11 Reacties
3 jaar geleden
Wij vonden het ook zeer lastig. Uiteindelijk hebben wij gekozen voor de Nuna mix next.
Reden heerlijk om achter te lopen. Gaat zonder moeite over gras en onverharde wegen. Fijne vering en handvat. Daarnaast passen bijna alle onderdelen ook op de autobase die 365 graden draait.
Daarnaast veel conform zit er in alle onderdelen en ook ventilatie.
3 jaar geleden
Hee, ben je lang/ je vriend? Wij zijn beide lang en daarom was de joolz het beste voor ons :)
3 jaar geleden
Wij hebben lang getwijfeld tussen joolz day en bugaboo fox3 (kwam vorig jaar net uit).
Man had lichte voorkeur voor joolz, ik voor bugaboo.
Beiden pasten goed in de auto, dus ook dat gaf geen doorslag.
We vonden de wagens enorm aan elkaar gewaagd.
Ik vond het vooral praktisch dat de bugaboo ook ventilatie had in de bak, waar baby met hoofdje ligt. Weet trouwens niet meer of joolz het ook had.
Uiteindelijk hebben we voor bugaboo gekozen en andere keer wanneer het zo weinig scheelde, de keuze van man voor laten gaan.
Succes.
Als je eenmaal gekozen hebt maakt het weinig meer uit, het zijn beiden mooie en goede wagens
3 jaar geleden
Zelf wel een aantal uitgeprobeerd maar niet onthouden welke die waren.
Wij hebben de Bugaboo fox 3 in huis. Vooraf zaten alle functies die we graag wilden er op, ook idd goede ventilatie in de bak en hij reed heerlijk over het testparcour met de goede vering. Ook vonden we hem heel fijn te besturen (vrij licht maar doet wat je wilt) en de voetrem vond ik ook een plusje in het bedienen.
Maar het rijcomfort was de grootste reden dat wie deze kozen.
3 jaar geleden
Het overweldigde herken ik zeker. In het begin van de winkel werd ik helemaal gek. Toen een break genomen en opnieuw paar getest.
Ik had vooraf 2 echt in gedachte (fox3 en uppavisa v2 hoewel ik die niet in de winkel zag). Fox 3 had ook bij ons de voorkeur omdat we de specificaties al hadden uitgepluist.
Vond het zelf heel fijn om thuis meerdere tegen elkaar af te zetten en toen hij ook zo lekker reed vergeleken met anderen voor een goede prijs was het voor ons redelijk simpel.
3 jaar geleden
Wij zijn btw beide 1.80m en de verstelbare duwatang of die hoog genoeg was vonden we ook belangrijk. Ik doe m wel op zn langste of 1 standje kleiner. Dus als een van jullie veel langer is dan dat zou ik daar zeker nog even naar kijken.