19 Reacties

2 jaar geleden

Ik heb hem wel gedaan, bij mijn dochter nog niet maar daar miste ik voor m’n gevoel altijd iets boven t bedje. Toen ze 2,5 was alsnog een klamboe voor dr gekocht en gebruik hem nu bij haar 1 persoonsbed nog steeds.

2 jaar geleden

Hij heeft hier sinds de geboorte een klamboe, is nu 20 maanden. Heb de klamboe nooit weggehaald, hij heeft er ook niet aangetrokken of iets. Helpt hem met geborgenheid ❤️

2 jaar geleden

Vanaf geboorte tot en met nu (2 jaar) en ik denk dat het nog lang niet weg gaat. Het geeft een stukje meer geborgenheid en blokt net het laatste beetje licht.

2 jaar geleden

Hier nooit gehad. Zag het nut eerlijk gezegd niet zo behalve dat het leuk staat🤭

2 jaar geleden

Bij ons staat het bedje gedeeltelijk onder een schuine wand dus het kan niet, ik zie het ook puur als decoratie ☺️

2 jaar geleden

Wilde ik voor de oudste eerst wel maar tis gewoon te onveilig. Is ook meer/enkel decoratief

2 jaar geleden

Ja, hebben hem bij de oudste, hangt nog steeds (1,5 jr) en de baby krijgt er ook weer eentje. Hebben schuine wanden, maar hangt heel leuk over het bedje😄

2 jaar geleden

Nier gedaan, zelfs nooit overwogen. Niet gemist.

2 jaar geleden

Hier gehad maar idd zonde van mijn geld geweest .. op het begin hing de klamboe voor het zich van de babyfoon/ camera dus hing de klamboe achter het bedje geknoopt. En idd toen hij wat ouder was begon hij aan de klamboe te trekken dus hebben wij hem alsnog gelijk weg gedaan ..

2 jaar geleden

Veel insecten zijn niet vies van een hapje verse baby.... Om die reden zou ik, als je geen horren hebt, voor deze zomer wel een goede klamboe om het bedje hangen. De meeste kindjes gaan rollen na een paar maanden, en dan zijn de meeste insecten wel in winterrust.

2 jaar geleden

Reactie op Mama Aapie

Wilde ik voor de oudste eerst wel maar tis gewoon te onveilig. Is ook meer ...
Precies, daarom hier ook niet.

2 jaar geleden

Ik heb het niet gedaan echt i.v.m. onveiligheid..

2 jaar geleden

Bij ons om het wiegje heen wel voor de periode dat hij daarin ligt, bij het hebben we het ledikant niet. Wiegje is ook kort plezier maar we vonden dat zo leuk dat het ons niet uitmaakt.

2 jaar geleden

Klamboe is meer decoratief voor mij. Voor ons neefje hadden ze ook een klamboe tegen de muggen, helaas zat een mug erin, dus neefje is nog helemaal lek geprikt.

2 jaar geleden

verschillende meningen ik ga er nog eens over denken !!

2 jaar geleden

Ik zou eerder gaan voor horren bij alle ramen (en deuren) die weleens open gaan. Dan heb je er allemaal plezier van ook om ander ongedierte buiten te houden. Wij hadden vroeger ook wel een klamboe maar afgezien van de (on)veiligheid voor kleine kindjes is het veel effectiever om je huis gewoon mug/vlieg/etc vrij te houden

2 jaar geleden

100% Ik wordt ook licht panisch als ik het geluid van een mug vlakbij hoor en heb een tijdje zo een muggenstekker van Vapona gebruikt. Paar uur voor t slapen erin en heb geen last meer geha🙏

2 jaar geleden

Je vind het mogelijk niet iets voor jou of wel, maar wij hebben roze en blauw zijde… Een hemeltje boven de wieg kun je maken van een lichtroze en een lichtblauwe doek over elkaar heen. Samen vormen ze dan de kleur van perzikbloesem, een kleur die volgens Rudolf Steiner algemeen stimulerend is, en een basiskleur is.