Ik had de koperspiraal omdat ik geen hormonen wil nemen. Nu is deze de eerste keer in een jaar zo laag gezakt dat ik hem er per ongeluk uit heb getrokken omdat ik dacht dat het een tompon was en de tweede keer ben ik binnen 1,5 jaar na plaatsing zwanger geworden. Mogelijk door de zware ongesteldheid door de koper dat de spiraal verzakt dus wil ik misschien gaan voor de nieuwe Kyleena. Deze heeft nog minder hormonen dan de Mirena. Iemand ervaringen?
Ik heb de Kyleena vorige week laten zetten. Had voor mijn zwangerschap de pil, maar kreeg elke maand migraine. Ben heel benieuwd hoe het met dit spiraal gaat!
Ik heb de Kyleena vorige week laten zetten. Had voor mijn zwangerschap de p ...
Hee dit vroeg ik me dus af he.. ik ben 2 weken geleden met de pil begonnen tot ik iets beters wist. Ineens heel vaak hoofdpijn. Kan dat dus ermee te maken hebben? Hoofdpijn komt vanuit m’n nek die zit dus vast maar echt opvallend nu al 3x in ca 2 weken en ervoor misschien 3x in een jaar..
Hee dit vroeg ik me dus af he.. ik ben 2 weken geleden met de pil begonnen ...
Dit had ik ook altijd met de pil (en de implanon), dus dat kan zeker!
Ik laat binnenkort ook de kyleena zetten, hoop dat het dan niet terug komt, maar dat weet je helaas niet tot je het probeert...
Hee dit vroeg ik me dus af he.. ik ben 2 weken geleden met de pil begonnen ...
Ja dat kan er echt mee te maken hebben. Had er nooit last van, uit het niets begon het.. maakte niet uit welke soort pil ik nam. Ik hoop dat de kyleena werkt!
Ik had voor mijn zwangerschap de kyleena omdat ik steeds migraine kreeg tijdens m’n ongesteldheid. Ik was er echt heel tevreden over, de eerste twee keer na het zetten ben ik nog flink ongesteld geweest, maar daarna helemaal niet meer en ook geen migraine meer! Ik ga hem binnenkort ook weer laten zetten