708 Reacties

één jaar geleden

Reactie op Hannelore13

Bij oudste zijn we begonnen met dutjes op eigen kamer doen toen hij een maa ...
Dar die. Wij nu ook

één jaar geleden

Reactie op Hannelore13

Is het erg als je jezelf erop betrapt een gesprek te voeren met je stofzuig ...
🤣 deed ik altijd al overal tegen lullen

één jaar geleden

Reactie op Moeder1dochter

Gewoon doet wat voor jou goed voelt. Vind jij het eng dan zeker nog niet do ...
Ja past ze nog wel poosje in ze in nu 55 cm kan nog wel even

één jaar geleden

Hoe lang slapen jullie plantjes achter mekaar overdag op zichzelf?

één jaar geleden

Reactie op Lilymy

Hoe lang slapen jullie plantjes achter mekaar overdag op zichzelf?
Mijn planten slapen altijd zonder hulp, geen idee hoelang eigenlijk. Okay, zonder grappen, onze baby slaapt overdag in de cosleeper of ledikant maximaal 45 minuten. Dan wordt hij altijd wakker en soms lukt het om hem nog in slaap te brengen, soms niet.

één jaar geleden

Reactie op Maas629

Mijn planten slapen altijd zonder hulp, geen idee hoelang eigenlijk. Okay ...
Onze dochter slaapt Max 30 minuten op zichzelf maar vaak is er na 10 minuten alweer wakker of als je net beneden bent en kan je weer naar boven

één jaar geleden

Met dit weer vind ik het toch echt heel koud als ik buiten moet wandelen achter de kinderwagen

één jaar geleden

Met dit weer vind ik het toch echt heel koud als ik buiten moet wandelen ac ...
Heb trouwens wel handschoenen aan. Maar gezien ik geen druk op mijn buik, rug en bekken kan verdragen heb ik mijn zwangerschapsbroeken aan. Brrrr

één jaar geleden

Heb trouwens wel handschoenen aan. Maar gezien ik geen druk op mijn buik, r ...
Heb je geen lang vest, of lange jas? Dikke panty onder je broek? En lekker jezelf warm wandelen. Gelukkig hoef je geen uren buiten te zijn

één jaar geleden

Reactie op Hannelore13

Heb je geen lang vest, of lange jas? Dikke panty onder je broek? En lekk ...
Buiten heb ik een legging onder mijn broek gezien ik geen panty's of majot aan kan. Die zitten namelijk te strak. Bovenkleding heb ik een hemd, shirt en dik vest en winterjas aan. Maar momenteel kan ik helemaal niet warm blijven ook binnen niet. En het is 21 graden in huis. Ga morgen na de huisarts. Voor controle.

één jaar geleden

Vandaag van “sinterklaas” een prachtige ketting gehad met een hanger in de vorm van een hartje met mijn borstvoeding erin. (Hij heeft dit zonder mijn weten geregeld) 🥹 En ons mannetje een prachtig speelpuzzelfoamkleed hebben jullie nog Sinterklaas gevierd ?

één jaar geleden

Reactie op Angelll

Vandaag van “sinterklaas” een prachtige ketting gehad met een hanger in de ...
Jaaaa! Ik was alleen zo druk met de oudste.. Dat de jongste niet op de foto's is beland 😅😫😫 ik voel mij een loedermoeder..

één jaar geleden

Reactie op Littl-one

Jaaaa! Ik was alleen zo druk met de oudste.. Dat de jongste niet op de foto ...
Ah dat is jammer zeg ! Handig met computers? Dan kan je altijd nog knippen en plakken?😂😝 (grapje)

één jaar geleden

Reactie op Angelll

Ah dat is jammer zeg ! Handig met computers? Dan kan je altijd nog knippen ...
Hahaha inderdaad.. 🙈 Gewoon kind in de hoek van de bank, pieten muts op.. 🙈

één jaar geleden

Wij waren vandaag even langs op m’n werk. Foto eigenlijk van de oudste maar de jongste staat er ook op😅 merk wel dat ik veel meer foto’s van die oudste maak, omdat die ook echt iets doet haha

één jaar geleden

Hoeveel foto's hebben jullie ongeveer gemaakt van jullie baby tot ongeveer 18,5 weken. Wij samen hebben nu ongeveer 1000 foto's van onze dochter. Echt ongelofelijk hoe onbewust we foto's van onze kleine maken. We hebben al een start gemaakt met een fotoalbum. We maken echt een baby album van het 1e jaar.

één jaar geleden

Hoeveel foto's hebben jullie ongeveer gemaakt van jullie baby tot ongeveer ...
Ik heb ze niet geteld. Probeer na schieten wel binnen paar dagen de onscherpe eruit te gooien, dat scheelt al.

één jaar geleden

Hoeveel foto's hebben jullie ongeveer gemaakt van jullie baby tot ongeveer ...
Ik heb een foto album van de eerste week gemaakt (had oude broer ook) en nu van eerste half jaar. En dan tweede half jaar. En vanaf dan per jaar. Heb ik bij haar broer ook. Probeer na een gebeurtenis het direct toe te voegen aan het boek, zodat het niet in 1x veel werk is

één jaar geleden

Reactie op Hannelore13

Ik heb ze niet geteld. Probeer na schieten wel binnen paar dagen de onscher ...
De onscherpe zijn er al tussen uit. Op de laptop kan ik de map aanklikken worden de bestanden automatisch geteld. Daarom weet ik het

één jaar geleden

Reactie op MamavanTenK

Ik heb een foto album van de eerste week gemaakt (had oude broer ook) en nu ...
Wij laten een album drukken, daarom 1 jaar in 1x. Word het een mooi dik album😅