1002 Reacties

één jaar geleden

Reactie op Sineadx

Nog meer mensen met een navelpiercing? Hij zit nog niet in de weg maar mens ...
Heb ook een navelpiercing en zie voor nu ook nog geen noodzaak om m uit te doen. Ik bestel binnenkort als ik merk dat het strak begint te staan of niet comfortabel zit, gewoon zo’n flexibele en dan kan je m volgens mij gewoon je hele zwangerschap door dragen. Maar is me eerste zwangerschap dus pin me er niet op vast hoor 😂

één jaar geleden

Reactie op Momo96

Ik vind het knap hoe je er mee kan slapen. Ik heb altijd zo’n ruzie met dat ...
Je moet even op elkaar afgestemd raken 🤣

één jaar geleden

Reactie op somuchlove

Je moet even op elkaar afgestemd raken 🤣
Haha hier is hij na m'n zwangerschap zelfs nooit meer weggegaan 😂 echt heerlijk.

één jaar geleden

Reactie op somuchlove

Je moet even op elkaar afgestemd raken 🤣
Hahaha misschien moet ik een band met hem opbouwen. Ik heb hem wel gebruikt voor voeden. Maar toen hij weg kon uit bed, meteen gedaan. Hier thuis werd het “de dam” genoemd. Omdat dat kussen altijd tussen ons in lag

één jaar geleden

Na twee jongens mogen wij nu een dochter krijgen 🥰

één jaar geleden

Wat leuk allemaal, wij hebben net gehoord een jongen te krijgen 🥰

één jaar geleden

Wat leuk allemaal dat jullie het al weten 😍

één jaar geleden

Ah wat heerlijk dat jullie het weten! Ik hopelijk dinsdagavond. Ben zo benieuwd!! Vind het spannender dan de 13 wekenecho 😂

één jaar geleden

Ik heb hier een vriend thuis met nesteldrang, herkenbaar voor iemand? 🤣 hij heeft net een babyfoon besteld

één jaar geleden

Reactie op Olliemollie

Ik heb hier een vriend thuis met nesteldrang, herkenbaar voor iemand? 🤣 hi ...
Enorm herkenbaar! Vandaag staat ons hele huis weer op de kop omdat hij opeens een muur wit wil schilderen. 3 jaar lang waren de vlekken op die muur onbelangrijk, en nu is het opeens heel erg 😂. Alle achterstallige klusjes pakt hij opeens op of wil hij uitvoeren. Een slechte combinatie met mijn enorme vermoeidheid en brein dat opeens alleen nog stap voor stap aan kan 😅.

één jaar geleden

Ik heb last van een kwaal en ik word gek. Ik had al veel jeuk op mijn romp/buik. Dat kan ik nog begrijpen met een rekkende buik. Maar nu zit de zwangerschapsjeuk ook op andere plekken. Mijn enkels bijvoorbeeld. Ik word er gek van. Ik krab tot bloedens toe, maar het wordt alleen erger 😅. Ik word wakker in de nacht van de jeuk sinds een paar dagen. Tot zover mijn zondagklaaf

één jaar geleden

Reactie op Sunshine-

Enorm herkenbaar! Vandaag staat ons hele huis weer op de kop omdat hij opee ...
Haha nou dit dus 😂 hij heeft de kledingkast voor de babykamer ineens in elkaar gezet en wilde het ledikantje ook al regelen. Dus toen maar even op de rem getrapt haha. Ik ga zelf gewoon rustig op de bank zitten, want ik heb er geen puf voor 🙈

één jaar geleden

Reactie op Olliemollie

Haha nou dit dus 😂 hij heeft de kledingkast voor de babykamer ineens in el ...
Hier precies andersom😂 mijn vriend laat het allemaal lekker gaan terwijl ik alles aan het kopen, uitzoeken, in elkaar aan het zetten en verven ben. Soms vind ik het wel jammer dat hij er zo weinig interesse in toont maar probeer te onthouden dat het nog wel komt (hoop ik)

één jaar geleden

Reactie op Momo96

Ik heb last van een kwaal en ik word gek. Ik had al veel jeuk op mijn romp/ ...
Oei vervelend!! Ik merk zelf dat ik met vrieskou vaak ook jeuk heb, dus dat zal misschien nu ook niet helpen bij jou. Kan je er verder nog iets aan doen? Ik ben sinds vrijdag gevloerd door flinke hoofdpijn en vandaag weer volop overgeven 😥 ik ben er zo klaar mee. Ik vind zwanger zijn gewoon echt verschrikkelijk. En begrijp me niet verkeerd, ik ben heel dankbaar dat ik zwanger ben, maar pff. Sorry ook even mijn geklaag er overheen 🙈

één jaar geleden

Reactie op Ann_32

Oei vervelend!! Ik merk zelf dat ik met vrieskou vaak ook jeuk heb, dus dat ...
vervelend dat het niet beter wordt. hier alleen iedere avond last van het avond eten.... brood etc gaat prima maar warm eten.... en normaal ben ik echt wel vd chips etc maar nu.... moet er niet aan denken , de jongens zaten gisteravond lekker aan de chips met kaasjes en worstjes maar 8k heb echt nergens zin in.... chocolade en koekjes gaan dan wel weer

één jaar geleden

Mijn vriend kwam dus van de week ineens thuis met dit voor de baby/speelkamer. Super lief wel.

één jaar geleden

Reactie op Helen85

vervelend dat het niet beter wordt. hier alleen iedere avond last van het ...
Gek is dat he! Bij mij gaat brood juist heel slecht en avondeten wisselend. En idd zoetigheid ook, terwijl ik normaal ook veel meer van de hartigheid ben 😅

één jaar geleden

Reactie op am_elaine

Mijn vriend kwam dus van de week ineens thuis met dit voor de baby/speelkam ...
Aaahh superlief!

één jaar geleden

Ondertussen kan hier ineens al een baby slapen 😅 m’n vriend is echt te fanatiek 😂 maar goed, wel lief van m. We hebben alles via marktplaats gekocht dus dat scheelt behoorlijk in de portemonnee. Kunnen andere dingen weer wat duurder zijn zoals een kinderwagen en dergelijke ☺️ matrasje is wel nieuw natuurlijk.

één jaar geleden

Reactie op Momo96

Ik heb last van een kwaal en ik word gek. Ik had al veel jeuk op mijn romp/ ...
Ik zou dit wel even bespreken met de verloskundige. Heb er zelf ook last van hoor door de hormonen, maar het kán (bij erge vormen) ook zwangerschapscholestase zijn. Daar kunnen ze je op prikken