9 Reacties

één dag geleden

Hebben wij hier vorige week gehad bij onze zoon van 15,5 maand. Moest hem die week elke avond wiegen, was soms wel een uur bezig. Maar was ineens ook weer over!

één dag geleden

Hier precies t zelfde! Wil uit zijn kamertje krijst de boel bij elkaar. Als we dan naar beneden gaan nog boekje lezen dan lukt t vaak naar half uurtje met even knuffelen ook. Je avonden worden helaas steeds korter 😂

één dag geleden

Hier ook ruim een week last van gehad, ons er maar aan overgegeven en ineens was het weer over en sliep hij weer zoals voorheen.

één dag geleden

Jullie reacties helpen mij wel, is maar even afwachten dan😄

één dag geleden

Hier sinds 2 maanden (🥴😰) al last van, heb het opgegeven nadat wij alles hebben geprobeerd. We leggen haar in ons bed en als ze slaapt leggen we haar over

één dag geleden

Reactie op Sineadx

Hier sinds 2 maanden (🥴😰) al last van, heb het opgegeven nadat wij alles ...
Soms is het niet anders inderdaad, we moeten ook aan onze eigen rust toekomen😌

één dag geleden

Hier de hele dag door zodra ik maar een seconde uit beeld ben direct huilen. Ik vermoed verlatingsangst 😬

21 uur geleden

Hier ook last van met bijna 16 maanden. Sprong 9 denk ik inderdaad. Verlatingsangst komt om de hoek kijken en hij wordt wat eenkennig. Zal vanzelf wel weer bijtrekken 😬

19 uur geleden

Klinkt als verlatingsangst.. onze dochter heeft dit ook een periode gehad, maar het is nu weer weg. Misschien kun je overdag oefenen met even uit het zicht gaan en kort erna weer in het zicht. Dan steeds iets langer opbouwen. Zodat je dochter merkt dat je wel weer terugkomt, ook al ziet ze je even niet. En kiekeboe spelen!