16 Reacties

茅茅n maand geleden

Ik doe aan de onderkant geen ballen en ik koop een kleine kerstboom met ballen (dan plastic 馃檭) die hij zelf mag versieren. Zo hoop ik dat ik hem steeds kan wijzen op z鈥檔 eigen boompje en dat hij van die van mama moet afblijven 馃き

茅茅n maand geleden

Net als vorig jaar boom aan. Het plafon 馃尣

茅茅n maand geleden

Met een goed standaard zou het helemaal goed moeten komen. Mijn zoontje is nu 3 en nooit problemen gehad. Had ook geen interesse in de ballen. Zou het gewoon proberen en als het echt niks is, kan je het weghalen.

茅茅n maand geleden

Wij zetten hem neer en doen onderin dingen die niet makkelijk breken. We gaan het zien 馃槃

茅茅n maand geleden

Ik heb m al staan 馃槀. Ik gebruik plastic ballen, soms zit ze er wel aan omdat ze het interessant vind maar wel af te leiden

茅茅n maand geleden

Reactie op Jeanine-25

Met een goed standaard zou het helemaal goed moeten komen. Mijn zoontje is ...
Dit inderdaad! Hier ook nog nooit problemen gehad, zelfs niet met de katten. Ik doe onderin de boom plastic ballen en verder gewoon glas.

茅茅n maand geleden

Hij staat hier al een week, geeft er weinig aandacht aan. We lieten hem er eerst gewoon op afgaan omdat het nieuw en interessant was. Daarna was het snel over. Wel voor de zekerheid plastic ballen gebruikt!

茅茅n maand geleden

Reactie op Lilymy

Net als vorig jaar boom aan. Het plafon 馃尣
Wat cooool馃憣馃槑

茅茅n maand geleden

Ik krijg allemaal idee毛n van jullie berichten! Dankjewel allemaal. Vandaag begint mijn zwangerschapsverlof dus ik ga lekker aan de slag met de kerstboom 馃巹馃ぉ

茅茅n maand geleden

Wij zetten hem al een aantal jaar hoog, waar ze er niet bij kunnen (kindjes van 3 en 1). En heel consequent mee zijn dat ze er absoluut niet aan mogen komen, kerstboom is alleen om te kijken. Gaat heel goed.
Uiteindelijk is dit het bij ons geworden! Bedankt allemaal voor jullie goeie tips!!

17 dagen geleden

Hier staat hij gewoon, we leren hem soort van dat hij er niet aan mag komen. Er is veel interesse voor de boom, en soms wil hij hem aanraken, maar gaat tot nu toe goed 馃槄

17 dagen geleden

Reactie op Marshally91

Nee was niet bang voor dat hij viel de box stond op wieltjes en we zette hem er soms onder vind ze prachtig met de lampjes en de ballen. Maar deze. We allen al we er bij zaken en hebben ook eerst aan. De boom gehangen om te kijken of hij er niet afviel ( doen we elk jaar ook voor de baby. Dus nee was niet bang

16 dagen geleden

Ik heb altijd de onbreekbare ballen onderin gedaan, voor het geval dat. Maar nooit een probleem geweest. Nu al 2 jaar jammer genoeg geen plek voor een boom...