28 Reacties
2 jaar geleden
Ik wikkel een fleece deken rond de draagzak. Mutsje aan. Baby’tje in de draagzak en dan de voetjes/beentjes ingepakt en onderste onder de band rond eigen buik steken en bovenste van de fleece onder de band aan de armen. Het is moeilijk uit te leggen.
2 jaar geleden
Ik volg even mee want vind het ook lastig.. doe in ieder geval een mutsje op en extra slofjes over z'n sokjes.
Wat betreft het niet meer leuk vinden van de kinderwagen wij hebben met beide zoontjes hetzelfde (gehad) uiteindelijk bleken ze beide last van hun nekje te hebben (waarschijnlijk door een hele snelle bevalling) wat pas na een aantal weken steeds erger tot uiting kwam in het niet meer willen liggen. Mocht dat bij jullie ook het geval zijn zou ik zeker een osteopaat of fysio of iets dergelijks aanraden..
2 jaar geleden
Heb gewoon dezelfde kleertjes aan maar extra slofjes vaak. Zijn armen zitten ook binnen in de draagzak en is hij ook lekker tegen je aan met wat extra warmte.
Als het winderig is soms extra vestje of daj doe ik mijn jas aan en sla ik dat beetje erom heen zodat het iets meer beschut is. En mutsje soms extra maar gebruik wel zo een slaapkapje van de draagzak al.
2 jaar geleden
Zelfde kleding als jijzelf.
Draagzak is een extra laagje voor hem.
En dan samen in draagvest of draagjas.
Je zou ook kunnen kijken naar draagcover
2 jaar geleden
Ik gebruik een draagdoek en stop de beentjes en voetjes dan onder de doek. Maar dat kan met een zak niet. Dan zou ik denk ik extra sokjes od slofjes aan doen. Als het waait of kouder is doe ik haar een mutsje op. En ik draag zelf een jas van mijn man, die kan over de draagdoek heen dicht :-) Mijn winterjas kan ik verstellen zodat het past, maar dat is nu nog veel te warm.
2 jaar geleden
Reactie op LT2023
Hier ook een hondenwandelaar. Ik heb net een draagjas van Najell besteld. Z ...
Die ziet er inderdaad heel comfortabel uit! Hoor het graag of het bevalt :)
2 jaar geleden
Reactie op SanneV21
Ik gebruik een draagdoek en stop de beentjes en voetjes dan onder de doek. ...
Offtopic: voetjes in de doek wordt afgeraden ivm dwangstand
2 jaar geleden
Ik gebruik een draagcover, als het regent en warm is doe ik daar bijvoorbeeld alleen lange mouwen onder.
2 jaar geleden
Ik doe haar niet erg veel extra aan, voor mijn gevoel is de draagzak ook al een soort jas.
Wel neem ik een mutsje mee en een vest dat mij veel te groot zit, waardoor we er samen in passen, mocht het opeens toch harder waaien of kouder zijn dan verwacht.
In de winter weet ik het nog niet precies wat en hoe ik het ga doen. Maar voor nu gaat dit prima.
Mutsje kan op en af. Ik heb de ergo baby 360.. Van 3 jaar geleden... Ik heb toen alleen geen draahconsult gehad, omdat het corona is dus eigenlijk voelt 't voor mij dat ik maar wat doe.. Haha
2 jaar geleden
Geen jasje, je drager is ook al een extra laagje 😊 plus met jou warmte is dat echt voldoende.
2 jaar geleden
Ik heb een draagjas gekocht via Bonprix. Een mooie tussenjas voor dit najaar. Onze dochter wil overdag alleen maar in de draagzak. In de kinderwagen, auto of op zichzelf slapen in de box of het bedje resulteert in krijsen/erg overstuur zijn.
Deze draaagjas bevalt mij erg goed. Er is veel keuze bij Bonprix. Aanrader!