708 Reacties

één jaar geleden

Als enige wakker liggen omdat er 3!!!!aan het snurken zijn om je heen.. Met papa als hoogtepunt.. Dit geluid is echt vreselijk... Ik por duw, maak hem zelfs wakker.. Is 't oké om een gesprek aan te gaan over snurken en hem naar de huisarts sturen? 🙈

één jaar geleden

Reactie op Littl-one

Als enige wakker liggen omdat er 3!!!!aan het snurken zijn om je heen.. Met ...
Ik was als jong meisje vaak in de nacht wakker door het gesnurk van mijn vader. Het was bij hem zo erg dat je het kon horen terwijl er 2 muren tussen zat. Snurken heeft vaak een andere oorzaak hou dat in je achterhoofd. Oorzaak kunnen zijn slaapapneu, overgewicht, Drank gebruik, knarsen. Soms kan een verkeerde lig houding, spanning en stress ook de oorzaak zijn. Mijn vader heeft en ingreep gehad. Aanpasing van de huig en verwijdering van amandelen en neus poliepen en gedeeltelijke verwijdering van het neus slijmvlies. Dit is in 1 operatie gedaan en heeft een week in het ziekenhuis gelegen. Daarnaast is hij gestopt met alcohol drinken in zijn geheel. Moet ook eerlijk toegeven dat jij hier ook een probleem mee had. Elke dag meerdere biertjes. Mijn tip is geef je man aan dat je last hebt van het snurken. Dat je graag samen met hem na de huisarts wil. De huisarts zal je vaak door sturen naar kno en longarts. De genoemde operatie is wel laste middel die artsen toepassen als andere anti snurk hulpmiddelen niet werken.

één jaar geleden

Reactie op Moeder1dochter

Heb trouwens wel handschoenen aan. Maar gezien ik geen druk op mijn buik, r ...
Ik kan mij zelf ook niet heel erg warm houden.. Ik heb een thermol legging besteld en dat werkt wel onder je kleren. En als ik thuis ben ga ik op een elektrisch dekentje zitten om op te warmen. Dat is hetzelfde met als ik 's nachts voelt lig ik als een trillend Rietje in bed als je toch met een groot gedeelte over de dekens zit doe dan ook een elektrische deken aan om op te warmen omdat ik het zelf niet kan Misschien kan je dit halen of is bestellen of door iemand laten halen als je het zelf nog niet kan je kan het ook gewoon bij Action halen Als je er bij jullie een Action is Hopelijk kan de huisarts er wat mee bij mij niet Het wordt gewoon bij mij Ik heb van mijzelf ook een laag lichaamstemperatuur dus dat helpt ook niet mee

één jaar geleden

Heb trouwens wel handschoenen aan. Maar gezien ik geen druk op mijn buik, r ...
Bij mij heel trouwens ook de elektrische deken erg voor de pijn verlicht Ik vind het super fijn Dus zit er bijna de hele dag op Ik heb een klein kussentje beneden van de HEMA waar ik op zit super fijn en ook nog eens handig om Het bedje voor je kind voor te verwarmen als ze naar bed gaat of 's nachts🤭( hij gaat er uiteraard uit als ze erin gaat)

één jaar geleden

Dat Moment Dat Je Ontbijt.. En daarna even nix doet op de bank.. En dan op de klok kijkt en eigenlijk al in de startblokken staat om je kleine uit bed te halen want 3 kwartier slapen is om.. Je even afgeleid raakt.. En die kleine gewoon al een uur en ene kwartier slaapt.. 😎☺️ Zou ze dan eindelijk overdag langer dan 3 kwartier slapen.... 🎉

één jaar geleden

Onze dochter heeft ontzettend last van het doorkomen van haar tandjes. Ze jammert veel niet echt huilen. Ze slaapt ook maar steeds kort. Snachts ook vaak wakker. Maar vandaag heeft ze bijvoorbeeld de hele middag geslapen. Nu is ze klaar wakker. In slaap wiegen lukt niet

één jaar geleden

Onze dochter heeft ontzettend last van het doorkomen van haar tandjes. Ze j ...
Wat helpt bij jullie

één jaar geleden

Onze dochter heeft ontzettend last van het doorkomen van haar tandjes. Ze j ...
Schijnt van dat spul te zijn wat je op het tandvlees kan smeren waardoor het minder pijn doet maar geen ervaring maar heet die van ons heeft nog geen tandjes en ook nog een doorkomt. En ik weet dat een bijdring in de koelkast kan helpen waar ze op kan kouwen.

één jaar geleden

Mijn dame ligt al een uur wakker in bed.. 🙈 Rustig te kletsen. En in 't donker rond te kijken.. Heb d'r al gewiegd, een flesje gegeven.. Verschoond.. En uiteindelijk maar weer in bed gelegd.. Ik kan niet slapen zolang zij wakker is.. Maar bij haar zijn maakt haar nog meer wakker.. Partner ligt er gewoon doorheen te slapen.. Bijzonder wel

één jaar geleden

Reactie op Littl-one

Mijn dame ligt al een uur wakker in bed.. 🙈 Rustig te kletsen. En in 't do ...
Oké dat mijn partner slaapt ook overal doorheen .. wat ik echt niet begrijp Ik kan mijn dochter verschonen en voeden op ons bed met een lichtje aan tegen haar praten en hij blijft gewoon slapen! Het is gewoon een Talent ofzo! Vind het soms ook wel lastig dat hij gewoon door slaapt en ik de hele tijd in de weer ben dat ik zoiets heb ik wil ook wel eens een keer slapen en dan ook nog vaak te opmerking maken ook zo slecht geslapen of ik ben zo moe vind je van die puntje waarvan ik denk nou Waarvan dan🙈 maar wel vervelend dat ze als er lang wakker ligt hier ook regelmatig dat ze zo een uur 2 uur wakker kan zijn in de nacht en ik kan er ook niet van slapen bij ons werkt het wel als je bij haar bent slaat ze ook nog steeds bij ons op de kamer dus is dat ook wel makkelijk en dan gewoon laten kletsen ik hou haar handje vast en dan valt ze vanzelf in slaap

één jaar geleden

Reactie op Littl-one

Wij dachten dat het slaapregressie was dat snachts wakker zijn en kletsen. Het ging langzaam over in jammeren. Toen kwamen rode wangetjes erbij. Toen wisten we dus dat het de tandjes waren en dit is woensdag ook bevestigd door de huisarts. We hebben de bijtring ook in de koeling maar het werkt maar heel even. Daarnaast had ze gezegd dat we de wangen beetje vet moesten houden gezien ze wat droog zijn door het doorkoken van de tandjes.

één jaar geleden

Reactie op Littl-one

Mijn vriend durft s ochtends ook niet meer te zeggen "oh wow de baby heeft door geslapen!" Ik ben geen ochtend mens en meestal kreeg hij van mij dan een vrij geïrriteerde blik...

één jaar geleden

Wij dachten dat het slaapregressie was dat snachts wakker zijn en kletsen. ...
Dentinox! Hielp bij onze oudste met slapen. Niet 100%, maar het leek wel de scherpe kantjes er vanaf te halen

één jaar geleden

Reactie op AmyAnoniem

Mijn vriend durft s ochtends ook niet meer te zeggen "oh wow de baby heeft ...
Haha herkenbaar... Uiteindelijk is hij hier wel wakker geworden.. Ik had het koud gekregen dus toen weer in bed gaan liggen.. Mevrouwtje bleef kletsen.. Prima, dat kan je ook alleen. Papa is daarna gegaan en na 1,5 uur sliep ze eindelijk weer

één jaar geleden

Onze kleine meid van 20 weken slaapt overdag eigenlijk niet eigenlijk al vanaf het begin af sliep ze overdag weinig. Nu wou ze altijd al wel vroeg naar bed rond 6 uur 18.30 maar de laatste dagen wil ze rond 16:30 uur naar bed met de rek tot 5 uur. . Ze raakt gewoon Helemaal overstuur... ze slaapt dan tot 22:30 want dan maak ik haar wakker om nog even een voeding te pakken en daarna slapen ze door tot 6 uur meestal dit doet ze nu al een week. En heb moeite om ergens voeding in te krijgen aangezien ze alleen maar overdag wakker is tot 5 uur en dan tot 6 uur slaapt en ik overdag niet goed weet hoe ik er nog aan vervoedingen in krijg ik weet eigenlijk ook niet hoeveel voedingen een baby van 4,5 maand moet hebben in 24 uur.. aan de borst.? Ze geeft ook moeilijk aan als ze wil eten en is snel afgeleid..

één jaar geleden

Reactie op Lilymy

Onze kleine meid van 20 weken slaapt overdag eigenlijk niet eigenlijk al va ...
Onze dochter is ook bijna 20 weken. Deze kan best veel slapen af en toe. Als wij het wakker en eten aan haar over laten. Dan hadden wij als zombies rond gelopen. Wij hebben een schema. 8-9 fles 12.30-13.30 slaapt ze vaak 13.30 fles 15.00-16.30 slaapt ze vaak 16.30 groente hapje of fruit hapje 18.00 fles 19.00 om de dag badje 19.30 op bed en ze slaapt tot 22.30 fles Tussen 19.30 en 8-9 uur de volgende morgen slaapt ze. Ze word vaak niet eens wakker voor de fles. Ze drinkt tussen 700cc en 800cc. Voeding op een dag. En 65 gram groente/fruit.

één jaar geleden

Onze dochter is ook bijna 20 weken. Deze kan best veel slapen af en toe. Al ...
Heel af en toe komt ze tussen 4-6 voor een luier. Als de luier schoon is slaapt ze gewoon weer verder. Soms al tijdens het verschonen. Echt super erg.

één jaar geleden

Mooi schema 😊. Allen onze dochter krijgt geen fles. Geen idee hoe veel cc ze drinkt.. met drinken zit er soort van schema in maar jiet echt ze krijgt waneer ze wil en meestal krijgt ze 5 a 6x per dag. Maar het was 7 a 9x s wel echt verschil.. en hapjes doen wij nog niet vinden dat nog te vroeg van wegen de rijping van de darmpjes. En overdag krijg ik der niet in slaap. Allen slaapt ze op mij of als je wandeld in de wagen en als ze bij mij slaaptvis het max 30 min

één jaar geleden

Wouw 🤷🏻‍♀️ overdag ook 6,5 uur tussen 2 flessen.? Wij hebben nu het ritme 7.30 / 8.30 oxhtendfles 210 Slapen Wakker rond 10/10.30 fruithapje Spelen 11.30 fles Slapen Willekeurig wakker.. En spelen. 15.30 fles. 17.30 groente hap, bij ons aan tafel. Soms avonddutje soms niet.. 19.30 laatste fles en hup't bed in slapen.

één jaar geleden

Zijn er hier meer die nog steeds wachten op sprong 4? In principe zou ze die gehad moeten hebben maar ik heb er niks van gemerkt. Ja ze drinkt nu iets meer en is ook echt bezig met draaien etc. Maar slapeloze nachten enzo... nee? Maakt me aan het twijfelen ook al is het ook wel erg fijn.