189 Reacties
10 dagen geleden
Onze zoon had koorts, die was nu net 3 dagen weg en vanochtend weer terug. Dan moet je de huisarts bellen.
Nou de assistente die had er geen zin in. Hele nare toon waardoor ik me echt naar voel alsof ik een doodzonde beging door te bellen. Ik volg gewoon het advies op Thuisarts hoor, maar zelfs dat is dan niet goed? Ik was ook liever aan het werk gegaan want nu moet ik nog steeds in m'n vakantie doorwerken. Dus ik bel echt niet voor niets.
Gelukkig lijkt onze zoon op een vieze rochel en wat meer hangerig te zijn oké, maar je weet het niet, en daarom geldt dat advies. Kan ook zonder gekat aan de telefoon op de vroege ochtend. Ik kijk nu al op tegen de afspraak.
10 dagen geleden
Reactie op Solanum
Onze zoon had koorts, die was nu net 3 dagen weg en vanochtend weer terug. ...
Ongelofelijk soms hè? Dan werk je geloof ik toch echt in de verkeerde branche
10 dagen geleden
Reactie op Solanum
Onze zoon had koorts, die was nu net 3 dagen weg en vanochtend weer terug. ...
Oooh daar kan ik zo zo slecht tegen. Soms bel je alleen maar om even gerust gesteld te worden, gewoon even wat zekerheid. Dan kan de assistent toch minimaal gewoon vriendelijk zijn? Snap dat zij ook mensen zijn die soms hun dag niet hebben, maar dat hoeft niet jouw probleem te worden ook.
6 dagen geleden
Pooehh, vandaag 39 weken zwanger en echt een vreselijke nacht gehad. Dochter was overdag bij oma, wat super fijn was, maar oma geeft haar karnemelk terwijl ik vaak genoeg mijn twijfels heb geuit over of dochter niet allergisch is. Ze heeft telkens koorts en moet overgeven nadat ze veel koemelk heeft gedronken. Vannacht was het dus bingo. Dochter kwam al overstuur terug en vannacht dus vaak overgeven. Net vanochtend ook weer toen ik dit typte 3x. 😮💨 dochter de hele nacht bij ons gehad maar dus ook zelf al een rotnachtrust door maagzuur en einde zwangerschap ☹️☹️ baal er zo van. Mijn partner en zn moeder die willen het maar niet geloven, want ze vindt het zo lekker en ze heeft het wel vaker gehad, dat ze niet tegen koemelk kan, maar dit is echt de 5e keer al dat ze zo ziek is nadat ze het bij de opvang of bij mn schoonmoeder heeft gehad. Kunt de klok er op gelijk zetten.
6 dagen geleden
Reactie op 🍋 SunflowerApplepie 🍋
Pooehh, vandaag 39 weken zwanger en echt een vreselijke nacht gehad. Dochte ...
Oow de “maar ze vindt het zo lekker” uitspraak vind ik zo irritant. Dat kan kloppen. Maar wij zijn de volwassenen en maken keuzes die goed zijn voor kids
Niet fijn! Veel sterkte. Ook met de laatste dagen/weken
6 dagen geleden
Ik merk aan mijn partner dat die steeds minder interesse in mij toont en weinig tot geen aandacht meer geeft.
We zijn 3 jaar samen en hebben 1 dochter
En ik weet ook sinds kort dat hij vaak praat via Snapchat of whatsapp met zijn ex vriendin.
En ook over mij en onze dochter.
Is dit normaal of moet ik me zorgen maken?
En verzorgde en bange mama
6 dagen geleden
Reactie op Fenna300
Oow de “maar ze vindt het zo lekker” uitspraak vind ik zo irritant. Dat kan ...
Dankjewel! Precies, vind ik dus ook stom. Zij kan toch niet snappen dat ze daar ziek van wordt 😮💨
6 dagen geleden
Reactie op rolinda00
Ik merk aan mijn partner dat die steeds minder interesse in mij toont en we ...
Niet om je een rotgevoel te geven, maar ja ik zou me zorgen maken. Snapchat en z’n ex klinkt alsof er al ver iets gaande is. Lukt het om met hem te praten hierover? Wat wil jij?
3 dagen geleden
Heb vandaag echt zo'n dag waarbij ik het idee heb helemaal niks goed te kunnen doen. Dat de dreumes mega hangerig is helpt niet.
En:
Een meneer die keihard om de bocht kwam gereden en bijna een kind raakte. Reageerde super boos en agressief toen we hem erop aanspraken. Huilende mevrouw op straat geknuffeld want deze meneer blijkt bijzonder naar te zijn naar zijn buren. Ik ben zo klaar met al die boze brutale lui. Gewoon moe ervan. Bah.
2 dagen geleden
Van een totaal andere orde... Hoe reageren jullie op/ wat doen jullie met cadeaus waar je echt niet achter staat?
Mijn schoonzus heeft onze dreumes zo'n grote auto gegeven waar ze in kan zitten en rijden, al dan niet op afstand bestuurd met zo'n afstandsbediening. Los van dat ik het gewoon domme dingen vindt die heel veel herrie maken (ieder z'n ding, je mag het ook fantastisch vinden, ook prima natuurlijk). Onze muren zijn echt net gestuct en geverfd, zo groot is ons huis niet en buiten op de stoep werkt dat nu ook niet echt. Wat moet ik er mee? Het past ook niet echt in de speelgoedkast; dat giga ding heeft zowat een eigen kamer nodig. Mijn schoonzus woont dichtbij en komt geregeld langs; vind het ook zo wat om 'm weg te geven of boven op zolder te zetten. Die dingen zijn niet goedkoop. Of kan dat wel? Of moet ik me niet aanstellen? Teruggeven? Ook zo onvriendelijk...
Luxe probleem, ik weet het. Maar ik ben echt geïrriteerd merk ik.
2 dagen geleden
Reactie op AmyAnoniem
Van een totaal andere orde... Hoe reageren jullie op/ wat doen jullie met c ...
Zo, hier zou ik ook echt niet op zitten te wachten. Ik zou toch even heel eerlijk - maar ook vriendelijk en dankbaar - tegen je schoonzus uitleggen waarom je er niet zo op zit te wachten. Ik vind t ook nogal een cadeau om zonder overleg met de ouders te geven.
2 dagen geleden
Reactie op AmyAnoniem
Oeh lastig zeg, totaal random maar moet hierdoor aan Marieke van qmusic denken zon ding bedoel je denk ik. Ik zou het gewoon eerlijk zeggen eerlijkheid duurt het langst. Niet toevallig een opa of oma met een grotere schuur waar er wel plek voor is, of bij he schoonzus stallen 🫣?
2 dagen geleden
Reactie op Angelll
Oeh lastig zeg, totaal random maar moet hierdoor aan Marieke van qmusic den ...
Nouja, onze schuur heeft een vliering waar hij best op past; maar dan is ie ook niet zo even gepakt.
Moet even met m'n vriend overleggen (het is zijn zus) denk ik hoe we dit aan gaan pakken...
Wel blij om te lezen dat ik niet de enige ben met een eerste reactie die niet zo positief is :)
2 dagen geleden
Reactie op AmyAnoniem
Ff filmpje opsturen van mattie valk die Marieke elzinga dat kado geeft voor d'r dochter... Haha,
Nee gekheid.. Kan je niet ergens een contactje saboteren zodat die 't niet doet en zeggen "k weet niet.. Maar hij doet 't niet.. Misschien kan die nog retour?"
Hoe bedenkt men dat hah
2 dagen geleden
Reactie op Littl-one
Ff filmpje opsturen van mattie valk die Marieke elzinga dat kado geeft voor ...
Die ken ik niet. Maar inderdaad zo'n ding, maar dan een audi... Beter had ik ook meteen dezelfde reactie als die Marieke; direct is beter dan het laten broeien nu. Maar haar kinderen waren ook betrokken in het plan en ze waren met z'n allen zo blij en trots.... ik kon dat niet kapot maken op dat moment. Ik ben weg gelopen, want meegaan in het enthousiasme kon ik ook echt niet.
één dag geleden
Reactie op AmyAnoniem
Ooh hier zou ik dus ook zo van zitten balen he. Het is echt naar als mensen zomaar iets van zulke grootte opdringen zonder overleg. Hoe lief het ook bedoeld is. Wat zij leuk vinden hoef jij nog niet leuk te vinden. Vroeger was ik dan een people pleaser die dan om dat soort cadeaus heen gaat leven om anderen te pleasen. Maar dat lukt me nu echt niet meer. Je kunt eerlijk zijn tov je schoonzus, met het risico op dr tenen te trappen. En/of je kunt hem gewoon op de vliering zetten en vervolgens na een poosje laten “verdwijnen”. Dit is wat ik met veel meuk doe. Op een dag gaat het mee naar de kringloop, als niemand het heeft gemist. Misschien kun je hem via vinted verkopen en van de opbrengst bijvoorbeeld iets anders groots voor je dochter kopen. Als mensen een cadeau geven dan kunnen ze je niet dwingen om het te houden/gebruiken. Het is jouw huis! Sterkte wel 🙏🏻
16 uur geleden
GLITTERS🤬
Vandaag bij mn schoonzusje geweest zoontje (15M) en nichtje (2,5) samen de knutselkast geplunderd. Helaas een potje glitters te pakken gekregen die krengen zaten/zitten overal bij haar in het vloerkleed een ramp, ik ging mn zoontje verschonen ze zaten zelfs in zn luier… Na het douchen zag ik er nog enkele maar om het eraf te halen met plakband vind ik helemaal sneu, stond net mn tandenpoetsen zie ik op mn voorhoofd glitters zitten. Ik ga heel 2025 glitters tegenkomen ben ik bang, 1 les geleerd ik koop nooit glitters 😂