1002 Reacties

één jaar geleden

De dames van eind augustus gaan als een trein. Deel 4 it is 🥳

één jaar geleden

Yeah yeah! 🥳👋🏼

één jaar geleden

Hahaha, woohoo 🥳💃🏻

één jaar geleden

Wat een gezelligheid! 😁

één jaar geleden

Ik heb ook last van bekken. Ik ben nu 15 weken in verwachting. Vorige zwangerschappen geen last van gehad. Ik heb sinds kort voor mijn werk een cliënt waar ik 1.5 uur mee doet wandelen en toen zijn de klachten bij mij ontstaan. Heb nu mijn werk op de hoogte gesteld dat het voor mij te zwaar is om 1.5 uur te wandelen. Na terug komst kom ik de bank niet meer af heb dan echt pijn ook bij het lopen. Voor de vrouwen die ook al last hebben van hun bekken hoe gaat de seks bij jullie? Ik merk dat dat ook pijn begint te doen. Zou dat ook daardoor kunnen komen?

één jaar geleden

Wat kunnen we lekker kletsen hè met z’n alle haha

één jaar geleden

Reactie op Mariaboo

Ik heb ook last van bekken. Ik ben nu 15 weken in verwachting. Vorige zwang ...
Wat een vervelende kwaal.. ik heb er zelf geen ervaring mee. Wel heb ik snel last van mijn stuitje maar dat is altijd al een zwakke plek geweest. Misschien even advies vragen bij de verloskundige en/of naar een bekkenfysio gaan.

één jaar geleden

Reactie op IrisW93

Wat een vervelende kwaal.. ik heb er zelf geen ervaring mee. Wel heb ik sne ...
Ja ben ik ook van plan. Ik loop bij de fysio voor mijn elleboog. Ik heb daar 16 behandelingen voor gekregen als het goed is heb ik nog 12 behandelingen tegoed. Dan stop ik voor mijn elleboog daar gaat het nu wel goed mee. En dan ga ik idd naar een bekkenfysio. Hoop niet dat het erger word idd.

één jaar geleden

Mag ik dan aftrappen met goed nieuws in deel 4? Onze nipt test was goed 🎉

één jaar geleden

Reactie op Mariaboo

Ik heb ook last van bekken. Ik ben nu 15 weken in verwachting. Vorige zwang ...
Kan door bekken komen maar je vagina is ook gevoeliger en meer doorbloed tijdens de zwangerschap waardoor dat sneller pijn kan doen. Ik heb eerlijk gezegd niet zo veel seks gehad de afgelopen tijd door de misselijkheid 😅 zal nu dat minder is hopelijk wel weer terug komen.

één jaar geleden

Reactie op Olliemollie

Mag ik dan aftrappen met goed nieuws in deel 4? Onze nipt test was goed 🎉
Yay!!

één jaar geleden

Woehoe, team eind augustus! Hebben jullie nagedacht over een zwangerschapscursus, yoga of fit?

één jaar geleden

Reactie op Jenifer92

Woehoe, team eind augustus! Hebben jullie nagedacht over een zwangerschaps ...
Ik doe yoga, maar dat deed ik voor de zwangerschap ook. Nu ben ik over naar het zwangerenuurtje. Ik vind het zelf heerlijk. Vorige keer kon dit niet door corona. Wij doen geen cursussen. Door corona was dat alleen online en dat vond ik toen een beetje suffig. Ik heb wel alle filmpjes op het account van de Verlosmoeder gezien. Alle info bijeenkomsten die de verloskundige, het ziekenhuis en lactatiedeskundigen gaven wel gevolgd. Ik ging er dus niet blanco in zeg maar

één jaar geleden

Reactie op Jenifer92

Woehoe, team eind augustus! Hebben jullie nagedacht over een zwangerschaps ...
Ik heb dit keer een doula in de armen geslagen die mij hypnobirthing technieken gaat meegeven. Verder heb ik heel veel gehad aan het boek vrije geboorte van anna myrthe kortweg. Qua sporten ga ik gewoon verder in de sportschool, enkel vermijd ik korte buikspieroefeningen

één jaar geleden

Nog meer mensen met een navelpiercing? Hij zit nog niet in de weg maar mensen zeggen dat ik hem uit MOET doen😂 weet dat je hem na een tijdje moet vervangen maar nu toch nog niet? ( Deze week 15 weken zwanger )

één jaar geleden

Reactie op Sineadx

Nog meer mensen met een navelpiercing? Hij zit nog niet in de weg maar mens ...
Ik heb een navelpiercing, ik heb meerdere maten van beweegbaar materiaal besteld zodat ik hem elke keer zodra mn buik weer groeit een maatje groter kan indoen. Uit hoeft het zeker niet hoor! :)

één jaar geleden

Begin nu last te krijgen van onderrug aan 1 kant. Is de bovenkant van mn bekken en het is een zwakke plek geworden in de vorige zwangerschap. Merk ook dat ik steeds minder ver kan lopen zonder last te hebben. Bekkenfysio kan helpen, maar ik vind een voedingskussen voor tussen de benen minstens zo waardevol! Slaap er sinds de vorige zwangerschap nog steeds mee. Zw-yoga lijkt me ook fijn! Het boek mama’en vind ik ook een aanrader

één jaar geleden

Reactie op Sineadx

Nog meer mensen met een navelpiercing? Hij zit nog niet in de weg maar mens ...
Bij m’n eerste zwangerschap is deze zo aan een draadje gaan hangen dat ik er zelf voor gekozen had hem uit te doen. Nu zie je wel zo een litteken maar verder niet. Baal wel, zou optijd doe grotere in doen !

één jaar geleden

Reactie op somuchlove

Begin nu last te krijgen van onderrug aan 1 kant. Is de bovenkant van mn b ...
Dat voedingskussen bedoel ik uiteraard voor tijdens het liggen/slapen 😅

één jaar geleden

Reactie op somuchlove

Dat voedingskussen bedoel ik uiteraard voor tijdens het liggen/slapen 😅
Ik vind het knap hoe je er mee kan slapen. Ik heb altijd zo’n ruzie met dat ding. Nu heb ik geen bekkenproblemen gehad, dus de nood was niet hoog. Alleen ik hoor zoveel zwangeren die het heerlijk vinden.