1017 Reacties

3 jaar geleden

Hey dames nu dat ik dat ik zie dat deze rond de 24 augustus is ben ik heel benieuwd naar jullie testen want ik zou nu al kunnen testen maar ik ben 1000% overtuigd dat ik zwanger ben van de 3de alles wijs er op Misselijkheid, krampen,pijnlijke borsten, veel afscheiding, janken om alles, nachtmerries (ook bij de ander zwangerschapen gehad)

3 jaar geleden

Ik heb in september een miskraam gehad. Nu heb ik af en toe wat buikkrampen maar mijn NOD is pas 18-12. Verder eigenlijk niet zo veel klachten. Ik vind het zo spannend, ben een beetje ongeduldig hihi.

3 jaar geleden

Vanmorgen positief getest 鉂わ笍 wij hebben al een dochter van 7 maanden dus straks 2 onder 2 鉂わ笍

3 jaar geleden

Reactie op Lisaenfabian

Vanmorgen positief getest 鉂わ笍 wij hebben al een dochter van 7 maanden dus st ...
Gefeliciteerd!馃グ

3 jaar geleden

Hier vandaag ook getest en die was positief馃グ dit wordt ons derde kindje, elke keer al zwanger geworden nadat de vorige maand mn nod 2weken langer wegbleef馃檲

3 jaar geleden

Vandaag positief getest, 10 dpo. Nod is 18/12. Dus hopen dat het goed blijft gaan 馃

3 jaar geleden

Ik klets ook graag mee! Vandaag op 9dpo een licht positieve test 馃檹 dit zou ons 2e kindje zijn. 2 maanden geleden een vroege miskraam gehad op 10dpo, dus durf er nog niet teveel op te hopen.

3 jaar geleden

Ik ben een beetje in shock Had deze ronde opgegeven omdat ik het idee had dat we verkeerd zaten qua eisprong. Ronde nummer 20 Na 2 miskramen waarvan de laatste afgelopen oktober. Ik gokte m'n NOD op zaterdag of na het weekend. Maar testen vandaag dus positief, en best al positief 馃槺 Enorme blijdschap, verwarring en angst 馃き Gok dan dat ik uitgerekend ben rond 27 augustus maar dat zal allemaal gaan blijken.

3 jaar geleden

Reactie op 19ellen88

Ik ben een beetje in shock Had deze ronde opgegeven omdat ik het idee had d ...
Gefeliciteerd! Het is je ontzettend gegund. Helaas ook meerdere miskramen en stilgeboorte meegemaakt. 鉂わ笍

3 jaar geleden

Reactie op 19ellen88

Ik ben een beetje in shock Had deze ronde opgegeven omdat ik het idee had d ...
Hier ook een positieve test na miskraam in augustus! Ik herken je gevoelens heel erg. Ik hoop dat het allemaal goed mag gaan bij ons.

3 jaar geleden

Vanmiddag getest! Nod is morgen. Geschatte uitgerekende datum 24 aug

3 jaar geleden

Paar uur geleden positief getest. Nu klaar wakker馃檲 13 dagen na 3e IUI鉂わ笍

3 jaar geleden

Reactie op AEP

Gefeliciteerd!!!!!!

3 jaar geleden

Reactie op AEP

Gefeliciteerd!!

3 jaar geleden

Vanochtend (vriend wilde dat ik nog eens testte馃ぃ) nogmaals positief getest straks de verloskundige bellen馃グ

3 jaar geleden

Reactie op Mama Aapie

Vanochtend (vriend wilde dat ik nog eens testte馃ぃ) nogmaals positief getest ...
Super leuk! Gefeliciteerd. Ik ben nu 4+2 en gisteren ook meteen VK gebeld. Ik heb 3 januari pas een eco. 馃槥

3 jaar geleden

Reactie op Lisaenfabian

Super leuk! Gefeliciteerd. Ik ben nu 4+2 en gisteren ook meteen VK gebeld. ...
Oh zo laat pas!! Ik had gehoopt nog wel voor eind jaar馃ぃ Ik ben vandaag precies 4 wss

3 jaar geleden

Reactie op Mama Aapie

Oh zo laat pas!! Ik had gehoopt nog wel voor eind jaar馃ぃ Ik ben vandaag pr ...
Ja echt jammer. Maar hopelijk kunnen we dan wel veel zien.

3 jaar geleden

Reactie op Lisaenfabian

Ja echt jammer. Maar hopelijk kunnen we dan wel veel zien.
Ja馃グ even geduld dus nog!

3 jaar geleden

Vanochtend positief getest. Nog helemaal van slag, 1e poging en bingo. Wij hebben Al een zoon van 1.5 jaar. 馃グ馃グ