144 Reacties
7 maanden geleden
Reactie op Littl-one
Wat is hier erg aan dan? 🙈
Alsof ie al die maanden niet een eigen gezicht had. Is miss mama eigen maar ik vond mijn baby best uniek. Eigenlijk alle baby's wel.
7 maanden geleden
Reactie op MevrouwIJsbeer
Alsof ie al die maanden niet een eigen gezicht had. Is miss mama eigen maar ...
Mhhh... Ik denk niet dat opa het zo zwaar bedoelde... 🤔 Ik vind mijn kleine nu ze ouder word ook steeds met een eigen kindje worden... Daarvoor was het gewoon een baby... Wel míjn baby.
7 maanden geleden
Reactie op Littl-one
Mhhh... Ik denk niet dat opa het zo zwaar bedoelde... 🤔 Ik vind mijn klein ...
Nee die bedoeld het ook niet kwaad. Maar vind het toch irritant.
7 maanden geleden
Hier echt iets triviaals. Maar ik kan me zo ergeren aan mijn schoonvader di ...
Wij krijgen deze opmerking ook. Eerst was ze een kopie van der broer. Nu begint ze idd steeds meer een eigen gezichtje te krijgen en een echt meisje te worden. Helemaal prima toch.
7 maanden geleden
Alsof ie al die maanden niet een eigen gezicht had. Is miss mama eigen maar ...
Haha ik vind veel baby’s wel op elkaar lijken tot een maand of 6 🤭
6 maanden geleden
Ik ben doodop en er helemaal klaar mee.! Sinds December goede slaper 1x per nacht wat drinken sporadisch 2x, meestal lekker live bij mama anders afgekolfd van papa als mama echt even moest slapen. Nu 3 weken al bal makkelijk 5/6x per nacht wakker en dan vaker troosten/knuffelen dan drinken. Maar sinds een week wil hij absoluut zn vader niet s’nachts, gaat dan over op standje luchtalarm de seconde dat ik hem pak stil. Nu zit ik hier dus terwijl hij zich met zn duim tegen me aan nestelt, en hoor zn vader snurken. Ik ben zo JALOURS en zo vreselijk MOE. Hopelijk is dit ook weer 1 of andere achterlijke fase.
6 maanden geleden
Reactie op Angelll
Ik ben doodop en er helemaal klaar mee.! Sinds December goede slaper 1x per ...
Ooooh zo herkenbaar! Dat moe zijn en jaloers zijn als meneer lekker ligt (te snurken)... Onze dochter krijgt altijd live van mama 's nachts. Sporadisch overdag de fles met bv als ze thuis is en niet op de kdv. Maar pff het is dat ik zo even 1 op 1 tijd heb, maar ben ook zo jaloers dat papa door kan slapen 😟
6 maanden geleden
Ik ben even helemaal klaar. Al dagen is ze huilerig en aan het jengelen. Het is gewoon zo ‘n doordringend geluid. Zelf moe en dan is het echt te veel. Hij de hond ook om aandacht vragen terwijl die gegeten en gespeeld had.
Zo blij als (ik denk dat dit de reden is) het tandje doorkomt
6 maanden geleden
Dit weekend:
- heb ik alweer een oorontsteking (chronisch bij mij) dus aan de AB oordruppels en hoor voor geen meter door dat oor
- ben ik van de trap gevallen bij iemand anders
- wil de baby niet meer fatsoenlijk slapen als ik hem probeer op bed te leggen en ik doe de zorg doordeweeks grotendeels en overdag op bed leggen altijd, dus kijk al uit naar morgen 🫠
6 maanden geleden
Mag ik even klagen over moeders die elke baby met elkaar vergelijkt: ‘ Oh rolt … nog niet? Ik weet dat … wel al rolt en zelfs al bijna begint te kruipen’. ‘Ow zit ze nog niet zelfstandig rechtop, toen … zoveel maanden was wel’. Wordt er soms schijtziek van dat elke baby met elkaar wordt vergeleken.
6 maanden geleden
Heb het echt even nodig…
Zoon van 5 heeft de windpokken, dochter van 8 maanden ligt graag in mama haar armen ‘s nachts… na 8 maanden onderbroken nachten en nu deze periode… ik ben kapot!! En wetende dat onze dochter ook de pokken zal hebben binnen een week, heb ik even zin om te klagen!!!! 😭
5 maanden geleden
Slaapregressie + waterpokken + 2 doorkomende tandjes (kan de eerste mini puntjes zien die door zijn) = hel op aarde m.b.t. slapen in de nacht en overdag. Alleen maar huilen, niet willen slapen en 100000x wakker. Ben het zo spuugzat en moet nog minstens een week met die stomme waterpokken.
5 maanden geleden
Dochter van 2.5 in de puberteit en een dochter van 8 maanden met verlatingsangst = killing!!
5 maanden geleden
Eerste moederdag en mijn partner heeft zo goed als niks geregeld. Heeft op mijn aandringen beschuit met aardbijen gehaald en daar nog net een bosje roosjes bij de jumbo gekocht voor het idee. Hij had wel een idee om vandaag nog iets te doen maar dat valt allemaal in het water omdat hij er niets voor heeft gehaald. Ben echt verdrietig.
5 maanden geleden
Reactie op 🍋 SunflowerApplepie 🍋
Eerste moederdag en mijn partner heeft zo goed als niks geregeld. Heeft op ...
Er moet ook eerst vaderdag zijn en dan moederdag.. Dan hebben vaders voorbeelden... Haha
Balen joh! Mijn vriend is drukker met moederdag dan met mijn verjaardag..