144 Reacties
8 maanden geleden
Reactie op Echo2
Ik zie er zó tegenop als het in de avond slaaptijd wordt .. ondanks dat ik ...
Ach ik voel zo met je mee ♥️ wat lijkt me dat zwaar. Het wordt echt beter maar ja, wanneer dan he? Die onzekerheid is slopend samen met het gebrek aan rust. Ik zou willen dat ik je kon helpen maar het enige dat ik kan doen is je een hart onder de riem steken.
8 maanden geleden
Reactie op Echo2
Het was zeker gemakkelijker, en op sommige momenten "mis" ik wel even hoe m ...
Ik voel net hetzelfde
8 maanden geleden
Ik heb wel echt moeite met drukke verjaardagen en dan je kleintje meenemen. Iedereen die haar vast wilt houden (wat ik natuurlijk begrijp) maar zelf kan ik dan niet zo genieten van de verjaardag omdat ik onbewust met m’n dochtertje bezig ben. (Of ze het wel fijn vind, of te druk noem maar op. Lastig loslaten..
zou zoveel makkelijker worden als ik meer ging loslaten.🙈
8 maanden geleden
Slechte nacht gehad, ruzie met m’n man (die me nu via app iig compleet negeert) en ik vind uiteraard dat ik gelijk heb (😜), nieuwe panty was binnen een uur helemaal kapot, kleine teen net zo hard gestoten dat ik er momenteel niet echt op kan lopen en mega laat pas kunnen werken omdat de schoonmaker kwam en echt niks opgeruimd was.
Ik heb mijn dag niet 😢 en kan me niet concentreren 🙈
7 maanden geleden
Op familieweekend met baby 6 mnd. Met 2 andere drukke kinderen en vind het echt verschrikkelijk. Mijn kind is helemaal over der toeren en overprikkeld. Na 3,5 uur wakker is ze krijsend in mijn armen in de auto in slaap gevallen. Nu zit ik in de auto te wachten en te huilen tot ze eindelijk goed heeft geslapen. Pffff wilde graag dat het leuk was....
7 maanden geleden
Manlief vandaag bij de voetbal door zijn enkel gegaan.. Dik vet ei er op.. Resultaat.. Krukken..
Mega top combi met een baby van 7 mnd, een peuter van 3,2 jaar.. En een mama die nog steeds rugklachten heeft van de bevalling..
En net gisteren uitgesproken heeft dat ze het allemaal te zwaar vind en echt me time mist. 😩🙃 Dus mama gaat maar weer door en door en door...
7 maanden geleden
Reactie op Littl-one
Manlief vandaag bij de voetbal door zijn enkel gegaan.. Dik vet ei er op.. ...
Ook voor jou een dikke knuffel! ♥️ Zulke dingen komen altijd perfect getimed op het rotste moment he?
----
Klaag: pfiiiieeeuuw zure dunnere poep, kwijlend, bijtend kind... Er komen weer tandjes aan. Op zich geen probleem, maar die poep is zoveel en baby is zo beweeglijk dat het nu al 2x heerlijk langs de luier is afgegaan. En natuurlijk net bij mij op schoot. Alles al gewassen maar ik ruik het nog steeds 🥲