6 Reacties

3 weken geleden

Hier precies het zelfde.. sliep altijd zonder moeite in eigen bed. Kon zelfs hem neerleggen en weglopen. Maar nu is het elke avond een strijd en wil hij alleen bij ons.. Echt al een jaar ofzo 😅

3 weken geleden

Zo herkenbaar
 Peuterbed was hier niet de oplossing.

3 weken geleden

Het afgelopen jaar standaard iemand tussen ons in gehad (het is een wonder dat ik weer zwanger ben ;) ) Nu sinds een week slaapt hij weer in zn eigen bed, ik heb hem nu een kussen in bed gelegd met een omtrek waar ik eerst op heb geslapen. Dit lijkt tot nu toe te helpen. Wellicht een tip om een nacht zijn knuffeltje bij jou in bed te nemen zodat jouw geur eraan hangt en hem dat meegeven

3 weken geleden

Hier hetzelfde en wij hebben ons erbij neergelegd. We hebben het ledikant omgebouwd tot cosleeper en nu ligt ze naast ons. Kind blij, wij blij. We leven een beetje bij de dag. We zien wel wanneer ze weer toe is aan haar eigen bed en eigen kamer. Onze andere kinderen zijn al 14 en ouder en liggen al jaren niet meer bij ons. Uiteindelijk komt dit goed. Maar iedereen is hier anders in natuurlijk.

2 weken geleden

Hier ook rond de 2 jaar (regressie) gehad. Wij hebben een reis bedje naast ons eigen bed neergezet zodat ze wel in haar eigen bedje lag. Ze begon wel in haar eigen bed maar in de nacht als ze wakker werd legde ik haar daarin een sliep ze verder. Sindskort slaapt ze weer in haar eigen kamer en bed, het duurt wel vaak even voordat ze in slaap valt en ik moet erbij blijven tot ze slaapt. Is weer een fase denk ik..😅

2 weken geleden

Onze zoon heeft nooit goed geslapen in een ledikant. Sinds hij 14 maanden is heeft hij een vloerbed van 120x200. Tot hij ongeveer 2 jaar was gingen we bij hem liggen tot hij sliep. Nu kunnen we hem gewoon in zijn bed leggen en gaat hij meestal gewoon zelf slapen en slaapt hij ook door. En als hij sporadisch in de nacht wakker wordt (ziek, nachtmerrie, regressie, etc) gaat mijn man vaak bij hem liggen. Kan prima in dat grote bed. Misschien is een vloerbed ook iets voor jullie? Mijn man vond erbij liggen tot hij sliep heeeel lastig, omdat hij bang was dat hij dan nooit zelf kon gaan slapen. Was niet nodig, want dat gaat nu dus 99/100x prima
 Ik denk met zulke dingen altijd maar ‘ik hoef echt niet tot zijn 18e bij hem te gaan liggen tot hij slaapt’