144 Reacties

5 maanden geleden

Reactie op 🍋 SunflowerApplepie 🍋

Eerste moederdag en mijn partner heeft zo goed als niks geregeld. Heeft op ...
Aah wat balen zeg! Als het een troost is: mijn ontbijt (niet op bed) heb ik zelf gehaald de dag van te voren omdat mn man er sowieso niet aan zou denken 😂. Hij had een kaart met cadeau erop geschreven en zei: ja niet dat er veel tijd was om wat te regelen. Dus ik zei al: nee gelukkig weet je pas ongeveer 3 jaar wanneer moederdag is en heb je niet al weken gehad het voor te bereiden 😜. Kon hij wel weer om lachen. Misschien maar positief benaderen en een leuke vaderdag ervan maken om te laten zien hoe leuk het is als iemand aan je denkt.

5 maanden geleden

Ja dat is een goed idee. Ik denk dat ik er gewoon iets te emotioneel over was. Vooral omdat ik wel van iedereen berichtjes kreeg omdat zij er wel aan hebben gedacht. 🩷 wat echt super lief is. Als onze dochter straks oud genoeg is dan hoeft papa er ook niet meer aan te denken! Dat helpt denk ik ook enorm hahahaha. Hij was overigens ook zijn eigen moeder vergeten 🫠

5 maanden geleden

Waar is mijn baby 😱😱😱 Ik was de zolder aan het opruimen en had de grote kados gepakt, loopfiets en loopkar En dacht laat ik die ff in elkaar zetten.. Loopkar even aan de kant gezet om op te ruimen... En nu loopt ze door 't huis met de loopkar en buiten. Ben je net 9 mnd.. Doe je dit al.. 😱

5 maanden geleden

Reactie op Littl-one

Waar is mijn baby 😱😱😱 Ik was de zolder aan het opruimen en had de grote ...
Op zich leuk nieuws maar ik kan begrijpen waarom je dit bij de klaagmuur plaatst😂😂 het gaat zo snel he. Het is wel leuk natuurlijk maar anderzijds best wel verdrietig dat die babyfase (hoe zwaar die soms ook was/is) voorbij lijkt te gaan🫢

5 maanden geleden

Ik ben zo hormonaal als een toeter maar die PCOS verhindert ook maar enige druppel menstruatiebloed he. Echt iedere keer als ik denk, nou zet t door. Nah. Maar dan wel weer emotioneel alle kanten uitgegooid worden. Oh en die haargroei op benen en buik 💀

5 maanden geleden

Zo een rot dag op werk gehad, snel slapen en morgen hopelijk beter!

4 maanden geleden

Ben je 1 dagje weg, eigenlijk zelfs maar 1 middag, en dan vragen vrouwen dus hoe mijn partner het vind om alleen met de kleine te zijn. Of dat niet spannend is en of hij alles wel kan. Serieus mensen het is anno 2024. Een vader is ook een verzorger en die kan alles wat ik ook kan. Behalve borstvoeding geven, maar daar helpt de Kolf bij 🤣

4 maanden geleden

Na ongeveer 2 jaar weer voor het eerst ongesteld geworden😭 dit heb ik niet gemist😭

4 maanden geleden

Mag ik ook een werk-klaag doen? Ik ben last minute voor een project ingevlogen en op de hoogte gebracht. Nou iedereen mooie praatjes en blabla, maar nu er echt de handen uit de mouwen gestoken moeten worden geeft niemand thuis. De deadline komt er aan en na weken roepen, bellen, mailen, dingen uitzoeken en partners inschakelen lijkt men nu pas wakker te worden. En is het eigenlijk al te laat waardoor niets meer gecoördineerd verloopt. Tsjah, ik heb het nog zo gezegd... Ik zag het al aankomen. En ik erger mij er dood aan.

4 maanden geleden

Beetje rare klaag, maar wie weet heeft iemand een oplossing! Waarom bestaat er geen S en een half voor de flesvoeding van difrax?!

4 maanden geleden

Reactie op Suuz_91

Beetje rare klaag, maar wie weet heeft iemand een oplossing! Waarom bestaat ...
De 123 speen al geprobeerd op zijn strakste?

4 maanden geleden

Reactie op Suuz_91

Beetje rare klaag, maar wie weet heeft iemand een oplossing! Waarom bestaat ...
Hoezo ben je met een kind van 10 maand dit nog nodig? Puur intresse.. Geen aanval

4 maanden geleden

Reactie op Littl-one

Hoezo ben je met een kind van 10 maand dit nog nodig? Puur intresse.. Geen ...
Maat M drinkt hij een fles van 200 cc binnen 5 minuten op en is niet verzadigd en geeft geen kans om even opnieuw te zwenken bijvoorbeeld. 200 cc in S gaat soms niet op 😅. Ik zou dus eigenlijk precies er tussenin willen hebben haha

4 maanden geleden

Reactie op Suuz_91

Maat M drinkt hij een fles van 200 cc binnen 5 minuten op en is niet verzad ...
Ohh.. Ik snap je uitleg.. Hier is de melk een aanvulling.. 2 broodjes, en dan een half uur later de fles er achteraan... Melk is niet meer zo heel belangrijk..

4 maanden geleden

Reactie op Littl-one

Ohh.. Ik snap je uitleg.. Hier is de melk een aanvulling.. 2 broodjes, en d ...
Officieel is melk tot 1 jaar de hoofdvoeding. Verschilt wel per kindje hoeveel behoefte ze er nog aan hebben natuurlijk.

4 maanden geleden

Reactie op bonnbon

Officieel is melk tot 1 jaar de hoofdvoeding. Verschilt wel per kindje hoev ...
Ja dat weet ik maar als je kleine na een fles melk niet verzadigd is... Zou ik een vaste voeding geven.. Ipv een andere spenen zoeken.. 🙈

4 maanden geleden

Reactie op Littl-one

Ja dat weet ik maar als je kleine na een fles melk niet verzadigd is... Zou ...
Dat kan best komen door die speen hoor. Vol gevoel komt vaak pas na 15/20 minuutjes dus als hij die fles in 5 minuten achterover slaat kan het zijn dat hij nog niet weet dat hij vol is.

3 maanden geleden

Naaaa ben echt even klaar met mijn schoonfamilie. Ons mannetje is op 30.07 geboren Novan. 2 weken later is er een achterneefje geboren Noan, vond ik al “vervelend”. Echt heerlijk mannetje maar het zorgt wel is voor verwarring in de familie. Nu is er gisteren een heerlijke gelukkig gezonde meid geboren: Nova. Nou sorry hoor maar ik vind het echt niet leuk Novan, Noan en Nova in de directe familie. Mn vriend vind dat ik me aanstel ik denk ook praktisch zoals aan sinterklaas etc dit word gedoe, en vind ons mannetje zn naam ook niet echt uniek meer. Ja misschien zeur ik wel hoor maar ga er even heel slecht op.

3 maanden geleden

Reactie op Angelll

Naaaa ben echt even klaar met mijn schoonfamilie. Ons mannetje is op 30.07 ...
Wat is het gedoe met sinterklaas nu in jou ogen? 🙈

3 maanden geleden

Reactie op Littl-one

Wat is het gedoe met sinterklaas nu in jou ogen? 🙈
Wij vieren dit altijd met zn allen. Ik zie dat nog wel “fout” gaan als iemand het net verkeerd schrijft/leest. Ik denk misschien te moeilijk hoor maar dit geld natuurlijk ook voor kerst.