16 Reacties
3 jaar geleden
Heel herkenbaar jeuk hebben. Dit hoort er voor sommige zwangere vrouwen gewoon bij. Ik ben zwanger van mijn eerste kindje, nu 16 weken.
Ik heb jeuk rond en op mijn borsten, buik. En tussen de schouder bladen. Hele dagen door.
Had Vk in het ziekenhuis gevraagd of er wat tegen te doen was. Die zei douchen en niet Krabben.
Dit hielp bij mij niet om de jeuk te verminderen. Uit eindelijk een goede tip gekregen zwangerschapsolie.
Gezien ik geen gebruik kon maken van weleda i.v.m noten olie fus verder gezocht. En kwam ik op Bio-oil. Gebruik het nu het kan gewoon over mijn hele lichaam.
Ik smeer twee keer per dag in. De huid blijft soepel. En de jeuk is een heel stuk minder.
3 jaar geleden
Ik ben ruim 14 weken en heb er nog geen last van. Fijn om te weten dat dit er nog aan komt, kan ik me er mentaal op voorbereiden. 😅
3 jaar geleden
Bij de eerste heel erg last van gehad werdt er gek van!!
Nu van de 2e zwanger nog nergens last van wel hele zware gevoelige borsten
3 jaar geleden
Pfff ik ben 14 weken en de pijn is vanaf het begin af aan aanwezig. Ook jeuk en niet kunnen krabben, want dat doet zeer. Het voelt soms alsof ze elk moment kunnen afsterven. 😅
3 jaar geleden
Reactie op Moeder1dochter
Heel herkenbaar jeuk hebben. Dit hoort er voor sommige zwangere vrouwen gew ...
Ohhh dit heb ik ook precies zo! Vanaf week 5 al. Ik heb in de wintermaanden altijd wel een droge huid maar zulke jeuk nooit ervaren. En m’n tepels. Verschrikkelijk.
Ik gebruik ook al lange tijd olie, maar vraag me af of dat genoeg is. Mss eens een body butter proberen
3 jaar geleden
Ik heb het ook. Vooral als ik het koud heb of een bh aan heb! En soms ook nog van die verschrikkelijk steken.. echt geen fijne kwaaltjes.