10 Reacties

14 dagen geleden

Hier precies hetzelfde. Niks is goed en de hele dag door mopperen. Van de week gehuild van wanhoop. Op de opvang zeiden ze ook al dat er geen glimlachje vanaf komt en hij niet gezellig is. Terwijl dit voorheen nooit was. Hij zit midden in sprong 6 dus ik gok dat dat het misschien is. Ik heb ergens gelezen (of dit klopt geen idee) dat de fase voor ze gaan beginnen met kruipen enorm lastig is.

14 dagen geleden

Ja herkenbaar maar dit duurde twee weken ookal zit ze nog steeds in sprong 6, misschien heeft dat er nog mee te maken. Het is zeker niet makkelijk… hier overdag slaapt ze maar totaal 30 min.. echt dat ik denk ben je niet eens moe na 12 uur lang wakker zijn?🫣

13 dagen geleden

Reactie op Lisaax

Ja herkenbaar maar dit duurde twee weken ookal zit ze nog steeds in sprong ...
Dat vroeg ik me al af toen ze 3 week oud 🙈

13 dagen geleden

Hoe bedoel je "je werk is er niet blij mee?" die hebben toch niets van doen met jou thuis situatie...? Kan je partner eens een nacht overnemen? Ik denk dat dit sprong 6 is waardoor ze ff humeurig is.. Misschien een keer proberen niet meteen heen te gaan, en even afwachten wat we gebeurd. Als ze wel totaal overstuur is natuurlijk wel gaan.. Maar even accepteren dat ze kan en mag mopperen? Omdat jij ook je dingen moet gaan doen.. Ook voor je eigen rust?

13 dagen geleden

Reactie op Littl-one

Hoe bedoel je "je werk is er niet blij mee?" die hebben toch niets van doen ...
Kijn man kan nacht niet over nemen omdat ik borstvoeding geef en ze niet de fles wil. Mijn man gaat wel is heen als ik zo moe ben maar hij ziet niks in donker dan doet hij lamp aan is zijn nog meer wakker... hij krijgt haar amper in slaap als hij jder weg legt dan is ze weer wakker... en dan ben ik uit eindelijk de gene die weer moet voeden en haar uit eindelijk met veel pijn en moeite in slaap krijg omdat ik anders ook niet slaap en mijn man ook niet .. En der niet metteen heen gaan helpt niet is ze nog meer over stuur ... en ze word al over stuur wakker Werk moet merk zijn 🙈 typ fout

13 dagen geleden

Hier precies.hetzelfde! Snachts wil ze alleen maar mama, en wil ze alleen maar knuffelen, ze raakt in paniek als ik dan weer weg ga, bij beetje huilen gaan we niet meer terug maar bij ontroostbaar krijsen wel, we zijn ook aan het oefenen met zelf de speen pakken in bed en soms gaat dit heel goed en soms totaal niet.. ze is heel druk ineens met goed eten, echt verbazingwekkend want ze heeft heel lang afkeer gehad voornamelijk naar de lepel vanwege zware reflux en mevrouw draait alle kanten op en is veel aan het kontje wippen, kan bijna zelfstandig zitten, veel frustratie.. hier krijst ze heel veel tegenwoordig echt om naar van te worden.. weet iemand hoe dit aan te pakken? Wat bij ons ook helpt overdag is de draagzak, toch handig om als je je huishouden moet doen, gelukkig slaapt ze overdag heel goed, nu in het sprongetje toch wel 4 uur overdag, heb nu zoiets lekker laten slapen dan maar.... 🥴 Ik ben ook wel een beetje klaar met die verschillende fases haha en ze worden steeds heftiger lijkt wel pfff

13 dagen geleden

Reactie op mamavanidrislouay

Hier precies hetzelfde. Niks is goed en de hele dag door mopperen. Van de w ...
Herkenbaar. Ik heb ook echt veel gehuild, niet te doen.. kan je het niet een keer aan je kan overlaten? Ik ben 2 dagen weggeweest naar de sauna plus overnachting, voel me als herboren... Even rust en ontspanning voor jezelf.

13 dagen geleden

Weet ook dat er rond 8 maanden een slaapregressie zit weer. Dit zal niet meewerken op dit moment. Hier is het ook af en aan ellende in de nachten afgewisseld met een goede nacht. Weet dat het nadat ze 1 jaar zijn geworden echt makkelijker wordt! Het eerste jaar is een aaneenschakeling van ontwikkelingen, tandjes, weerstand opbouwen (dus ziekte) en al die ellende 🙈. Ik las in meerdere topic dat je kindje overdag ook niet slaapt toch? Ik zou toch wel adviseren een goede slaapcoach te zoeken. Ik heb het met onze oudste gedaan toen hij 10 maanden was. De slaapcoach was ook kinderfysio en heeft hem nagekeken in combinatie met slaap coaching op liefdevolle manier. Sindsdien echt nooit meer problemen gehad. Naja toen de baby was geboren een periode, maar dat is een grote verandering dus logisch. Is ook weer helemaal goed gekomen 😊.

12 dagen geleden

Reactie op SharElaine

Hier precies.hetzelfde! Snachts wil ze alleen maar mama, en wil ze alleen m ...
Nou dat idee heb ik ook dat steed steeds heftiger word de fases en hoe ze er op reageerd.

12 dagen geleden

Reactie op Nienetjuhh

Weet ook dat er rond 8 maanden een slaapregressie zit weer. Dit zal niet me ...
Overdag gaat slapen nu afgelopen week wel heel goed. En slaapcomfort kost bes weer een hap geld. En we hebben ook al tips gehad van iemand maar dat werkte niet jammer genoeg. Kinderfysio kan ik nog wel is vragenvsn uit cb hebben ze er wel een ga ik vragen 😊 dankjewel . Denk dat de 8 maanden slaapressie is .. in combinatie met sprongetje.... Als we in deze 3 manden tot ze een jaar ook nog tanden en ziekzijn. Moeten he ben 🙈 dat hoop ik niet 😅 ze is nog nooit ziek geweest en nog geen. Tant te bekennen 🥳