9 Reacties
4 weken geleden
Hier hoop ik dat ons zoontje ook heerlijk blijft slapen. En als hij toch wakker wordt misschien wel meenemen naar beneden.
4 weken geleden
De oudste 5 denk dat ze wakker kan blijven tot 12 uur.. 😂
De Jongste van 2 gaat gewoon naar bed.. Ik denk niet eens dat we haar wakker maken.. Ze vind vuurwerk prima, maar niet echt geweldig.. De oudste is er wel helemaal dol op.. Plus.. Als het toch de laatste keer is dit jaar... Dan kan ze net zo goed doorslapen.. Weet ze ook volgend Jaar niet wat ze gemist heeft.
4 weken geleden
Wij vieren Oud en Nieuw bij vrienden. De kindjes gaan gewoon rond 19.00 uur naar bed en voorgaande jaren sliepen ze er altijd doorheen (2,5 en bijna 2 jaar), mochten ze wakker worden dan kijken we samen even naar het vuurwerk en gaan we daarna weer lekker slapen 🤗
Ik ben zelf ook net een paar weken zwanger dus ik ga het sowieso niet uithouden tot 00.00 uur 🤭
4 weken geleden
Reactie op Fenna300
Hoe was het gegaan?
Onze dochter is er helemaal doorheen geslapen. We zijn ...
Mijn dochter is rond half 9 naar bed gegaan. Was goed moe haha en heeft heeerlijk door het vuurwerk heen geslapen. En het knalde echt gigantisch hard, dus die lag diep haha.
4 weken geleden
Hier hebben ze tot half 12 geslapen, wakker gemaakt en ze heeft d'r ogen uit gekeken zo mooi vond ze alles.. Uiteindelijk het bakje knal erwten Gevonden en mega mega enthousiast zitten knallen. Steeds heen en weer rennen tussen het bankje en de erwtjes. 1 uur richting huis gegaan. Sliep 1.30 weer en uiteindelijk tot 9.30 geslapen.
3 weken geleden
Ik heb hem verteld bij het naar bed gaan dat ik hem wakker zou komen maken om vuurwerk te kijken. Om 23.45u naar hem toe gegaan. Rustig wakker gemaakt en hem gevraagd of hij wilde slapen of mee wilde om vuurwerk te gaan kijken. Hij was meteen enthousiast en wilde mee. Hij heeft ruim een uur gekeken en hij vond het prachtig. We hebben nog samen een oliebol gedeeld (oliebolie zegt hij) en hij heeft wat drinken gehad. Daarna bij ons in bed verder geslapen. Het ging hier echt goed tekeer dus ik wilde hem niet alleen in zijn ledikant laten. Ging prima allemaal. We werden samen (ook nog een baby in co sleeper) wakker om 09.30u. Heel fijn.