8 Reacties

2 jaar geleden

Ik heb deze ook. Hij is mooi en staat leuk op de babykamer. Hij heeft een hoge rugleuning en armsteunen wat fijn is met voeden. Voor wat extra comfort heb ik er ook een teddy voetenbankje bij gekocht. Ik vind het zitvlak niet super comfortabel. Het is prima om even op te zitten met boekje lezen of 10 minuutjes kolven, maar als ik lang in deze stoel zit te voeden, krijg ik toch een beetje een 'houten kont'🙈 Hij is wel mooi geprijsd. Persoonlijk zou ikzelf er ook niet veel meer geld aan uitgeven omdat ik nu weer (2e kindje) merk dat ik in de praktijk toch lekker in bed of beneden op de bank voedt. Hopelijk heb je hier iets aan :)

2 jaar geleden

Wij hebben de Vildsund van de Jysk, deze vonden wij net wat steviger en fijner om langer in te zitten! Wel iets duurder, maar regelmatig in de aanbieding.
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.

2 jaar geleden

Ik heb hem ook! Gebruik hem tijden het voeden en het is echt ideaal! Kan er met een kleermakerszit op zitten en idd fijne hoge leuningen

2 jaar geleden

Wij hebben deze en onwijs blij mee! Is fijn stevig je overal heb je wel steun (hebben wel een kussentje erin waar ik mijn arm op kan rusten met haar in mijn armen. en de poef hebben wij erbij dus ideaal als je wat langer moet zitten en het fijne is dat die los is dus als ze in jouw armen inslaap valt kan je met je voeten de poef aan de kant schuiven en dan kun je makkelijk opstaan! Ik weet natuurlijk niet wat je budget is.

2 jaar geleden

Ja. Heel blij mee!

2 jaar geleden

Ik heb deze van Jysk. Staat regelmatig aan -50%. Hele fijne stoel. Heb hem al 3 jaar nu en nog geen minuut spijt van

2 jaar geleden

Reactie op MommyofA

Ik heb deze van Jysk. Staat regelmatig aan -50%. Hele fijne stoel. Heb hem ...
Ja, deze is top!! Zeker met nog een voedingskussen erin, zit echt heel lekker en de schommelfunctie is natuurlijk ook erg handig. Hier ook al 3 jaar in gebruik.

2 jaar geleden

Wij hebben deze en onwijs blij mee! Is fijn stevig je overal heb je wel ste ...
Deze hebben wij ook! Bevalt uitstekend!!