33 Reacties

2 jaar geleden

Ding Laze Kinderstoel Wij hebben deze voor ons zoontje en zijn heel enthousiast. Hij is verstelbaar hoog-laag, zit-lig, kan met of zonder plank, inklapbaar en goed schoon te maken. Het enige nadeel is dat de poten vrij wijd staan, dat is natuurlijk nodig voor de veiligheid, maar neemt wel ruimte.

2 jaar geleden

Waarom geen stokke? Dat is namelijk een fijne kinderstoel HAHA. Ik heb er 2.

2 jaar geleden

Reactie op Szannn

Waarom geen stokke? Dat is namelijk een fijne kinderstoel HAHA. Ik heb er 2 ...
Helemaal mee eens ik wilde meteen reageren stokke trip trap!

2 jaar geleden

Hier ook echt een stokke fan. Het merk heeft verschillende modellen, dus daar zou je ook nog naar kunnen kijken. Vrienden van ons hebben een kidsmill up. Ik vind onze kinderstoel toch praktischer in gebruik. Ondanks dat het heel fijn lijkt dat je van de kidsmill up eerst ook een wipstoel kan maken.

2 jaar geleden

Heel tevreden met Hauck! Goedkoper dan stokke triptrap

2 jaar geleden

Safety 1st: fijn, stevig en relatief goedkoop t.o.v. stokke. ☺️

2 jaar geleden

Wij hebben de Kidsmill up, maar die is praktisch hetzelfde als de stokke triptrap 🤗 Voor de tweede kopen we nu een 'kale' tweedehands kidsmill of triptrap omdat onze dochter alle baby inzetjes niet meer nodig heeft.

2 jaar geleden

Reactie op Momo96

Hier ook echt een stokke fan. Het merk heeft verschillende modellen, dus da ...
Wat is er dan praktischer? Puur uit nieuwsgierigheid!

2 jaar geleden

Omdat wij weinig ruimte hebben rond de eettafel hebben wij een humpy dumpy kinderstoel (https://www.bol.com/nl/nl/p/humpy-dumpy-opvouwbare-inklapbare-kinderstoel-tafelhangstoel-vouw-in-elkaar-neem-mee-in-de-bijgesloten-tas/9300000018905569/), erg aan te raden! Maar als je de ruimte wel hebt kan een andere stoel natuurlijk beter zijn.

2 jaar geleden

Wij hebben eentje van maxi cosi, op de ruimte die het inneemt na erg tevreden mee. Ik vond het vooral belangrijk dat mijn zoontje erals baby al in kon en dat hij echt al direct een tafelblad had waar speelgoed op kon liggen. Dit kon bij stokke niet ;) Ook zit er een fijne hoes omheen die zacht zit die gemakkelijk eraf gehaald kan worden om gewassen te worden.

2 jaar geleden

Thx dames voor het delen, ik zal eens even Google na de verschillende merken 😁

2 jaar geleden

Collega koos voor de Bloom stoelen, ook vanaf geboorte tot 8 jaar te gebruiken.

2 jaar geleden

Reactie op Hannelore13

Collega koos voor de Bloom stoelen, ook vanaf geboorte tot 8 jaar te gebrui ...
Die vind ik echt niet mooi 😳 doet me denken aan een kappersstoel

2 jaar geleden

Reactie op Claartje85

Die vind ik echt niet mooi 😳 doet me denken aan een kappersstoel
Smaken verschillen😉 Wij hebben de Bloom ook niet, om dezelfde reden. Maar ik zag deze nog niet in je opties voorbij komen.

2 jaar geleden

Reactie op Hannelore13

Smaken verschillen😉 Wij hebben de Bloom ook niet, om dezelfde reden. Maa ...
Haha dat is waar

2 jaar geleden

Wij hebben een Quax. We hebben namelijk een eetbar aan het aanrechtblad dus moesten een hoge kinderstoel hebben. Deze poten zijn in 3 hoogtes te verstellen. Wellicht tipje voor mensen die ook een hoge kinderstoel zoeken 😊

2 jaar geleden

Wat zijn de ervaringen met de Cybex Lemo kinderstoel?

2 jaar geleden

Ben ook wel benieuwd waarom geen stokje? Wij hebben de Tripp Trapp, op zich fijn maar ik zou denk ik nu voor steps gaan, wat minder hoekjes en kiertjes om schoon te maken 🤣

2 jaar geleden

Reactie op Manonnaa

Ben ook wel benieuwd waarom geen stokje? Wij hebben de Tripp Trapp, op zich ...
Stokke dus haha

2 jaar geleden

Reactie op LMK90

Wat zijn de ervaringen met de Cybex Lemo kinderstoel?
Die hadden wij voor mn dochter gekocht. Neemt weinig ruimte in en ze vind hem zelf erg lekker zitten. Ze is nu 3j. Alleen het blad gaat op een gegeven moment een beetje schuin staan.