15 Reacties

2 jaar geleden

Ik heb een fiat panda en voor ons zoontje hadden we de mutsy evo deze paste achterin maar daar had je het wel mee gezegd. De joolz hub is ook compact maar konden wij toen tweede hands niet in nette staat vinden, deze kun je voor een mini gebruiken met cocoon dus zit je niet met een grote bak 😁

2 jaar geleden

Wij hebben een citroen c1, de Anex E type heeft een heeel compact onderstel! Wanneer je alleen het onderstel in combi met buggy of maxicosi mee hebt hoef je geen eens stoel naar voren te klappen. Met de wieg erbij 1 stoel naar voren en het past perfect allemaal mee!

2 jaar geleden

Dit is de Anex E Type

2 jaar geleden

De wagen die het kleinst kan opvouwen is de babyzen yoyo. Die heeft ook een reiswieg. Wij hebben zelf alleen de buggy hiervan voor onze oudste en echt heerlijk compact. Enige nadeel dat de wagen best populair is en ook via Marktplaats nog voor goede bedragen wordt verkocht.

2 jaar geleden

Reactie op Febbaby1

De wagen die het kleinst kan opvouwen is de babyzen yoyo. Die heeft ook een ...
Om deze reden hebben we toen de Joolz aer buggy gekocht. Hier kunnen we ook een bakje voor kopen en kan heel compacte opgevouwen worden. Alleen zit ik met een oudste die net 2 is. Ze kan nog niet verre stukkem lopen. Daarom heb ik iets stevigers nodig waar een meerijplankje etc op zou kunnen.

2 jaar geleden

Wij hebben een easywalker mosey+. Is wel een oude wagen. Maar easywalkers zijn meestal kleine wagens. Bij de eerste hadden we geen auto en woonden wij nog in een bovenwoning, dus ik wilde een lichte kleine wagens. Vijf jaar geleden was dan easywalker het beste. Wij hebben daar toen de Lidl meerijplank aangedaan.

2 jaar geleden

Reactie op PollLoveKoe

Om deze reden hebben we toen de Joolz aer buggy gekocht. Hier kunnen we ook ...
Ah, is er geen meerijdplankje voor de Joolz Aer? Die hebben wij wel alvast gekocht voor de Yoyo, met krukje, maar nog niet gebruikt omdat we nu nog tijdelijk een dubbele wagen gebruiken voor de twee kinderen.

2 jaar geleden

In mijn oude renault clio past heel mooi de bugaboo bee5, van familie gekregen, inmiddels 6/7 jaar oud geloof ik. Vast wel op MP te vinden :)

2 jaar geleden

Hier ook een kleine auto, volkswagen up. Wij hebben de easywalker harvey 3 en past er prima in. Onderstel gaat in de kofferbak en de wieg leg ik op de achterbank. P.s. ik zou toch gewoon naar de winkel gaan om het uit te proberen. Zowel voor het passen in de auto maar ook zodat je weet welke kinderwagen je fijn vind lopen, opvouwen etc.

2 jaar geleden

Mijn auto is ook vrij klein, en de easywalker Harvey past er prima in. Voordeel is dat deze behoorlijk licht is, niet speciaal heel klein, maar door het lichte gewicht krijg ik 'm makkelijk in en uit de auto.

2 jaar geleden

Wij hebben de Joolz Aer! Ook met de bak. Volledig inklapbaar en past in mijn Peugeot 107. Bevalt goed!

2 jaar geleden

De wagen waar ik meteeeen aan denk ik de babyzen yoyo, mega klein en handig ding. Misschien past een Joolz Aer oid wel, maar als je ook nog een luiertas of wat boodschappen mee wil nemen, is zo’n Joolz echt nog groot in een Kia Picanto 🤭 Die babyzen yoyo is veel kleiner en ook nog eens betaalbaarder!

2 jaar geleden

Reactie op AmyAnoniem

Mijn auto is ook vrij klein, en de easywalker Harvey past er prima in. Voor ...
Fiat Panda en wij hebben dezelfde wagen! Onderstel in de kofferbak en de reiswieg op de achterbank of passagierstoel

2 jaar geleden

Wij hebben ook een kleine auto. De Bugaboo Lynx past er ingeklapt ook in.

2 jaar geleden

Bedankt allemaal voor het meedenken! We zijn nog aan het twijfelen tussen de Joolz Hub met Cocoon of toch een wiegje en voetenplank (die bestaat dus toch) aanschaffen of huren voor onze Joolz Aer Buggy. Door jullie reacties zijn er toch wat meer opties en kunnen we kijken wat het beste bij ons past. Dank!