Hey dames! Zijn er meer die op korte termijn de 20 weken echo hebben staan?
Ik heb mezelf erop betrapt dat ik alweer heel internet bij langs ga om te zoeken naar de kans op dit kans op dat..
de kans op een afwijking met de 20 weken echo is 5 op 100. Zouden deze cijfers ook naar beneden gaan met een goede NIPT + 13 weken echo?
Jaa ik heb morgen de 20 weken echo.
Laat het op je af komen.
Ben allang al blij dat mijn partner nu wel mee kan, dat kon 3 jaar terug niet met dat COVID gebeuren.
Ik heb woensdag de 20 weken echo heb goed 13 week echo gehad en goede vruchtwaterpunctie uitslag. En al de echo's de we hebben gehad waren ook goed. Ben benieuwd
Wij hebben woensdag de 20 weken echo. Ook een goede 13 weken echo gehad, een goede nipt, en vorige week nog een echo gehad. Nu kwam ik een artikel tegen waar ze allemaal op letten, en ben ik toch ook een beetje zenuwachtig. Ik heb er wel vertrouwen in, maar toch zit er ook een klein stemmetje in m’n hoofd er zal toch niks mis zijn. Gelukkig ben ik verder té enthousiast om me té veel zorgen te maken.
Ik hoop voor iedereen dat ze een goede 20 weken echo hebben ♥️🙏🏻 succes allemaal!
De 13 weken echo zit nog in de onderzoeksfase dus ze zeggen hierbij nog niet zoveel over de kans dat een 13 weken echo zorgt voor een goede 20 weken echo. In september loopt het onderzoek alweer 2 jaar, dan zal daarna er wel meer over bekend worden!
Ik heb heb volgende week maandag (20ste) maar vind het ook spannend ! Nipt en 13 weken waren goed maar het kindje is nu toch groter en zal het duidelijker te zien zijn denk ik.
Even nuanceren vanuit wat mijn vk aangaf. 5 op 100 is niet de kans op een afwijking. Bij 5 op 100 van de echo’s zien ze iets wat ze nader willen onderzoeken of opvolgen. Dat kan net zo goed onschuldig zijn en is zeker niet één op één een afwijking.
Even nuanceren vanuit wat mijn vk aangaf. 5 op 100 is niet de kans op een a ...
Precies dit was mijn gedachte. En ook niet iedere afwijking is levensbedreigend of op zo'n manier "erg" dat je kindje een leven met veel lijden gaat hebben. De meerderheid is tegenwoordig gelukkig medisch redelijk goed op te vangen. Dus die 5%... Zou die sowieso wat meer loslaten.
Overigens hadden ook wij een goede 20 weken echo ❤️
Ja als de nipt test en de 13 weken echo goed waren is de kans kleiner dat er tijden de 20 weken echo nog een afwijking wordt gevonden. 😊 de cijfer van 5 op 100 gaat daarmee omlaag.