15 Reacties
2 jaar geleden
Ik heb hier geen ervaring mee want mijn zoontje lijkt zich over het algemeen op alle plekken prima te voelen als ik er niet ben. Maar ik heb wel eens gehoord dat het helpend kan zijn om iets van jou (kledingstuk dat naar je ruikt oid) mee te geven zodat dat rust kan geven. Geen idee of het werkt maar is het proberen waard
2 jaar geleden
Zou het kunnen dat jouw dochtertje nu net in de eenkennigheidsfase zit en het daardoor moeilijk vindt dat jij weggaat? Zou wel kunnen qua leeftijd nu.
2 jaar geleden
Wij hadden dit met het naar bed brengen. Ik heb een nachtje in een hemdje en een shirt geslapen (bewust te warm ivm transpireren ) en toen het hemdje meegegeven. Dit had m’n moeder dan tussen de kleine en haar in op haar borst liggen. Daarna op een veilige manier erbij in t bedje gelegd. Dit hielp bizar goed.
2 jaar geleden
Misschien iets langer erbij blijven nu het nog kan tot ze oma “kent”? Eenkennig kan wel degelijk inderdaad.
2 jaar geleden
Ik werk op een kinderdagverblijf. Wat wij altijd adviseren is om een shirt of een deken mee te nemen met jou geur erom. Als de baby dat ruikt worden ze vaak gelijk rustig. Op deze manier kan er ook een band opgebouwd worden tussen jou moeder en jou kindje! Vaak is het na een maandje niet meer nodig om iets mee te nemen met de geur van de mama erop
2 jaar geleden
Hetzelfde hierzo… ons meisje is ook 17 weken en vorige week kwam de oma hier langs, flesje gegeten e.d. en niets aan de hand.. vandaag gingen we nog eens langs oma en opa en ze begon echt te krijsen als ze haar vastnamen, als ik ze terug pakte instant terug kalm… ook papje geven lukte hen niet, terwijl het bij mij vanzelf ging… krijg nu ook wel schrik wat het nog gaat geven als ze binnenkort naar de opvang/opa en oma gaat als ik terug ga werken 😕 snap je echt volledig!
2 jaar geleden
Reactie op LilyVR
Hetzelfde hierzo… ons meisje is ook 17 weken en vorige week kwam de oma hie ...