gaan en kort erna weer in het zicht. Dan steeds iets langer opbouwen. Zodat je dochter merkt dat je wel weer terugkomt, ook al ziet ze je even niet. En kiekeboe spelen!