33 Reacties

2 jaar geleden
Ding Laze Kinderstoel
Wij hebben deze voor ons zoontje en zijn heel enthousiast. Hij is verstelbaar hoog-laag, zit-lig, kan met of zonder plank, inklapbaar en goed schoon te maken. Het enige nadeel is dat de poten vrij wijd staan, dat is natuurlijk nodig voor de veiligheid, maar neemt wel ruimte.

2 jaar geleden
Hier ook echt een stokke fan. Het merk heeft verschillende modellen, dus daar zou je ook nog naar kunnen kijken.
Vrienden van ons hebben een kidsmill up. Ik vind onze kinderstoel toch praktischer in gebruik. Ondanks dat het heel fijn lijkt dat je van de kidsmill up eerst ook een wipstoel kan maken.

2 jaar geleden
Omdat wij weinig ruimte hebben rond de eettafel hebben wij een humpy dumpy kinderstoel (https://www.bol.com/nl/nl/p/humpy-dumpy-opvouwbare-inklapbare-kinderstoel-tafelhangstoel-vouw-in-elkaar-neem-mee-in-de-bijgesloten-tas/9300000018905569/), erg aan te raden! Maar als je de ruimte wel hebt kan een andere stoel natuurlijk beter zijn.

2 jaar geleden
Wij hebben eentje van maxi cosi, op de ruimte die het inneemt na erg tevreden mee. Ik vond het vooral belangrijk dat mijn zoontje erals baby al in kon en dat hij echt al direct een tafelblad had waar speelgoed op kon liggen. Dit kon bij stokke niet ;)
Ook zit er een fijne hoes omheen die zacht zit die gemakkelijk eraf gehaald kan worden om gewassen te worden.

2 jaar geleden
Thx dames voor het delen, ik zal eens even Google na de verschillende merken 😁

2 jaar geleden
Collega koos voor de Bloom stoelen, ook vanaf geboorte tot 8 jaar te gebruiken.

2 jaar geleden
Reactie op Hannelore13
Collega koos voor de Bloom stoelen, ook vanaf geboorte tot 8 jaar te gebrui ...
Die vind ik echt niet mooi 😳 doet me denken aan een kappersstoel

2 jaar geleden
Reactie op Claartje85
Die vind ik echt niet mooi 😳 doet me denken aan een kappersstoel
Smaken verschillen😉
Wij hebben de Bloom ook niet, om dezelfde reden.
Maar ik zag deze nog niet in je opties voorbij komen.

2 jaar geleden
Reactie op Hannelore13
Smaken verschillen😉
Wij hebben de Bloom ook niet, om dezelfde reden.
Maa ...
Haha dat is waar

2 jaar geleden
Reactie op LMK90
Wat zijn de ervaringen met de Cybex Lemo kinderstoel?
Die hadden wij voor mn dochter gekocht. Neemt weinig ruimte in en ze vind hem zelf erg lekker zitten. Ze is nu 3j. Alleen het blad gaat op een gegeven moment een beetje schuin staan.