189 Reacties

3 dagen geleden

Reactie op Angelll

GLITTERS🤬 Vandaag bij mn schoonzusje geweest zoontje (15M) en nichtje (2, ...
Mhhh.. Uiteindelijk ontkom je er niet aan.. Straks op het kdv, of met school krijg je een geglitterd verjaardag kadotje of kerst stukje.. Glitters uit een traktatie of... Gewoon random glitters.. Heb je kinderen... Dan horen glitters gewoon bij het all in pakket 😅😂😂 glitter ze!

3 dagen geleden

Ik word helemaal knettergek van al dat vuurwerk. Er word nu al zoveel afgestoken bij ons. Het maakt zo’n kabaal😒

3 dagen geleden

Reactie op RomyBos

Ik word helemaal knettergek van al dat vuurwerk. Er word nu al zoveel afges ...
Hier ook in een keer vet veel !! Vreselijk elke keer bang dat de klein wakker word

3 dagen geleden

Zolang je zelf niet panisch doet over dat vuurwerk… Wij zijn er heel gemakkelijk in en de kinderen zijn nog nooit wakker geworden. Misschien dat dochter van 16 maanden dit jaar wakker wordt maar waarschijnlijk niet…ze is er wel aan gewend dat er buiten en binnen geluid is. Zoonlief van 3 is ook nog nooit wakker geworden en als hij nu een knal hoor en hij schrikt, dan vraagt hij wat het is en dan zeg ik heel normaal ‘dat is gewoon vuurwerk’ en dan is het oké.

3 dagen geleden

Hier ook vuurwerk genoeg word er niet wakker van tot nu toe. Als hij overdag een knal hoort roept hij biem (heeft ie van zn vader gehoord) en begint keihard te lachen erna. Voordeel is wel dat ons zoontje aan de achterkant slaapt waar geen huizen etc achter staan.

3 dagen geleden

Reactie op AmyAnoniem

Van een totaal andere orde... Hoe reageren jullie op/ wat doen jullie met c ...
Wij hebben dit ook gehad en ik ben huilend weggelopen na ontvangst. Jouw reactie lijkt me dus nog behoorlijk netjes 😅. Ik heb gezegd: we halen dat ding twee/drie weken per jaar naar beneden en daarna bergen we het weer op tot volgend jaar

3 dagen geleden

Pff nu 3 avonden op een rij tot 22.00/22.30 bezig om mijn kleine meid van 16 maanden in slaap te krijgen. Ze zit in een sprongetje. Ze wil de hele dag door aan de borst en het liefst snachts ook heel veel. Ik ben compleet overgestimuleerd op die momenten waardoor ik soms moet zeggen, nee even niet. En dan is het krijsen geblazen. Ik doe het alleen, niemand die het even overneemt. Echt veeg me op.

3 dagen geleden

Reactie op Liselotte95

Pff nu 3 avonden op een rij tot 22.00/22.30 bezig om mijn kleine meid van 1 ...
Virtuele knuffel ! Je geeft haar op de manier zoveel geborgenheid en veiligheid zodat ze kan opgroeien tot een prachtig mens, wees trots op jezelf ! (Ik wil het niet bagataliseren het is absoluut klote, maar je een hart onder de riem steken)