144 Reacties

3 maanden geleden

Reactie op Angelll

Wij vieren dit altijd met zn allen. Ik zie dat nog wel “fout” gaan als iema ...
Nou ja.. Ik ga er toch van uit dat iedereen wel de naam juist kan schrijven.. 🙈 Ik snap je frustratie hoor.. Maar misschien was jullie naam wel zo tof dat het een inspiratie was..

3 maanden geleden

Reactie op Littl-one

Nou ja.. Ik ga er toch van uit dat iedereen wel de naam juist kan schrijven ...
Ja waarschijnlijk kan ik het tegen de tijd wel weer bagatalliseren. Maar nu schoot het me even verkeerd.

3 maanden geleden

Reactie op Angelll

Naaaa ben echt even klaar met mijn schoonfamilie. Ons mannetje is op 30.07 ...
Ik snap je hoor! Wij hoorden dat even na ons er in de familie een kindje was geboren met precies dezelfde naam. Voor én achternaam dus. Een deel van de familie die wij niet spreken dus het is praktisch niet eens een issue, maar zelfs dat vond ik al kut 😂

3 maanden geleden

Dochtertje is niet fit, koortsig. Om half 7 naar bed omdat ze zo moe is. Alleen maar mopperen en huilen (ook met zetpil). Om 21:00 de auto ingestapt, 21:30 sliep ze. 22:00 thuis, we stoppen de auto en oogjes 👀😓 Man legt haar nu op bed 🤞🏼

3 maanden geleden

Reactie op Fenna300

Dochtertje is niet fit, koortsig. Om half 7 naar bed omdat ze zo moe is. Al ...
Ohhh zoon nacht hadden wij ook.. Uiteindelijk half 3 kon in slapen.. 🙈 Huilen gillen, maar ook kletsen en duidelijk willen spelen.. Maar, vooral op d'r oren slaan en hulpeloos kijken zo sneu 😒😞 lichte koorts 38,3.. Heb nu een 240 mg zetpil gegeven.. Hopelijk helpt dat iets.. Radeloos.. Geen idee wat er is..

3 maanden geleden

Ik ben zo moe terwijl mijn kind elke avond van 19-07:00 slaapt. En dan denk ik, waarom klaag ik? Maar ik ben kapot.. krijg het ene been niet voor het andere. Paar avonden op tijd naar bed gegaan maar ook dit helpt niet…

3 maanden geleden

Ik ben zo moe terwijl mijn kind elke avond van 19-07:00 slaapt. En dan denk ...
Last je schildklier eens controleren.. 🙈 Schijnen veel" net zwanger geweest" vrouwen last van te hebben.

3 maanden geleden

Zucht ik kan niet tegen het feestgedruis 😮‍💨 blij voor Nederland, maar minder met het getoeter, gegil, vuurwerk, gas geven in z'n vrij en weet ik het allemaal

3 maanden geleden

Dochterlief slaapt elke avond pas tegen 22.00 uur en breekt me op, never me time 😰

3 maanden geleden

Reactie op Leyya2023

Dochterlief slaapt elke avond pas tegen 22.00 uur en breekt me op, never me ...
Oef.. Killing...

3 maanden geleden

Reactie op Leyya2023

Ik voel dit zo hard met je mee. Avonden zijn hier ook drama! En dan ga je maar later slapen, omdat je je me time in wilt halen. Heel vermoeiend 😅

3 maanden geleden

Reactie op Leyya2023

Zo herkenbaar 😭

3 maanden geleden

Reactie op Liselotte95

Ik voel dit zo hard met je mee. Avonden zijn hier ook drama! En dan ga je m ...
Ja echt dit dus!

3 maanden geleden

Verdorie. Al zou ik harder willen vloeken. Eind juni was zoon ziek met buikgriep, echt 4 dagen spugen en een week diarree. En natuurlijk net getimed tijdens een avondje weg van mijn man en ik (de eerste in heel lange tijd). Nu op vakantie. Had al een naar voorgevoel omdat zoon wat langer en rustiger sliep dan normaal. En jawel hoor, hup de hele fles eruit gespuugd. Geen koorts maar ik ben er al op aan het wachten. Baal als een stekker. Voor zoon ook sneu natuurlijk maar had me deze vakantie toch iets anders voorgesteld....

3 maanden geleden

Net terug van vakantie. Onze dochter was de huil (gil/schreeuw)baby van de vlucht. Niks was goed, terwijl ze normaal best vrolijk is. Mn vriend pakte de fles (die eigenlijk niet op de planning stond maar je moet wat) uit de luiertas in de bagagerekken en toen brak de melkpoeder toren open. De man die er onder zat had daar geen enkele begrip voor, hij was al boos om het gillen van ons meisje geloof ik. Alles zat ook onder de melkpoeder, het meeste was op hem gevallen... Na drie kwartier had ze uiteindelijk een spuitluier zoals ze al lang niet meer gehad heeft. Voor haar had ik wel schone kleding in m'n tas, voor mezelf niet, en m'n blouse zat ook onder. Alles zo goed als het kon schoongemaakt in die mini toiletjes en toen viel ze als een blok in slaap (gelukkig). Maar de vakantie zelf was heerlijk en ik denk nu, nu ik dit ook heb overleefd.... Ook dit is te doen. Maar men wat had ik eerder vandaag stress op die vlucht.

2 maanden geleden

Onze buren zijn echt zo raar. Willen geen contact, met niemand, zeggen nooit hoi. Weet ook pas sinds kort en via via hun namen, die hebben ze ook nooit gedeeld. En nu twee keer in korte tijd een agressieve reactie ontvangen op echt minimale overlast (onze zoon gooide met een blokje en kraaide het uit van plezier). Op de koffie gevraagd om het er over te hebben want ik schrik hiervan. Geen reactie. Hoor van meerdere mensen in de straat dat zij nogal onbenaderbaar zijn maar dreigbriefjes en slaan op de muren vind ik echt niet kunnen. Zo jammer dat ze het niet samen met ons willen bespreken. Ik weet dat ik het los moet laten maar het knaagt aan me en ik merk dat ik terugdeins voor die agressie. Naar.

2 maanden geleden

Reactie op Solanum

Onze buren zijn echt zo raar. Willen geen contact, met niemand, zeggen nooi ...
Mm dat is inderdaad naar. Hebben ze zelf geen kinderen? Kinderen kunnen nou eenmaal luidruchtig zijn dat heb je niet in de hand. Zit je toevallig bij een VVE? Daar misschien melding maken?

2 maanden geleden

Reactie op SharElaine

Mm dat is inderdaad naar. Hebben ze zelf geen kinderen? Kinderen kunnen nou ...
Nee ze hebben geen kinderen. We wonen in een kinderrijke wijk, er zijn vorig jaar meerdere baby's geboren in dit huizenblok. Dus er is altijd wel reuring (gezellig!). Geen VVE want koophuis, maar als het te erg wordt dan weet ik m'n weg naar buurtbemiddeling oid wel te vinden. Vind het gewoon jammer.

2 maanden geleden

Reactie op Solanum

Nee ze hebben geen kinderen. We wonen in een kinderrijke wijk, er zijn vori ...
Geen vve want koophuis? Huh wat is dit voor opmerking..

2 maanden geleden

Reactie op Littl-one

Geen vve want koophuis? Huh wat is dit voor opmerking..
Huh! VVE heb je toch alleen in appartementen? Ik zou lekker alles vastleggen van deze buren met data. Wanneer ze geklaagd hebben of op de muren hebben geslagen enz…wanneer je aan de deur hebt gestaan…. Wanneer zij dan een keer klagen bij de politie ofzo kun je alles gedetailleerd laten zien en dan ben je erg geloofwaardig.