12 Reacties

2 jaar geleden

De malem lade kast van Ikae zijn echt ideaal

2 jaar geleden

Of geen commode? Een aankleedkussen op bed werkt ook echt prima. En dan een gewone ladekast.

2 jaar geleden

Ik heb zelf de kleine versie van de Ikea Hemnes, ook eerst zitten kijken naar de Malm. Misschien is dat wat voor je? Ik ben zelf wel fan van de kleine Hemnes. Alles wat ik nodig heb past erin!

2 jaar geleden

Je hebt ook opvouwbare commodes, misschien is dat nog een idee? ☺️

2 jaar geleden

Misschien een opklapbare?

2 jaar geleden

https://www.babypark.nl/europe-baby-ralph-luiertafel-mat.html?color=532&gclid=Cj0KCQjwzdOlBhCNARIsAPMwjbyZ1Ab2c-Z1Sd8cxDIIHtffiidw8PjS7Dem8QirvYaGPY1o1QL8ni4aAug1EALw_wcB Wij hebben deze in de woonkamer gezet, kan evt met extra la. Wij verwachten een tweeling en ik wil niet elke keer naar boven hoeven lopen of m'n rug verpesten door op tafel te verschonen (wij zijn beide vrij lang).

2 jaar geleden

Wij hebben een kleine commode van Nobodinoz.

2 jaar geleden

Ik ben al mega snel "gewoon" gaan verschonen op de bank. Een aankleed kussen achter de bank zetten, hier kunnen trouwen ook prima op liggen als ze beneden zijn. 🙈

2 jaar geleden

Reactie op lrnnvg

Wij hebben een kleine commode van Nobodinoz.
En volgens mij zie ik het Leander Matty verschoningskussen? Die past er precies op? Die hebben wij ook namelijk.

2 jaar geleden

Reactie op Febbaby1

En volgens mij zie ik het Leander Matty verschoningskussen? Die past er pre ...
Ja past precies! Je houdt heel klein beetje ruimte over maar wij gaan denk ik toch in de lengte verschonen en daarvoor ligt hij ook stabiel genoeg.

2 jaar geleden

We hebben deze van Ikea, die kan helemaal uitgeklapt worden aan de bovenkant zodat je recht voor je kan omkleden, ideaal!

2 jaar geleden

Reactie op Marianne123

Misschien een opklapbare?
Deze hebben wij indd ook maar dan in de badkamer