15 Reacties

2 jaar geleden

Hoelang heeft bij jullie de slaapregressie geduurd en hoevaak werd hij toen wakker in de nacht?

2 jaar geleden

Ons zoontje doet dit ook! Om 21.30 hoef ik er alleen niet heen en valt hij zelf weer in slaap. Maar de rest hetzelfde verhaal. Ik dacht juist dat dit wel onderdeel van de regressie zou zijn. 😂

2 jaar geleden

Reactie op xCriista

Ons zoontje doet dit ook! Om 21.30 hoef ik er alleen niet heen en valt hij ...
Misschien is dit dan het eindstadium van de slaapregressie?! :)

2 jaar geleden

Reactie op Gabje1310

Hoelang heeft bij jullie de slaapregressie geduurd en hoevaak werd hij toen ...
Weken! En erg wisselend, vaak alsnog 1x maar dan kregen we hem niet in slaap en namen we hem tussen ons in waar hij de rest van de nacht sliep

2 jaar geleden

Hier wordt hij sinds twee weken ook op bepaalde tijden continu wakker, loop wel 10x me bed uit in een nacht. Maar sinds drie nachten wordt hij huilend wakker en is niet te troosten behalve met een flesje. Terwijl hij al vanaf 2 maanden oud niet meer voor de fles kwam s nachts . En nu weer wel…

2 jaar geleden

Reactie op mamavanidrislouay

Hier wordt hij sinds twee weken ook op bepaalde tijden continu wakker, loop ...
Dat klinkt heftig! Hopelijk gaat dat ook weer snel voorbij. Sterkte

2 jaar geleden

Reactie op xCriista

Ons zoontje doet dit ook! Om 21.30 hoef ik er alleen niet heen en valt hij ...
Ja ik denk/hoop dat ook! Hier hetzelfde namelijk

2 jaar geleden

Idem hier, dacht ook dat we sinds een 2-3 weken de slaapregressie achter de rug hadden, maar sinds anderhalve week pas echt inslapen tegen 21:30. Vaak gezeur en gedoe tot 20, dan slaapt ze eventjes en dan komt ze terug. Vaak ook om middernacht, 2 en 5. Ik dacht dat het aan het staten van de crèche lag! Normaal slaapt ze weer snel in na een voeding of wat wiegen, maar dankzij een verkoudheidje is het wel echt pittig nu!

2 jaar geleden

Heel herkenbaar! Ze ligt uiterlijk om 20.00 uur in bed. Soms rond 21.00 uur even troosten. Dan komt ze rond 01.00 en 06.00 uur en heeft ze trek. Toevallig gister was ze niet te troosten savonds dus lag ze pas om 22.00 uur in bed, ze kwam toen ook 2 uur later, rond 03.00 en 08.00 uur voor voeding. Dit doet ze al een aantal nachten terwijl ze hiervoor ook heel de nacht kon doorslapen.

2 jaar geleden

Dat wakker worden na 1 slaapcyclus 's avonds na bedtijd is meestal door oververmoeidheid. Misschien de calorieën overdag wat opschroeven, toe aan wat vast voedsel? Dat kan de nachtelijke honger misschien voorkomen

2 jaar geleden

Reactie op Bolleke32

Dat wakker worden na 1 slaapcyclus 's avonds na bedtijd is meestal door ove ...
Vast voedsel is op deze leeftijd nog maar een paar lepeltjes toch? Zal dat echt een verschil maken voor de nacht?

2 jaar geleden

Reactie op Bolleke32

Dat wakker worden na 1 slaapcyclus 's avonds na bedtijd is meestal door ove ...
Zou dat echt aan oververmoeidheid liggen? Heb daar nog niet van gehoord maar mijn dochter heeft dat dus ook soms 🤔

2 jaar geleden

Nu voor het eerst weer wakker om 6:00 na een voeding om 22:30, en lijkt dat ze weer verderslaapt 🥹 Misschien hoop voor iedereen in het topic dat het echt even een fasetje is! (Of misschien één lucky nacht maar ik ben liever hoopvol haha)

2 jaar geleden

Hier vanaf zijn geboorte, dus nu 4 maand, altijd eerste x na 4 uur wakker, dan een fles en dan na 3 uur. Ik weet niet beter🤪

2 jaar geleden

Bij ons sinds de slaap regressie ook standaard tussen 2 en 3 uur snachts wakker. Ligt dan te brabbelen hij valt pas weer in slaap als ik ze speen geef. Ik hoop elke keer dag hij dan zelf weer in slaap valt maar dat lukt hem niet