11 Reacties

13 dagen geleden

Ik zou de ketjap overslaan. Dat is veel te zout

13 dagen geleden

Ketjap is veel te zout Inplaats van ketjap zou ik paprikapoeder, boter/yoghurt en pepper mixen wordt hier graag gegetn😊

13 dagen geleden

Wat eerder gezegd is, kokos ja (gezond zelfs), ketjap is voor meer dan de helft suiker en zout. Zou ik niet doen zelf.

13 dagen geleden

Reactie op AmyAnoniem

Wat eerder gezegd is, kokos ja (gezond zelfs), ketjap is voor meer dan de h ...
Waar zou jij de saus van maken? Kokos melk en?.. Weet niet of ik hier verder nog iets aan kan/mag toevoegen? De twijfel was indd al erg groot over ketjap😅 vandaar de topic aangemaakt(en net de app geïnstalleerd)

13 dagen geleden

Reactie op Sineadx

Ketjap is veel te zout Inplaats van ketjap zou ik paprikapoeder, boter/yogh ...
Dat is inderdaad ook een goeie, der word wel overal gezegd tot 1 jaar geen peper😂😅 beetje toevoegen? Of toch maar weglaten

13 dagen geleden

Ligt een beetje aan wat ze tot nu toe al qua kruiden heeft gegeten. Maar ze zijn nog niet veel gewend, dus het is al snel lekker/ spannend/ tof qua smaken. Kokos is al 1 smaak en paprika poeder dan 2. Je zou een beetje Komijnzaadpoeder kunnen doen als je nog een derde smaak wilt

13 dagen geleden

Ik meng er vaak een beetje 100% pindakaas doorheen als een soort satesaus, kun je evt wat verdunnen met water. Vindt mijn dochter heerlijk

13 dagen geleden

Reactie op MiesLies

Waar zou jij de saus van maken? Kokos melk en?.. Weet niet of ik hier verde ...
Kokos en nog één ding is meer dan voldoende op deze leeftijd. Wat eten jullie nog meer vaak qua kruiden? Dan kan ze vast wennen. Paprika poeder, of komijn of koriander bijvoorbeeld?

13 dagen geleden

Reactie op AmyAnoniem

Kokos en nog één ding is meer dan voldoende op deze leeftijd. Wat eten jull ...
Ik ga denk ik paprikapoeder erdoor doen met kokosmelk en een klein beetje boter. Paprikapoeder doen wij vaak door ons eten dus is wel een goeie om dat er een beetje door te doen

12 dagen geleden

Reactie op MiesLies

Dat is inderdaad ook een goeie, der word wel overal gezegd tot 1 jaar geen ...
Ik geen het mijn dochter af en toe door het eten heen (hele kleine beetjes) gaat prima alleen op het begin was het even wennen

12 dagen geleden

Nou, ze heeft er gister van genoten! Ik heb, paprika, wortel, sperziebonen, kip gebakken, kokosmelk eraan toegevoegd, met een beetje paprikapoeder en boter, toen nog een lepel 100% pindakaas er aan toegevoegd en toen de bami! Licht gepureerd, en ze vond het onwijs lekker! Bedankt allemaal voor het meedenken🤗