144 Reacties

16 dagen geleden

Even van me afschrijven. Kleine meid hier met hand-voet-mond ziekte. Een doorkomend kiesje en vol in een sprong. Gewoon niet willen slapen. Maar ik ben zelf ook zo uitgeteld. Ik doe het alleen, dus niemand die het even over kan nemen. Ik zit echt met mijn handen in het haar. Niet aan de borst willen, niet op mij willen liggen en in bed is het krijsen geblazen. Ik ben absoluut niet van het laten huilen, maar ik kan gewoon niet anders nu. Als ik haar bij mij laat liggen, dan val ik in slaap en dat vind ik gewoon gevaarlijk. Echt mega irritant en op dit soort momenten ben ik het gewoon zo enorm zat.

16 dagen geleden

Reactie op Liselotte95

Even van me afschrijven. Kleine meid hier met hand-voet-mond ziekte. Een do ...
Sterkte mama! Als je alles gedaan hebt wat in je macht zit, dan is laten huilen de enige optie. Hoe heftig dit ook klinkt.. Ze heeft gegeten, gedronken, schone luier, genoeg knuffels gehad van mama. Dan is huilen mogelijk de enige optie. Mijn oudste heb ik ook zoon week gehad.. Partner nachtdienst en zij heeft toen de hele week 's nachts gehuild.. Na de 4e nacht was ik zo moe dat ik maar moest laten huilen. Ze is ondertussen bijna 4 en totaaaaaaal een mama's kindje. 😘😘😅

9 dagen geleden

Koop je een maat groter, valt het klein 😅 en door... 😂