708 Reacties

één jaar geleden

Reactie op AmyAnoniem

Zijn er hier meer die nog steeds wachten op sprong 4? In principe zou ze di ...
Wij hebben er ook weinig van gemerkt. Het enige was dat ze veel minder at

één jaar geleden

Reactie op AmyAnoniem

Hier ook niet hoor.. 🙈 Ze slaapt nog net zo goed als altijd.. Ook slaapregressie merk ik niets van.. Bij mijn oudste ook nooit gemerkt.. De sprongen gingen wel gepaard met gemopper, maar opeens kunnen ze iets nieuws. En die slaap regressie heeft geresulteerd in overdag meer slapen.. Verder geen gekkigheid..

één jaar geleden

Reactie op AmyAnoniem

Sprongen zijn bewezen niet- bestaand dus ik zou er niet teveel op wachten. Soms kunnen kinderen inderdaad wel een tijdje mopperig zijn om daarna wat nieuws te kunnen, soms zijn ze er niet mopperig van

één jaar geleden

Reactie op AmyAnoniem

Ik heb bij m’n oudste werkelijk waar nooit een sprong gemerkt of regressies. Zelfde geldt voor onze jongste 😅🙈

één jaar geleden

Fijn om te lezen! Onze oudste had wel één van de sprongen (weet niet meer welke) flink slaapregressie. Maar omdat ik nu bij de tweede echt helemaal niks merk van deze sprongen werd ik een beetje onzeker. Ze ontwikkelt duidelijk wel maar is vooral ook heel tevreden gelukkig. Af en toe een flinke regeldag (bv), maar dat staat er naar mijn idee redelijk los van. Hier op het forum zijn de sprongen ook zo'n groot onderwerp...

één jaar geleden

Reactie op AmyAnoniem

Fijn om te lezen! Onze oudste had wel één van de sprongen (weet niet meer w ...
Eerlijk vind ik pas sinds sprong 4 dat 't een big issue is aan 't worden.. Sprong 1, 2 en 3 heb ik amper topic over gelezen. Bij mij oudste dochter van december 2020 ging 't alleen maar over de sprongen.

één jaar geleden

Onze dochter zit al een paar weken aan de hapjes. Wortel, bloemkool, pastinaak. Appel, peer, appel/banaan. Ze vind het zo lekker dat ze er ongeduldig van word. Echter wij durven echt niet meer te geven als twee ijsblokjes grote. Hoeveel geven jullie je kleintje als je al begonnen was dan he. Weet dat sommige mama's liever wachten tot 6 maanden. Alleen ons advies was om toch te starten met 16 weken.

één jaar geleden

Reactie op Moeder1dochter

Onze dochter zit al een paar weken aan de hapjes. Wortel, bloemkool, pasti ...
Morgen gaan wij ³ blokjes geven.. Maar moet eerst weer koken

één jaar geleden

Hier van de week begonnen. Wij wouden eigenlijk nog niet beginnen maar onze dochter dacht er anders over aangezien ze is een beetje het eten uit mijn hand trok zijn we er toch maar mee begonnen Zij krijgt drie lepeltjes meer niet dan is het klaar

één jaar geleden

Vind het lastig om te bepalen hoeveel ze al mogen op deze leeftijd. Wij zijn vorige week maandag pas begonnen en ze trekt het bakje gewoon uit mijn handen als ik er te lang over doe 🤣. We geven nu 1 blokje in de ochtend en 1 in de avond. Maar een maaltijd vervangen kan nog niet. Ze is 4 maanden. Vanaf wanneer zijn jullie meer gaan geven?

één jaar geleden

Reactie op ElisaIndo

Vind het lastig om te bepalen hoeveel ze al mogen op deze leeftijd. Wij zij ...
Ik las dus ergens dat ze met 5 mnd 60 gram mogen eten.. Dat is 3 blokjes.. 🤭

één jaar geleden

Reactie op Littl-one

Ik las dus ergens dat ze met 5 mnd 60 gram mogen eten.. Dat is 3 blokjes.. ...
Oh kijk dat is een goede indicatie! Thanks!

één jaar geleden

Reactie op ElisaIndo

Vind het lastig om te bepalen hoeveel ze al mogen op deze leeftijd. Wij zij ...
16 weken zoals ik hieronder Al aangegeven heb. 😅

één jaar geleden

Onze zoon vindt het slikken erg lastig. Na 3 happen is hij er zelf klaar mee

één jaar geleden

Reactie op Hannelore13

Onze zoon vindt het slikken erg lastig. Na 3 happen is hij er zelf klaar m ...
Onze dochter hapt heel goed. En kauwt regelmatig op de lepel. Daarnaast heeft ze dikke pret bij het eten

één jaar geleden

Onze dochter hapt heel goed. En kauwt regelmatig op de lepel. Daarnaast hee ...
Haha zelfde verhaal hier inderdaad... Ik had iets minder goed gepureerde wortel.. Werd ze helemaal blij van.. Fruit die ik uit potjes ivm eigen allergieën.. 🙈 Dit is bijna net zo vloeibaar als melk.. Word ze helemaal boos van haha..

één jaar geleden

Wij geven nu 1 ijsblokvorm aan onze dochter. Nu gister begonnen met smaken herhalen en ze eet het ook helemaal op. Als het te lang duurt gaat ze me aankijken 💞

één jaar geleden

Ons draakje is echt kippig. Hij duimt heel enthousiast maar heeft een tand. Heeft nu al 2x in zn duim gebeten 1x inclusief bloed en zet het enorm op een krijsen. Logisch want pijn maar zit dan ook verbaasd om zich heen te kijken, en deed het vandaag dus nog een keer met hetzelfde resultaat. Iemand nog tips want uitleggen snapt ie ook niet 😅🫠

één jaar geleden

Reactie op Angelll

Ons draakje is echt kippig. Hij duimt heel enthousiast maar heeft een tand. ...
Sneu Maar leerzaam Loslaten, na een paar keer legt hij de link wel dat duimen troost geeft maar die tand dus pijn kan geven

één jaar geleden

Kunnen jullie kleintjes trouwens een fles van 100cc zelf al vasthouden en in de mond stoppen. Ons meisje deed dit op 1e kerstdag opeens.