144 Reacties

8 maanden geleden

Ik zie er zó tegenop als het in de avond slaaptijd wordt .. ondanks dat ik zo moe ben maar ik weet gewoon wat mij weer te wachten staat.😢 Kan ik niet gewoon terug naar de tijd dat ze goed sliep?😭

8 maanden geleden

Reactie op Echo2

Ik zie er zó tegenop als het in de avond slaaptijd wordt .. ondanks dat ik ...
Ach ik voel zo met je mee ♥️ wat lijkt me dat zwaar. Het wordt echt beter maar ja, wanneer dan he? Die onzekerheid is slopend samen met het gebrek aan rust. Ik zou willen dat ik je kon helpen maar het enige dat ik kan doen is je een hart onder de riem steken.

8 maanden geleden

Wat was het toch allemaal makkelijker als geen mama🙊

8 maanden geleden

Wat was het toch allemaal makkelijker als geen mama🙊
Het was zeker gemakkelijker, en op sommige momenten "mis" ik wel even hoe makkelijk het was maar ik zou me mijn leven niet meer kunnen inbeelden zonder mijn dochter.. hoe zwaar het soms wel eens voelt.

8 maanden geleden

Reactie op Echo2

Het was zeker gemakkelijker, en op sommige momenten "mis" ik wel even hoe m ...
Ik voel net hetzelfde

8 maanden geleden

Ik heb wel echt moeite met drukke verjaardagen en dan je kleintje meenemen. Iedereen die haar vast wilt houden (wat ik natuurlijk begrijp) maar zelf kan ik dan niet zo genieten van de verjaardag omdat ik onbewust met m’n dochtertje bezig ben. (Of ze het wel fijn vind, of te druk noem maar op. Lastig loslaten.. zou zoveel makkelijker worden als ik meer ging loslaten.🙈

8 maanden geleden

Slechte nacht gehad, ruzie met m’n man (die me nu via app iig compleet negeert) en ik vind uiteraard dat ik gelijk heb (😜), nieuwe panty was binnen een uur helemaal kapot, kleine teen net zo hard gestoten dat ik er momenteel niet echt op kan lopen en mega laat pas kunnen werken omdat de schoonmaker kwam en echt niks opgeruimd was. Ik heb mijn dag niet 😢 en kan me niet concentreren 🙈

8 maanden geleden

Ik ben zelf al 1,5 week ziek en trek het “oefenen van de stembanden” zo slecht. Het lijkt op huilen, is het niet. Ik helemaal getriggerd.

8 maanden geleden

Ach het kleintje heeft koorts, zo zielig. Tegelijkertijd denk ik: oh god. Laat het alsjeblieft tandjes zijn en niet ronde 3 van griep/buikgriep/onbekend vies virus die wij ook mee mogen pakken 😵‍💫

7 maanden geleden

Op familieweekend met baby 6 mnd. Met 2 andere drukke kinderen en vind het echt verschrikkelijk. Mijn kind is helemaal over der toeren en overprikkeld. Na 3,5 uur wakker is ze krijsend in mijn armen in de auto in slaap gevallen. Nu zit ik in de auto te wachten en te huilen tot ze eindelijk goed heeft geslapen. Pffff wilde graag dat het leuk was....

7 maanden geleden

Reactie op Mama van Em

Op familieweekend met baby 6 mnd. Met 2 andere drukke kinderen en vind het ...
Oh wat heb ik het met je te doen♥️ heel stomme vraag misschien, maar is het mogelijk om eerder naar huis te gaan? Want dit is voor jou en je kleintje niet leuk. Succes!!

7 maanden geleden

Manlief vandaag bij de voetbal door zijn enkel gegaan.. Dik vet ei er op.. Resultaat.. Krukken.. Mega top combi met een baby van 7 mnd, een peuter van 3,2 jaar.. En een mama die nog steeds rugklachten heeft van de bevalling.. En net gisteren uitgesproken heeft dat ze het allemaal te zwaar vind en echt me time mist. 😩🙃 Dus mama gaat maar weer door en door en door...

7 maanden geleden

Nog eens 3x gevoed vannacht pff🥲🫠

7 maanden geleden

Reactie op Echo2

Nog eens 3x gevoed vannacht pff🥲🫠
Jeetje..... 't is de klaagmuur.. Maar geef je bv of gewoon fles..?

7 maanden geleden

Reactie op Littl-one

Manlief vandaag bij de voetbal door zijn enkel gegaan.. Dik vet ei er op.. ...
Ook voor jou een dikke knuffel! ♥️ Zulke dingen komen altijd perfect getimed op het rotste moment he? ---- Klaag: pfiiiieeeuuw zure dunnere poep, kwijlend, bijtend kind... Er komen weer tandjes aan. Op zich geen probleem, maar die poep is zoveel en baby is zo beweeglijk dat het nu al 2x heerlijk langs de luier is afgegaan. En natuurlijk net bij mij op schoot. Alles al gewassen maar ik ruik het nog steeds 🥲

7 maanden geleden

Reactie op Solanum

Ook voor jou een dikke knuffel! ♥️ Zulke dingen komen altijd perfect getime ...
Bedankt ♥️ Oh.. die poep.... Help.. Hier precies de zelfde fase.. Bij de oudste Nóóit een poep explosie gehad.. Nóóit ... Maar de jongste... Nu nummer 9 sinds woensdag.

7 maanden geleden

Reactie op Littl-one

Jeetje..... 't is de klaagmuur.. Maar geef je bv of gewoon fles..?
Bv in de ochtend, avond en nacht. Overdag geven we wel al kv.

7 maanden geleden

Ohh hier ook veel poepluiers🫣 gisteren 8 🫠 zal misschien aan de fruitpap liggen die nieuw is ofzo🫠

7 maanden geleden

Reactie op Littl-one

Bedankt ♥️ Oh.. die poep.... Help.. Hier precies de zelfde fase.. Bij de ...
9 sinds woensdag? Wij hadden er gisteren 8 op 1 dag🤣🤣🤣🤣

7 maanden geleden

Reactie op Echo2

9 sinds woensdag? Wij hadden er gisteren 8 op 1 dag🤣🤣🤣🤣
9 spuit luiers... Als in, compleet van top tot teen er onder zitten... 🙈 Poepluiers overdag halen we momenteel een stuk of 4/5 waarvan er 2 tot exploderen 🤯