13 Reacties
2 jaar geleden
Hi mede-mama, geen zorgen, hier ook zo’n mama. Ik mis m’n kleine wel als ik weg ben van haar, maar ik vind het ook heel leuk lekker te werken en even geen “mama” te zijn. Als ik thuis kom ben ik natuurlijk super blij om haar te zien, maar je mag ook altijd even tijd voor jezelf hebben, of dat nou op werk is of ergens anders!
2 jaar geleden
Ik werk vanuit huis maar als ik een keer op kantoor ben dan mis ik haar ook niet ofzo 😂 dan denk ik het zit wel goed en ik geniet van mn vrijheid 🤪
2 jaar geleden
Ik vind werken ook heerlijk, even wat anders.
Thuisdagen zijn, juist door de afwisseling, ook beter vol te houden
2 jaar geleden
Heel herkenbaar! Als ik aan het werk ben mis ik het thuisfront absoluut niet.
Ik vind mijn werk sowieso heel erg leuk en ik denk echt niet aan thuis.
Vandaag had de jongste wat koorts vanwege vaccinaties dus mijn vriend heeft haar eerder opgehaald van de opvang en ik kom dan ook wel eerder thuis om voor haar te zorgen.
Maar normaal gesproken denk ik er niet eens aan als ik aan het werk ben en wil ik het eigenlijk alleen weten als het niet goed gaat. Want ik denk idd precies hetzelfde bij een foto van oma of de opvang ‘ah leuk’ en door…..😂
2 jaar geleden
Heel herkenbaar!! Ik mis haar ook niet. Heerlijk even weg te zijn, voorspelbaarheid te hebben en nuttig te zijn. Foto tussendoor vind ik ook leuk, maar ga idd erna ook snel door. Door te werken houd ik de dagen met haar ook goed vol en ben ik dan ook leuker dan dat ik alleen maar thuis zou zitten met haar (denk ik😜)
2 jaar geleden
Jahoor! Ik vind het heerlijk om aan het werk te zijn. Mijn ouders passen 1 dag op de kids en gaan 1 dag pw ook naar de kdv. Bij beide heb ik een super goed gevoel en weet ik dat ik me geen zorgen hoef te maken. Leuk om een foto te krijgen, maar missen doe ik niet. Denk dat het verschil wel maakt dat je weet dat ze in goede handen is/zijn. Geeft heel veel rust.
2 jaar geleden
Als ik thuis werk mis ik mijn dochter heel de dag, op kantoor eigenlijk bijna niet🙈
Wel ben ik altijd ZO blij als ik haar weer op mag halen bij de opvang🥰 denk echt dat het heel normaal is!
2 jaar geleden
Ik mis mijn kinderen nooit op momenten dat ik bewust voor heb gekozen om zonder kinderen te zijn. Ik ben zelf ook nog mens van vlees en bloed wat af en toe ademen moet. 😅 nee, ik geniet van ze als we samen zijn, maar ik geniet ook echt als ik bewust er voor kies om te werken of iets leuks te doen. Momenten zonder kinderen zijn zeldzaam, dus ga ik echt niet zitten kniezen.