144 Reacties

2 maanden geleden

Reactie op Logootje

Huh! VVE heb je toch alleen in appartementen? Ik zou lekker alles vastlegg ...
Ik werk in de kinderopvang.. VVE is hier een term een indicatie voor een kind dat achter loopt in d'r ontwikkeling.. Dus ik lees.. Wij hebben een koophuis, dus geen vve. 😅😂

2 maanden geleden

Reactie op Littl-one

Ik werk in de kinderopvang.. VVE is hier een term een indicatie voor een k ...
Haha ja dat klopt! Daar weet ik alles van! 😂😂😂 tis ook veels te warm vandaag…

2 maanden geleden

Reactie op Logootje

Haha ja dat klopt! Daar weet ik alles van! 😂😂😂 tis ook veels te warm van ...
Hahah ja.. Ik denk wouw wat word hier ff gediscrimineerd... Hahah maar was gelukkig niet zo..

2 maanden geleden

Reactie op Littl-one

Ik werk in de kinderopvang.. VVE is hier een term een indicatie voor een k ...
Haha ja dan krijgt die zin een hele andere betekenis 😂 VVE, vereniging van eigenaren bedoelden we hier. Idd vaak bij koopappartementen of woningen die iets van een gezamenlijke ingang ofzo delen.

2 maanden geleden

Reactie op Littl-one

Hahah ja.. Ik denk wouw wat word hier ff gediscrimineerd... Hahah maar was ...
Dussssss..... 😆😆😆🫣

2 maanden geleden

Net gekolfd op kantoor... geen flesje bij om het in te doen. 😑

2 maanden geleden

@)(€(&/& '%@=@ op vakantie... Schijt weer... Alleen maar regen.. Nu zijn we vandaag nat geregend.. Kan gebeuren.. Maar die kleren drogen gewoon niet.. Hebben we de leuke was droog combi in het huisje... Stopt de droger na 10 minuten met drogen... Welke functie we ook proberen... Morgen weer naar huis, met allemaal natte kleren in de koffer. Blech...

2 maanden geleden

Mijn neefjes die onze tuin kussens kapot gestoken hebben op de 1e verjaardag van m’n zoontje. Met een pen van hun teken tablet! ze zijn sowieso totaal niet opgevoed & normaal laat ik het los maar ben nu echt pissig want nu hebben wij er last van!!! 😭

2 maanden geleden

Pfffff wat vind ik het lastig om een gezellige moeder te zijn als mn dochter overdag alleen maar miept en ons de hele nacht wakker houdt. Het is normaal niet zo erg maar we zijn nu op vakantie zonder airco en ze heeft het heel warm. Slaapregressie is ook aan de orde. Voel me echt schuldig als ik blij ben dat ze haar dutje doet. En ook voor het feit dat ik minder tegen haar klets en met haar lach als ik zo’n kutnacht gehad heb.

2 maanden geleden

Reactie op acsm

Pfffff wat vind ik het lastig om een gezellige moeder te zijn als mn dochte ...
Ach zo herkenbaar ! Ik zeg het dan wel vaak tegen hem. Mama is heel moe en daarom misschien niet zo gezellig maar ik hou zoveel van jou! Niet dat ik denk dat hij het begrijpt maar voelt dan toch fijner ofzo..

één maand geleden

Blergh wat een rot timing om te vroeg ongesteld te worden. Ik ben afgelopen vrijdag geopereerd aan mijn oor en moet daar flink van herstellen (pijn, duizelig, wankelen, etc). Word ik ook nog eens 3 dagen te vroeg ongesteld, wat sinds baby 2 een mega stortvloed is. Voel me extra beroerd en moet ook elke 1,5 uur mijn bed uit, omdat ik anders doorlek 🥲. 3 dagen extra herstel had wonderen gedaan voor mobiliteit waarschijnlijk 😅

één maand geleden

Klaag over mijzelf. Ik voel me zo tekort schieten op alle fronten. Weet dat het niet zo is. Maar het voelt wel zo. Lastige periode thuis nu met doorkomende kiezen en ziek en night terrors en slechtere slaapjes. Iets met alles is een fase. Maar op mijn werk is het ook erop of eronder om de toko overeind te houden (klein team, we steunen elkaar maar voor een groot deel van mijn werk is er gewoon geen back-up dus als ik thuis moet blijven valt het werk deels helemaal stil). En het huishouden is een rommel, ik worstel met huidproblemen die de kop op steken sinds m'n zwangerschap en we hebben ook nog eem kluslijst van het huis waar wat mee moet gebeuren. En ik doe het goed hoor, dat zegt men ook, dat zie ik zelf ook. Maar het vervelende rotgevoel dat ik niet genoeg doe, dat eeuwige schuldgevoel dat je tekort schiet als moeder, als collega, als vrouw, als dochter... Het blijft knagen en ik ben er zó klaar mee. Tijd voor koffie denk ik.

één maand geleden

Reactie op Solanum

Klaag over mijzelf. Ik voel me zo tekort schieten op alle fronten. Weet dat ...
Ik kan alleen maar zeggen dat ik je gevoel enorm herken. Als ik objectief kijk naar wat ik allemaal doe denk ik ook, poe, al die ballen hou ik maar wel ff hoog. Maar m'n gevoel ziet dan weer zo veel details die niet goed genoeg gaan.... het knaagt enorm en ik weet mijn gevoel ook maar niet te rijmen met mijn verstand. Het komt vast goed, we doen het super. Knuffel ⚘️

één maand geleden

Gister onenigheid gehad met mijn vriend, die niet snapt dat ik onzeker ben over mijn lichaam. Maar het er ook niet bepaald over wil hebben😕 ook nog eens dat ze bij mijn ouders constant bezig zijn met verbouwen (wij wonen tijdelijk in de schuur) hierdoor kan mijn dochter amper slapen en ben ik genoodzaakt haar dutjes in de auto te doen. Maarja het is niet alsof benzine niks kost😒

één maand geleden

Even klagen... Hebben jullie kinderen ook zo'n last van het weer? Of is er iets anders aan de hand? Mijn kinderen zijn niet te doen sinds een paar dagen, ik was net mezelf niet meer en heb tegen m'n oudste geschreeuwd (echt niet goed), maar wat zij allemaal doen en uitproberen... Tot met de smeerkaas op de glazen deur "kleuren" aan toe (nu ik het type moet ik er ook wel om lachen). Ik geloofde nooit in die weersomslag maakt onrustig verhalen, maar misschien toch wel. Of komt er virus doorzetten? Is het alleen hier of bij jullie ook?

één maand geleden

Reactie op AmyAnoniem

Even klagen... Hebben jullie kinderen ook zo'n last van het weer? Of is er ...
Smeerkaas aan de glazen deur smeren... Klinkt inderdaad als een erg goede reden om te gaan schreeuwen! Geef je groot gelijk 😘

20 dagen geleden

Mijn dochter is een half uur wakker en staat in boevenstand. Ik op de wc, zij hard tegen het glazen douchescherm aanslaan, gewoon doorgaan ook al zegt mama nee of wordt ze weggezet met speelgoed. Daarna beneden 3x op de hondenmat willen klimmen (nee mag niet), vertragen, kijken naar mn reactie en lekker doorgaan. Afleiden, wegzetten in de keuken voor afstand helpt allemaal niet. En als laatst haar boterham op de grond gooien naar de hond.. Wat voor dag wordt dit 😅🙈 Ok ok nu speelt ze super lief terwijl ik kan klagen 😂

20 dagen geleden

Reactie op Fenna300

Mijn dochter is een half uur wakker en staat in boevenstand. Ik op de wc, z ...
Oh.... Zo gaat 't hier al een paar weken.. 🙈

20 dagen geleden

Reactie op Littl-one

Oh.... Zo gaat 't hier al een paar weken.. 🙈
Sterkte 🙈😅

20 dagen geleden

Reactie op Fenna300

Sterkte 🙈😅
Dank u.. 🙈 Alles is gooien smijten gillen.. Echt top.. Gaha