122 Reacties

茅茅n jaar geleden

Ik ga voor de Uppa baby vista! Grote mand en mogelijkheden om uit te breiden :)

茅茅n jaar geleden

Ik ga voor de Uppa baby vista! Grote mand en mogelijkheden om uit te breide ...
Deze hebben wij ook gekocht bij de eerste. Een hele fijne wagen en idd een grote mand, ideaal voor de boodschappen. En nu met de tweede op komst kan je hem makkelijk uitbreiden tot een wagen voor twee kids

茅茅n jaar geleden

Ik heb deze kinderwagen merk easy mima maxi kinderwagen

茅茅n jaar geleden

Wij hebben de fox3 van bugaboo. Super fijne wagen! Maar nu met nr2 op komst had ik er liever een gehad die makkelijker uit te breiden was. Wellicht komt de Gazelle2S van Cybex

茅茅n jaar geleden

Wij hebben de joolz day en zeer tevreden mee. Ook fijn in het bos en op het strand!

茅茅n jaar geleden

Ik ben 1.62 vriend 1.98 dus eentje die voor ons beide fijn is was belangrijk. Uiteindelijk gekozen voor Joolz day+ en nog altijd erg blij mee (is ons tweede kindje dus al wat uren gebruikt). Voetenzak is wel mega aanrader. Zonnedoek ipv de paraplu. Regenhoes kopen we de universele van prenatal (scheelt veel geld!)

茅茅n jaar geleden

Ben verliefd geworden op deze 馃槏

茅茅n jaar geleden

Ik wil heel graag de Joolz day+ 馃槏 en dan de special edition. Nog even een aantal weken wachten totdat we gaan kijken of deze helemaal bij ons past.

茅茅n jaar geleden

Reactie op Olliemollie

Ik wil heel graag de Joolz day+ 馃槏 en dan de special edition. Nog even een ...
Deze is heel mooi! Vanmiddag gezien bij de prenatal in Amersfoort 鈽猴笍

茅茅n jaar geleden

Wij hebben de Easywalker Harvey 2! Gebruiken we sinds m鈥檔 dochter (zij is nu 2,5 jaar) en echt een heerlijke kinderwagen!

茅茅n jaar geleden

Wij hebben en Bugaboo Fox2, heerlijke wagen. Daarvoor een Quinny Speedi SX gehad

茅茅n jaar geleden

Ik heb mijn wagen al zeker 1,5 tot 2 jaar staan馃檲 Kwam hem ooit eens tegen en dacht tegen de tijd dat ik een mini mensje mag krijgen vind ik deze niet meer. Het is een 3 in 1 wagen dus kan er zeker 3 jaar mee vooruit. Helemaal verliefd, een retro in een vernieuwd jasje馃グ

茅茅n jaar geleden

Mijn vraag is welke past er in mijn Opel Adam. Is net zo klein als een fiat 500. Mijn vriend heeft wel een grotere auto (een combo maar zonder achterbank). Voor naar mn werk te rijden is mijn auto financieel het voordeligst (ik werk 110km van huis vandaan)dus een andere auto is geen optie. Volgens mij zijn de joolz hub en de joolz day goed op te vouwen en ingeklapt ook heel klein.

茅茅n jaar geleden

Tip: ga naar een babyzaak en loop met alle wagens (met gewicht erin!). Er waren maar twee wagens waarvan de stang hoog genoeg kwam voor mijn man om niet te hoeven bukken. En maar 茅茅n daarvan stuurde heel licht, dus met maar 茅茅n hand. Het werd voor ons de Easywalker Harvey 2. (Tweede zwangerschap nu.) Gekocht voor een prikkie via marktplaats.

茅茅n jaar geleden

Reactie op Marijkevdt

Wij hebben de Easywalker Harvey 2! Gebruiken we sinds m鈥檔 dochter (zij is n ...
Wij ook. Super fijne kinderwagen. Wij hebben hem al voor 2 kinderen gebruikt en de 3e gaat er ook in.

茅茅n jaar geleden

Wij hebben een Dubatti! Echt een super fijne wagen ook vinden wij. Wij lopen veel met de hond in het bos, en wilden een wagen die goed over ruwer terrein gaat. Ook vind ik het heel fijn dat er tussen de achterwielen geen stang zit, waardoor je daar niet tegenaan kan schoppen. Ideaal voor mensen met lange benen 馃槈 Wij hebben hem 3 jaar geleden voor ons zoontje via marktplaats gekocht, en heb er geen dag spijt van gehad.

茅茅n jaar geleden

Ik ga voor de Uppa baby vista! Grote mand en mogelijkheden om uit te breide ...
Ik ben ook al jaren verliefd op deze wagen

茅茅n jaar geleden

Ik heb ruim 2,5 jaar geleden de Easy Walker harvey 2 gekocht. Loop er al zeker 2 jaar lang minimaal een uur per dag mee. Ik vind deze nog steeds super fijn en hij is om te bouwen voor 2 kinderen!

茅茅n jaar geleden

Wij hebben een bugaboo donkey 3. Heel erg spijt van. Gekocht omdat we bij onze dochter in fertiliteitstraject liepen en kort na haar geboorte daarin terug gingen voor een 2e kindje. Als ze dicht achter elkaar geboren waren was het handig want konden hem uitbreiden naar een tweelingwagen, maar er zit straks 3,5 jaar tussen. Wielen zwenken, slechte service en niet geschikt voor niet egale ondergronden dan blokkeerd de wagen soms

茅茅n jaar geleden

Reactie op ML2023

Mijn vraag is welke past er in mijn Opel Adam. Is net zo klein als een fiat ...
Ik heb een Peugeot 206+ en de hoedenplank moet wel eruit dan kan de Joolz day+ op zn zijkant erin De bak moet dan wel op de achterbank