9 Reacties

3 jaar geleden

Ik ga zelf een pax kast nemen van de Ikea, omdat die langer te gebruiken zijn. Ben van plan om te hangen. Dus 2 stangen om te hangen en dan 2/3 laatjes. En boven 1 stang voor een opbergruimte. Tot nu toe lijkt dit voor mij het handigst.

3 jaar geleden

Wij hebben de kast op deze manier ingericht. Achter de andere deur zit precies dezelfde indeling. (We krijgen wel een tweeling dus daarom twee "aparte" kasten) we hebben hem bij de ikea vandaan; als je wilt kan ik je de code geven van dit ontwerp!

3 jaar geleden

Reactie op Astridxx

Wij hebben de kast op deze manier ingericht. Achter de andere deur zit prec ...
Jaaa graag! En hoe moet ik de code dan gebruiken?

3 jaar geleden

Reactie op Astridxx

Wij hebben de kast op deze manier ingericht. Achter de andere deur zit prec ...
Is dit een pax kast?

3 jaar geleden

https://www.ikea.com/addon-app/storageone/pax/web/latest/?range=pax&uiPlatform=web&locale=nl-NL#/planner misschien werkt een link ook. Anders naar de pax planner gaan op de ikea website en als je klikt op open ontwerp kun je de code invullen: LM25YM

3 jaar geleden

Reactie op laurahsks

Is dit een pax kast?
Ja klopt!

3 jaar geleden

Pax van ikea hebben we er 3 van staan erg tevreden 馃榿

3 jaar geleden

Pax kast! Kan lang mee, omdat je alles kan blijven herstellen. Wij hebben voor ons dochtertje nu hang, lades en planken. Lades zijn veel overzichtelijker dan planken, planken zijn weer handig voor hydrofiele doen en lakens etc.

3 jaar geleden

Een pax kast is geen slecht idee. Wij hebben voor de eerste 茅茅n langer rek met hang. Daar hangen truitjes, tshirtjes, mooie rompertjes, boxpakjes, jasjes etc (ik heb al mijn eigen kleren ook hangen), verder legplanken. Daar zitten voorraden luiers, doekjes & luieremmerzakken in, hydrofiele doeken, broekjes, schoentjes, speelgoed waar die nog te jong voor is etc. Ik had vooral van te voren niet bedacht dat ik van alles een grootverpakking zou kopen en dat ook ergens kwijt moet.