47 Reacties
12 dagen geleden
Onze zoon van 15 maanden slaapt elke nacht bij ons in bed. Wij vinden het heerlijk en hij kan er ook goed door slapen. Heeerlijk zo knuffelen samen en ook wakker worden is mega gezellig. Ik zie het totaal niet als iets slechts als je kind samen slaapt met papa mama. Meningen verschillen daarover maar ik heb gelezen over de voordelen als kinderen bij hun ouders slapen dus wij staan hier helemaal achter.
12 dagen geleden
Wij genieten daar ook volop van. Ik heb ook een co-ledikant gemaakt. En onze oudste van 3 ligt tussen mijn man en mij in.
Van 24 tot 1 was de jongste aan het schreeuwen dat hij uit bed wilde vannacht. Dat was wat minder 😒. Wonder boven wonder sliep de oudste er doorheen.
De kinderen geven zo duidelijk aan behoefte te hebben aan onze nabijheid. Ik ben blij dat we ze die kunnen geven.
11 dagen geleden
Absoluut! Hier mijn dochter tot anderhalf maar haar kamer lag pal tegenover die van ons en we lieten de deuren open, tweede tot 1 jaar toen ging die bij grote zus op diezelfde kamer dus echt op hoor afstand en kon het bedje ook vanuit mijn kant van bed zien haha:) en nu tweeling van bijna anderhalf nog steeds bij ons op de kamer en die gaan ook nog een tijdje blijven:)
Ik vind het zo praktisch, zo hou ik zelf ook goede nachtrust en heb overigens nooit problemen gehad met later op eigen kamer met de twee oudste, als ze ziek zijn lig ik er sowieso naast en wil ze gewoon graag in de buurt.
Zoontje was een keer bijna in zijn kotst gestikt, nou wat was ik blij dat ik ernaast lag!
En bij ons in bed ook zelden, heel soms in de ochtend even als we kunnen uitslapen, lekker gezellig 😊
En op een andere verdieping zou ik ook niet fijn vinden nee, dan zou ik er elke twee tellen uitgaan om bij de kleine te kijken 😄
Lekker doen wat goed voor jullie voelt😊
2 dagen geleden
Reactie op Nuwa
Hier precies t zelfde! Hebben wel een co sleep ledikant gemaakt. Maar we ge ...
Leuk om te lezen! Wij hebben ook een co sleep ledikant gemaakt naast ons bed. Maar hij slaapt bij ons haha. Heerlijk he❤️ ik heb zoiets van.. we forceren niks. Dit is gewoon zo gekomen en wij vinden het prima.