7 Reacties
3 jaar geleden
Ik vind het heel gek dat je zomaar een week vooruit gezet bent. Dit wordt bewust tijdens de termijn echo bepaald omdat daarna de groei per kindje verschillend verloopt. Misschien heb je een iets groter kindje met normale hersenen? Als je 4 dagen vooruit bent gezet is het verschil niet zo groot meer namelijk.
3 jaar geleden
Verder wel echt een shit situatie die je niet wilt :( hopelijk met je 20 weken echo gewoon alles in orde! Sterkte met afwachten in elk geval! Had je een nipt test gedaan? Misschien kan dat alsnog om te kijken of daar iets uit komt? (als daar dan niks uit komt misschien ook wat meer zekerheid?)
3 jaar geleden
Wat een onrustige situatie!
Mij is altijd verteld bij grote verschillen dat het het bij uitzondering aanpassen je termijn, maar verder houden ze zich vast aan de termijn echo omdat ieder kindje vanaf dat moment op zn eigen tempo groeit, groeispurtjes hier en daar. 4 dagen vind ik persoonlijk ook weinig. Maar mss werkt het anders in het buitenland.
Heel naar dat je zo in de onzekerheid zit! Sterkte en laat je weten hoe het is gegaan?
3 jaar geleden
Reactie op Mama2beP
Verder wel echt een shit situatie die je niet wilt :( hopelijk met je 20 we ...
Nee ik had geen nipt laten doen enkel de 13wk echo. Maar daar dacht ik dus ook nog aan ik had het aan t begin van mijn zwangerschap hier gevraagd en volgens mijn gynaecoloog zou dat nog tot heel laat in de zwangerschap moeten lukken.
3 jaar geleden
Reactie op Mama Aapie
Mij is altijd verteld bij grote verschillen da ...
Volgens termijn echo hier ben ik momenteel 18+3 maar in het buitenland 19wk. Wat ik ook heel vreemd vond. Misschien dat ze dat dan toch opnieuw gaan meten. Ik wacht maar nog even af wat er hier gezegd wordt. Zal het zeker ook laten weten.
3 jaar geleden
Reactie op Mama Aapie
Mij is altijd verteld bij grote verschillen da ...
Vandaag de 20 weken echo gehad en alles incl de kleine hersenen zagen er goed uit we denken (echoscopiste ook) dat de kleintje dan toch niet goed lag waardoor het niet goed werd opgemeten vorige week. Nu hopen dat alles verder ook goed afloopt.
3 jaar geleden
Reactie op Lovely191021
Vandaag de 20 weken echo gehad en alles incl de kleine hersenen zagen er go ...
Ah wat een goed nieuws!! Heel fijn!