15 Reacties

2 jaar geleden

Van waar ben je?

2 jaar geleden

Ik weet een goeie zijn in oostende,waar ik zelf naar toe ben geweest met me dochtertje van 3maanden oud. Het adres : Hans Schallier,zilverlaan 299 8400 oostende.
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.

2 jaar geleden

In tilburg ook een hele goede ‘osteopathiepraktijk Serge’

2 jaar geleden

Erg afhankelijk van waar je woont natuurlijk. Ik woon niet in de buurt van België maar heb erg goede ervaring met deze osteopaat uit Heemskerk: https://pieterweedaosteopathie.nl Hij behandelt baby’s altijd binnen een week is mijn ervaring.

2 jaar geleden

Mss idd even laten weten vanwaar je bent ;-). Wij zijn met onze beide kindjes naar 2 vss osteopaten geweest omwille van verhuis id omgeving van Zaventem en Kortenberg. Ze werden ons aangeraden door onze vroedvrouw.

2 jaar geleden

In weert, net over de Belgische grens zit ook een hele goeie! https://osteopathiegertsen.nl/
Marcel Jansen uit duiven ( omgeving Arnhem )Nederland is echt een topper! Baby s krijgen altijd voorrang bij hem. Ben er met mijn meisje toen 2 weken geweest .

2 jaar geleden

Van waar ben je?
Ik kom zelf uit NL maar vindt het niet erg om te reizen.

2 jaar geleden

Reactie op Bernaert

Ik weet een goeie zijn in oostende,waar ik zelf naar toe ben geweest met me ...
Dankje wel voor de tip. Ik sla het op

2 jaar geleden

Reactie op Sisi Jones

In tilburg ook een hele goede ‘osteopathiepraktijk Serge’
Dankjewel voor de tip! Ik sla het op
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

2 jaar geleden

Reactie op Mama1512

Erg afhankelijk van waar je woont natuurlijk. Ik woon niet in de buurt van ...
Dankjewel voor de tip. Ik sla het op

2 jaar geleden

Reactie op Ilse-M

Mss idd even laten weten vanwaar je bent ;-). Wij zijn met onze beide kindj ...
Ik kom zelf uit Nederland. België is voor ons geen probleem. Mijn ouders wonen zelf in Willebroek.

2 jaar geleden

Reactie op AanoukB

In weert, net over de Belgische grens zit ook een hele goeie! https://osteo ...
Dankjewel voor de tip.

2 jaar geleden

Reactie op Moeder van een lief meisje

Marcel Jansen uit duiven ( omgeving Arnhem )Nederland is echt een topper! ...
Dankjewel voor de tip

2 jaar geleden

In Tilburg heb je ook van eijk ( ze hebben verschillende locaties ook Eindhoven, Berkel Enschot en nog eentje) Zij hebben baby plaatsen waardoor je snel aan de beurt bent