8 Reacties

2 jaar geleden

Wij hebben de set van Ikea. Ze hebben ook een kikker setje met bakje, slabbetje, drinkbeker en lepel. Die lepel is mooi smal. Wij mogen van het CB beginnen met oefenhapjes en dat lepeltje gaat het beste

2 jaar geleden

Reactie op Rhodante

Wij hebben de set van Ikea. Ze hebben ook een kikker setje met bakje, slabb ...
Goeie de Ikea! Daar had ik nog niet aan gedacht. Super leuk dat je al mag beginnen, gaat het goed?鈽猴笍

2 jaar geleden

Ik had hele mooie siliconen bordjes gekocht van verschillende merkjes. Best prijzig nog. 1x gebruikt. Warm eten erop dan gaat het bord enorm stinken 馃あ leek mij niet de bedoeling. Dus heb nu lepels van munchkin die vond ik zelf wel fijn vorige keer bij onze dochter. En bakjes heb ik van babymoov omdat ik van hetzelfde merk een apparaat heb om hapjes te maken. Voor dochter van 3 heb ik gewoon ons servies waar wij ook van eten en wat bordjes met print van de action 馃ぃ

2 jaar geleden

Bekijk Maepa bewaarbakjes babyvoeding - baby hapjes - diepvriesbakje - 9 porties babyvoeding - moedermelk bewaarbakje - invriezen babyvoeding - verkrijgbaar in 7 kleuren op: https://www.bol.com/nl/p/maepa-bewaarbakjes-babyvoeding-baby-hapjes-diepvriesbakje-9-porties-babyvoeding-moedermelk-bewaarbakje-invriezen-babyvoeding-verkrijgbaar-in-7-kleuren/9300000083462214?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp Gebruik deze om hapjes in te vriezen 馃槉

2 jaar geleden

Reactie op liefdevolleven

Goeie de Ikea! Daar had ik nog niet aan gedacht. Super leuk dat je al mag ...
Haha nog niet echt. Ze pruttelt alles er meteen uit. Een kennis heeft een zoontje dat vijf weken ouder is. Die heeft het net zover dat hij het enigszins normaal binnen houdt. Het is even oefenen maar ze is in ieder geval enthousiast

2 jaar geleden

Reactie op Linde1990

Bekijk Maepa bewaarbakjes babyvoeding - baby hapjes - diepvriesbakje - 9 po ...
Handig!

2 jaar geleden

Reactie op Rhodante

Haha nog niet echt. Ze pruttelt alles er meteen uit. Een kennis heeft een z ...
Haha ahhhw dat lijkt me zo schattig 馃ス dat alles dan helemaal onder zit hihi 馃檲

2 jaar geleden

Reactie op liefdevolleven

Haha ahhhw dat lijkt me zo schattig 馃ス dat alles dan helemaal onder zit hih ...
Hahaha ja echt. Ontzettend schattig 馃グ en dan ook zo'n blik van "mama... Moet dit?" 馃槀 Lang leve slabbetjes