9 Reacties
2 jaar geleden
Als goed is alleen met water mag je het mengen.
Die van ons dronk het ook niet. Nu heb je wel speciaal bij de apotheek met granaatappel. Die vinden ze heerlijk. Lekker zoet
Ons eerste zoon dronk het ook niet toen waren er ook nog geen smaken. Toen heeft die letterlijk in ziekenhuis infuus gehad. Ik wil je niet bang maken maar hou het wel echt goed in de gaten! Babys drongen heel snel uit.
2 jaar geleden
Reactie op Didem68
Als goed is alleen met water mag je het mengen.
Die van ons dronk het ook ...
Ja die heb ik al, granaatappel smaakje. Gisteren ook al bij de huisarts geweest. Voor nu issie nog niet uitgedroogd en we houden het in de gaten
2 jaar geleden
Wat volgens mij wel mag is het eerst met water mengen en dan met melk. Dus niet door de melk mengen zonder extra water toe te voegen, maar met extra water zo te zeggen. Zo heb ik het wel gebruikt bij de oudste een tijdje en dan dronk hij het wel.
2 jaar geleden
Onze dochter heeft ook ORS gehad laatst , waren in het ziekenhuis vanwege uitdroging. Omdat ze het zelf wilde drinken hoefde ze gelukkig niet opgenomen te worden. 24 uur lang alleen ORS gegeven om haar maagje even rust te geven.
Zij dronk het wel dus heb geen tips betreft het hem wel laten drinken. Misschien steeds kleine beetjes ? Of andere smaken proberen? Wij hadden van het ziekenhuis sinaassappel en later via de apotheek bosvruchten. Wie weet werkt dat nog!
2 jaar geleden
Reactie op Astridxx
Hier 1 x geprobeerd werd meer uitgespuugd dan dat er in kwam. AA en aquariu ...
Met 7 maanden al? 馃槸
2 jaar geleden
Wij deden het ook in de fles. Eventueel door verse appelsap (vers appelhapje aanlengen).