3 Reacties

8 dagen geleden

Hi bett, snap dat je dit jammer vindt, maar het is ook wel positief dat je dochter zo blij wordt van anderen! Ik er natuurlijk niet bij als dit gebeurt, maar misschien voelt ze ook wel je spanning op momenten dat er anderen zijn omdat je hoopt dat het anders zal gaan. Probeer het te zien als een fase die ook weer over zal gaan en geniet van je vrolijke dochter bij andere hoe moeilijk soms ook!

4 dagen geleden

Mijn zoontje doet dit ook regelmatig. Toch is hij echt een mamas kindje; als hij niet lekker is of verdrietig komt hij altijd naar mij toe. Ik heb zelf het idee omdat ik er "altijd" wel ben, wil hij juist als er anderen bij zijn, even bij hen wil proberen. Kan dus ook zijn dat jouw dochter dit dus doet omdat ze je juist volledig vertrouwd

4 dagen geleden

Hey bett ! Ik vind het juist goed en positief dat jouw dochtertje zo sociaal is ! Dat ze durft om andere mensen op te zoeken. Ik snap jouw onzekerheid ook wel hoor Maar dat ligt totaal niet aan jouw ! Integendeel, moest ze zich niet goed voelen of iets nodig hebben of vallen , durf ik wel te wedden dat ze direct naar haar mama gaat. Zij weet dat mama er altijd voor haar is die kindjes voelen dat heel goed aan! Maar op het moment dat ze gezichten ziet die niet haar mama zijn en ze voelt haar gewoon goed , dan is jouw dochtertje gewoon mega sociaal wat super goed is voor haar ontwikkeling ! Mama is onvervangbaar 鉂わ笍 en dat weten die kindjes super goed. Ik zou zeggen ontspan als jouw vriendinnen er zijn en geniet er van want die energie voelt jouw kleine ook meteen aan 鈽猴笍