144 Reacties

7 maanden geleden

Reactie op NMV32

Gaap.. dochter van bijna 7 mnd klaarwakker om 10 voor half 6. Rest vd nacht ...
Je zou het inderdaad denken... Ik hoorde laatst ook iemand de uitdrukking "geslapen als een baby" gebruiken. Ik wist niet of ik er om moest lachen of huilen....

7 maanden geleden

Reactie op AmyAnoniem

Je zou het inderdaad denken... Ik hoorde laatst ook iemand de uitdrukking " ...
🥲 toen we tegen mijn gepensioneerde buurvrouw zeiden dat onze dochter niet zo goed slaapt was ze helemaal verbaasd ‘hè? Babies leg je toch gewoon neer en dan gaan ze slapen?? Dit heb ik nog nooit gehoord. Mijn kinderen sliepen al lang door hoor met 6 maanden’ .. fijn voor je 😡

7 maanden geleden

Reactie op NMV32

🥲 toen we tegen mijn gepensioneerde buurvrouw zeiden dat onze dochter niet ...
Mijn oudste deed dat ook. Maarja, daar heb ik nu met de verschrikkelijk slapende tweede echt helemaal niks aan inderdaad. Dat soort opmerkingen....

7 maanden geleden

Reactie op NMV32

Ja hehe, die generatie legde hun kindjes met bedje en al in de schuur zodat ze hun gehuil niet konden horen 🥴 lekker helemaal niks mee doen die opmerking, behalve naast je neerleggen.

7 maanden geleden

Reactie op NMV32

Het is hier ook al zon drama ineens, gister sprak ik onze buurvrouw: De baby was wel vaak aan het huilen vannacht is het niet ? Ja gerda ik weet het… Wat ze toch willen bereiken he met zulke opmerkingen/vragen 🤷‍♀️

7 maanden geleden

Reactie op Angelll

Het is hier ook al zon drama ineens, gister sprak ik onze buurvrouw: De bab ...
Zorgen uiten? Checken of t goed gaat? Geloof niet dat t meteen een beschuldigende opmerking is. Je baby huilt veel.. Trek je t zelf wel? Maar als je het zelf meteen al afkapt zullen en kunnen ze ook geen hulp aanbieden 🙃

7 maanden geleden

Reactie op Littl-one

Zorgen uiten? Checken of t goed gaat? Geloof niet dat t meteen een beschul ...
Heel eerlijk? Zo had ik er niet eens over nagedacht… dacht alleen maar ja mens ik ben zelf ook al 4 nachten alleen maar in de weer met hem. Misschien een vooroordeel van me.

7 maanden geleden

Reactie op Angelll

Heel eerlijk? Zo had ik er niet eens over nagedacht… dacht alleen maar ja m ...
Snap ik.. Je voelt je aangevallen.. Je voelt je bezwaard.. Je bent bang dat je huilende kind ook de buurvrouw wakker heeft gehouden. En je bent zelf moe.. Dus elke opmerking er over zorgt voor meer irritaties.. "ja ik weet Ook wel dat die huilde!" 😅

7 maanden geleden

Soms weet ik het gewoon ff niet meer! Zoontje is bijna 7 maand, een schat van een kind, klein van stuk en slaapt en eet super goed. Alleen grof motorisch wil het maar niet vlotten. Hij rolt niet, zit niet, laat staan tijgeren of proberen te kruipen. Dit zorgt bij hem vaak voor frustratie. Hij ziet iets, wil het hebben maar kan er vervolgens niet heen rollen. Hierdoor is het constant huilen en onrust. Ik ben de hele dag zijn entertainment. Natuurlijk neem ik het hem niet kwalijk maar ik word er soms gewoon zo moedeloos en inspiratieloos van. Kijk ik zelfs op de klok wanneer het volgende slaapje weer begint, zodat ik even weer bij kan komen. Erg toch???

7 maanden geleden

Reactie op Esther_1994

Soms weet ik het gewoon ff niet meer! Zoontje is bijna 7 maand, een schat v ...
Je kan altijd ff langs de fysio of ostheopaat even meekijken of er iets is wat hem belemmerd..

7 maanden geleden

Reactie op Esther_1994

Soms weet ik het gewoon ff niet meer! Zoontje is bijna 7 maand, een schat v ...
Kan me voorstellen dat dat zwaar is en dat je wereld dan even klein is nu. Heb je dit al gedeeld met het cb of huisarts? Of eventueel langs en osteopaat of kinderarts zoals hieronder aangegeven. Wellicht zijn er manieren om hem te stimuleren, of zit er iets dwars? En een grote kans dat ie gewoon wat langzamer is en er uiteindelijk toch wel komt, maar dan kun je in ieder geval mensen met ervaring laten meekijken.

7 maanden geleden

Reactie op AmyAnoniem

Kan me voorstellen dat dat zwaar is en dat je wereld dan even klein is nu. ...
Heb het er nog niet met het cb over gehad. Volgende maand pas weer een afspraak. Maar een ostheopaat of fysio is misschien wel een optie. Het lijkt me gewoon zo fijn voor hem als ie wat 'mobieler' wordt. Want de kracht heeft ie volgens mij wel. Dank voor je reactie!

7 maanden geleden

Dochter sinds een week aan de antibiotica ivm dubbele oorontsteking en keelontsteking, ik sinds gister aan de antibiotica voor een keel- en beginnende longontsteking (zelfde bacterie waarschijnlijk). Ben ik net ook nog voor het eerst sinds de zwangerschap weer ongesteld geworden, en het kraaaampt. Ik meld me sowieso de hele week ziek volgende, ik ben even op.

7 maanden geleden

Over jezelf klagen mag ook wel hoop ik, baal toch zo van mezelf. Ik heb er totaal niet bij stil gestaan dat onze opvang morgen dicht is want goede vrijdag. Ik werk in een supermarkt papa bij de gemeente beide moeten we dus gewoon werken. Vandaag haalde ik hem op tot morgen! Uhm morgen zijn we dicht. Opvang is leuk zolang het open is en je dus een beroep heb dat je dat soort dagen vrij bent. Gelukkig kan oma inspringen maar ugh loedermoeder.

7 maanden geleden

Misschien erg onbenullig maar ik baal nu zo erg van mijn hangbuik na de keizersnede. Ik probeer gezond te eten en te bewegen, val ook wel af maar die buik blijft. Echt gwn voel me zo onaantrekkelijk. Sporten schiet ook niet op en baal gewoon enorm. Ik hoop dat het beter gaat worden maar ik ben nu echt bang dat die buik blijft ofzo. Het is ook echt een hangbuikje. Naja ..

7 maanden geleden

Oh drukte te snel op verzenden denk ik. Heb nog een klacht: mannen! 😅 Hoe kan het dat als het papa dag is en ik thuis aan het werken ben, ik om het uur geroepen word door papa met een vraag over de melk, kleding, verschonen of iets anders. Mama moet maar even komen kijken. Ben aan het werk! Maargoed. Toch ga je dan even kijken en helpen. Dan denk ik echt *zucht* mannen. Dit is natuurlijk met een knipoog ;)

7 maanden geleden

Reactie op Hanchan

Oh drukte te snel op verzenden denk ik. Heb nog een klacht: mannen! 😅 Hoe ...
Ik start binnenkort met een nieuwe baan en precies hierom zorg ik ervoor dat ik op maandag op kantoor werk 😂

7 maanden geleden

Reactie op Hanchan

Oh drukte te snel op verzenden denk ik. Heb nog een klacht: mannen! 😅 Hoe ...
Dit is denk ik ook onzekerheid en gemak. Als je er niet zou zijn of een meeting zou hebben en niet gestoord kan worden dan doet ie het wss wel zelf en goed. Miss eens een dagje proberen zodat ie zelfvertrouwen opbouwt... Zoveel kan er niet echt misgaan toch

7 maanden geleden

Hier echt iets triviaals. Maar ik kan me zo ergeren aan mijn schoonvader die dingen zegt als " hij krijgt nu echt een eigen gezichtje hè"

7 maanden geleden

Reactie op MevrouwIJsbeer

Hier echt iets triviaals. Maar ik kan me zo ergeren aan mijn schoonvader di ...
Wat is hier erg aan dan? 🙈