18 Reacties

2 jaar geleden

Lijkt me niet dat dit nog poep is van 1 december. Maar wat vind je precies gek aan deze poep? Vind het wel vrij stevig maar de kleur is normaal

2 jaar geleden

Reactie op Mama Aapie

Lijkt me niet dat dit nog poep is van 1 december. Maar wat vind je precies ...
Niks is gek aan de poep hoor. Maar hij heeft 1 december voor het laatst brocolli gegeten. Daarna nooit meer. Vandaar vind ik het heel erg gek dat er nu een poep luier broccoli uit komt.

2 jaar geleden

Reactie op Mama Aapie

Lijkt me niet dat dit nog poep is van 1 december. Maar wat vind je precies ...
Hij is gister wel naar de opvang geweest. Toen had ik als groente bloemkool mee gegeven, misschien hebben ze hem toch broccoli gegeven zonder mij hierover in te lichten. Want anders heb ik geen idee waar de poepluier vandaan komt

2 jaar geleden

Reactie op mamavanidrislouay

Niks is gek aan de poep hoor. Maar hij heeft 1 december voor het laatst bro ...
Misschien even proeven of het echt broccoli is?

2 jaar geleden

Reactie op Littl-one

🤔

2 jaar geleden

Reactie op Littl-one

Ik eet liever gewoon brood ipv poep 🤣

2 jaar geleden

Ik eet liever gewoon brood ipv poep 🤣
Hahahha ja snap ik. Ik zou mij niet zoon zorgen maken. Mij dochter heeft dit soort poep ook gehad, toen had ze nog alleen maar melk gedronken. Daarnaast ziet mijn gepureerde broccoli er heel anders uit... 🙈

2 jaar geleden

Ik zie eigenlijk niet waardoor je overtuigd bent dat het van broccoli is

2 jaar geleden

Ik geef volledig borstvoeding en heb ook vaak deze poep. Geef je borstvoeding? Heb je toevallig kort geleden groene bladgroente gegeten?

2 jaar geleden

Reactie op DiepeZucht

Ik zie eigenlijk niet waardoor je overtuigd bent dat het van broccoli is
Hij heeft altijd gele poep. Nog nooit deze soort poep gehad. Ik was ervan overtuigd dat het broccoli is, omdat die groene soort zaadjes erin zaten

2 jaar geleden

Reactie op Anne1581

Ik geef volledig borstvoeding en heb ook vaak deze poep. Geef je borstvoedi ...
Nee ik geef kunstvoeding. Hij heeft afgelopen weken alleen wortel of bloemkool op

2 jaar geleden

Er gaan ook allerlei virussen rond die kunnen ook hun invloed hebben op de darmen. Zou me er niet al te druk om maken. Alle kleuren poep zijn goed behalve zwart, verfkleur wit/grijs en met bloed. Dat het op broccoli lijkt wil niet zeggen dat het ook daadwerkelijk broccoli is ☺️.

2 jaar geleden

Hij heeft altijd gele poep. Nog nooit deze soort poep gehad. Ik was ervan o ...
Das lastig te zien op de foto, maar toen ik nog alleen bv of kv gaf had ik ook weleens zaadachtige ontlasting. Onze zoon heeft nu ook weer bloemkool afgelopen dagen en zag er voor mn gevoel vergelijkbaar uit met vanochtend

2 jaar geleden

Reactie op Littl-one

Ik vind dit echt heel grappig😂

2 jaar geleden

Ik weet niet waarom dat eigenlijk iets uitmaakt? 🫣😂 Mijn dochter heeft een periode gehad dat ze wel zeker 5 poepluiers op een dag had.. 2 vind ik gewoon normaal daardoor 😂

2 jaar geleden

Ik vind dit echt heel grappig😂
Haha ik ben wel benieuwd 🙈

2 jaar geleden

Ondertussen weet ik dat dit geen broccoli is🤣. Hij heeft sinds een paar dagen meer van deze poepluiers zonder broccoli te hebben gegeten. Ik ben als first time mom niet bekend met dit soort luiers. Tot nu toe is het altijd een mooi dikkig geel poepluiertje. Maar aan de reacties te zien is zo’n luier als dit dus gewoon normale baby ontlasting?

2 jaar geleden

Ondertussen weet ik dat dit geen broccoli is🤣. Hij heeft sinds een paar da ...
't ziet er een beetje uit als vastere poep... Doordat die vast voedsel eet.. Veranderd de kleur en vorm van de poep..het is niet meer de baby poep dat overal langs glibbert