144 Reacties
7 maanden geleden
Reactie op Echo2
Bv in de ochtend, avond en nacht. Overdag geven we wel al kv.
Ik heb op de babygroep waar ik werk en meisjes die tot 6 mnd bv kreeg.. Maar 's avonds niet doorliep overdag ook amper sliep en steeds voor voeding kwam.. Ouders zijn de nacht fles gaan vervangen voor poeder en ze slaapt nu gewoon door.. Denk.. Zal het toch even delen. 🙈
7 maanden geleden
Ik ben al 2 weken niet fit, en ik wordt echt gek van het feit dat ik totaal geen energie heb.
7 maanden geleden
Reactie op Littl-one
Ik heb op de babygroep waar ik werk en meisjes die tot 6 mnd bv kreeg.. Maa ...
Wel binnenkort zou de bv toch volledig moeten afgebouwd moeten zijn (alhoewel, ik zeg dat al een tijdje precies🫣) dus wie weet 🤣🤣 maar ik ga er toch niet teveel op hopen voor ik word teleurgesteld 🤣
7 maanden geleden
Reactie op Nana-s
Hier geklaag over pijnlijke tepels omdat de kleine meid 1 tandje door heeft ...
Oef herkenbaar 😅 hier was mijn toeschietreflex te langzaam voor haar, en dus moest ze haar ongenoegen even uiten met haar twee tanden. Ik geef een harde brul die ze vervolgens zo hilarisch vindt dat ze in de lach schiet. Mijn brein vond dat lachje dan weer zo schattig dat de melk spontaan begon te stromen 😅
7 maanden geleden
Reactie op Nana-s
Hier geklaag over pijnlijke tepels omdat de kleine meid 1 tandje door heeft ...
Hier 2 van die scherpe ondertandjes. Ze lacht me gewoon uit hahaha
7 maanden geleden
Reactie op Nana-s
Jij ook al..... Zit er echt over na te denken om 1x kunst te geven (voor sl ...
Proberen kan altijd.. 🙈 Hier waren de koolhydraten wel goed resultaat.. Eerst een week prut.. Maar nu slaapt ze gewoon de hele nacht weer.. Hapjes, pap fles.. 't helpt de wel met doorslapen.
7 maanden geleden
Kindjes zijn voor de 7e keer verkouden in 6 maanden tijd. Mijn zoontje neemt alles mee van de psz. Duurt meestal een week bij hem en dan krijgt de kleine meid het. Dan zijn we er net een week vanaf en begint het weer... wanneer kan ik ooit weer is een nachtje lekker slapen 🥱
7 maanden geleden
Wss ben ik een zeikerd maar ik voel me enorm ongemakkelijk als mijn dochter bij oma kleertjes aankrijgt die papa en de ooms ook allemaal als baby hebben gedragen. Vlekken en al. Zou niet in mij opkomen om over 30 jaar mijn kleinkinderen in de kleding van mijn dochter te stoppen. Misschien een generatie dingetje.
7 maanden geleden
Reactie op Littl-one
Heel herkenbaar.. Zo ook met bedjes waar de in slapen.. Niet ff een nieuw m ...
Jaaa precies dit!!
7 maanden geleden
Echt ik weet niet wat er in de lucht hangt maar ons mannetje 7,5M is al 2 dagen aan draken😵💫 Hij is vandaag al vanaf 7 uur wakker en heeft nog geen minuut geslapen. Rondwandelen,draagzak niets helpt. Hij wil alleen maar kruipen en daarbij alles pakken en likken wat niet mag en staan, maar goed hoe je dan weer naar beneden moet ?. Ondertussen is hij hartstikke chago en ik ook. Kan daar dan zo van balen dat ik echt niet gedaan krijg en alleen maar als een politieagent rondloop aangezien hij alleen maar dingen doet die niet mogen.🤬
7 maanden geleden
Reactie op Angelll
Echt ik weet niet wat er in de lucht hangt maar ons mannetje 7,5M is al 2 d ...
Slaapregressie?