5 Reacties

3 jaar geleden

Nooit echt slechte ervaringen gehad hier.

3 jaar geleden

Ik ga met mijn eerste kindje naar kind en gezin en nu terug. Ze klagen over van alles echt nog wat maar niet te zwaar aan tillen. Eerst was mijn kindje te mager, dan was ie te dik er is altijd wel iets. Maar eigenlijk niet van aantrekken. Gwn gemakkelijk je hoeft geen parking te betalen en in ziekenhuis kan het wel eens snel uitlope

3 jaar geleden

Geen echt negatieve ervaring, maar behalve de vaccinaties zag ik er ook niet echt de meerwaarde van. Het is fijn dat je op die manier af en toe het gewicht en de lengte van je kindje weet. Nu zwanger van het tweede kindje en we gaan toch weer gewoo bijn terug. Bij de kinderarts toch meer gedoe (langere wachttijden bij ons in het ziekenhuis, idd parking en ze leken altijd gehaast te zijn). Je krijgt ook altijd een factuur van de raadpleging, ook al krijg je die dan achteraf wel helemaal terug betaald via de mutualiteit. Ik bekijk het dus vooral als een handige check/vaccinatiepost, je bent er in ieder geval nooit meer dan een halfuurtje mee kwijt 馃憤

3 jaar geleden

Ik ga bij de pediater. Ik vind het een meerwaarde dat mijn kind onderzocht wordt door een arts die ik zelf kies en ook steeds dezelfde. 2x toch bij K&G geweest en 2x niet echt tevreden terug buiten gekomen.

3 jaar geleden

Ik ben voor alle spuitjes naar mijn huisarts geweest. Zij controleerde dan ook meteen ons zoontje aan de hand van zo鈥檔 van wiechen onderzoek. Voor de oog- en oortesten wel steeds bij kind&gezin geweest. Ik denk van alle consults dat ik er 3-4 via k&g heb gedaan. Vond het prima zo.