1002 Reacties

één jaar geleden

Reactie op Olliemollie

Ondertussen kan hier ineens al een baby slapen 😅 m’n vriend is echt te fan ...
Ooh wauw wat ziet dat er leuk uit! 😍 M'n partner kwam van de week voor het eerst zelf met een idee om iets te kopen, namelijk het boek; help ik heb m'n vrouw zwanger gemaakt 😂😂

één jaar geleden

Reactie op Ann_32

Oei vervelend!! Ik merk zelf dat ik met vrieskou vaak ook jeuk heb, dus dat ...
Ik herken dit wel van de vorige zwangerschap. Ook toen had ik redelijk was jeuk. Maar dat bleef bij de romp. Ik hou mij nu aan niet te lang en warm douchen, smeer mij twee keer per dag dik in met vetcreme. Oh nee zo akelig. Ik had als kind zware migraine (gelukkig kan je er dan overheen groeien hormonaal) dus ik kan mij zo goed voorstellen dat je er helemaal klaar mee bent. Je hebt nog meer te doen maar met verschrikkelijke hoofdpijn lukt niets

één jaar geleden

Reactie op somuchlove

Ik zou dit wel even bespreken met de verloskundige. Heb er zelf ook last va ...
Ik ga morgen even bellen. Zodat cholestase uitgesloten is. Het zijn tot nu toe niet de handpalmen en voetzolen. Maar voor de rest ongeveer wel mijn hele lijf

één jaar geleden

Gisteren de verjaardag van mijn zoon gevierd het ging redelijk goed tot dat ik drinken wouw en dit aan mijn man vroeg mijn moeder zij je markeer niks aan je benen terwijl ik moe was door de drukte en zij ze moet je niet helpen ben ik maar gaan helpen eten koken want een aantal mensen bleef ook eten vroeg ik der hulp gelukkig ging dat goed maar zij ze pas je wel op voor je buik we sten ook ijs gaf mijn man een soort van hagelslag ging ze moelijk doen dat eerst de oude op moest en de nieuwe terug ze ging aan mij buik zitten zecht ze heel droog ja wij brengen haar om 10uur savonds naar huis maar ik was erg moe gingen Ze nog een bakkie bij ons doen om het eerlijk te zegen was ik blij dat iedereen weer weg was dus dat zij ik ook tegen mijn man ik zij eindelijk rust hij begreep het gelukkig.

één jaar geleden

Reactie op Melissa Lobbezoo

Gisteren de verjaardag van mijn zoon gevierd het ging redelijk goed tot dat ...
Zo, dat was een lange zin. 😅 Fijn dat je man begreep dat je rust nodig had na zo'n intensieve dag! Vervelend dat je moeder reageerde met de opmerking "je mankeert niets aan je benen", ik snap heel goed dat je moe was door de drukte.

één jaar geleden

Reactie op Olliemollie

Ondertussen kan hier ineens al een baby slapen 😅 m’n vriend is echt te fan ...
Wat een mooie, lichte kamer!!🤍

één jaar geleden

Wat is jullie ervaring met een cosleeper voor de eerste weken/maanden? Wij hebben een vrij smalle slaapkamer dus we moeten even kijken of het naast mij past.. Eventueel moeten we wat schuiven en krijgt de man wat minder ruimte aan zijn kant 😂 is het de moeite waard of is een wiegje/babybedje aan het voeteneind net zo fijn?

één jaar geleden

Reactie op IrisW93

Wat is jullie ervaring met een cosleeper voor de eerste weken/maanden? Wij ...
Geen ervaring met een co sleeper. Wel met een wiegje al stond die op de plek waar normaal je cosleeper staar. Ja je moet er even uit, maar wij verschoonden toch voor de voeding. Dus wij gingen sowieso het bed uit. In het geval van troosten of een speentje kon ik er wel bij zonder eruit te hoeven, dat vond ik echt top.

één jaar geleden

Reactie op Momo96

Geen ervaring met een co sleeper. Wel met een wiegje al stond die op de ple ...
Oh en onze zoon heeft er tot zo’n 4 maanden in gelegen. Het was nogal een flinke jongen en hij had er ook niet heel veel langer ingepast. Doordat hij met 4 maanden flink oefende met rollen, worstelde hij wel eens met de spijlen 😅. Toen over gedaan naar eigen kamer

één jaar geleden

Reactie op IrisW93

Wat is jullie ervaring met een cosleeper voor de eerste weken/maanden? Wij ...
Ik vond het erg prettig met borstvoeding, dat deed ik liggend op mijn zij en m'n zoontje op zijn zij tegen mij aan (buik tegen buik), vaak viel hij na de 2e borst meteen in slaap & en dan legde ik hem / bijna schuiven in de co-sleeper op diezelfde zij 😅 Verder was ik al vrij snel die smak geluidjes beu in de nacht, dus na een maand al op z'n eigen kamer gelegd. Ik had het wiegje geleend, dus niets voor betaald. Dat scheelt ook, dan hoef je je ook biet 'schuldig' te voelen als je 'm kort gebruikt.

één jaar geleden

Reactie op IrisW93

Wat is jullie ervaring met een cosleeper voor de eerste weken/maanden? Wij ...
Ben ik super enthousiast over! Wij hadden onze eerste 7 maanden naast ons in een bednest. Wil ik nu weer

één jaar geleden

Reactie op Mirthe291021

Ik vond het erg prettig met borstvoeding, dat deed ik liggend op mijn zij e ...
Ik ben ook bang voor die geluidjes. Ik las dat het wordt aangeraden om een baby 6 maanden bij je op de slaapkamer te laten slapen, maar ik zie dat niet zitten 🙈 de babykamer is naast onze kamer dus het leek me geen probleem om de baby op den duur op z’n eigen kamer te leggen. Fijn om te lezen dat jullie dat ook gedaan hebben ☺️

één jaar geleden

Reactie op IrisW93

Wat is jullie ervaring met een cosleeper voor de eerste weken/maanden? Wij ...
We hadden een cosleeper, baby bed op eigen kamer en box. Alle meubels aangeschaft die moesten. Eindpunt had meneer heel veel nabijheid nodig en heeft hij de eerste maanden bij ons in bed geslapen. Qua borstvoeding ideaal. Daarna wel gebruik gemaakt van de cosleeper (die eerst dus te ver weg van mij was voor meneer 😂) en vond dat heel fijn omdat hij nog nachtvoedingen nodig had, hoefde dus niet helemaal uit bed opstaan en alles. Met 6/7 maand was hij de cosleeper wel uitgegroeid.

één jaar geleden

Reactie op IrisW93

Wat is jullie ervaring met een cosleeper voor de eerste weken/maanden? Wij ...
Ik vond het onmisbaar met borstvoeding geven. Wij hadden in eerste instantie een wiegje, maar na 2 dagen gauw een cosleeper aangeschaft. Vooral omdat ik de eerste 2 weken niet uit bed kon, was t ideaal dat ik m zo naar me toe kon schuiven.

één jaar geleden

Onze zoon heeft maar 1 of 2 weken bij ons geslapen en daarna is hij naar de babykamer verhuisd nu willen we dat weer doen

één jaar geleden

Een cosleeper is ideaal en erg praktisch. In de kraamzorg gewerkt daardoor wil ik er ook nu graag een. Het is goed om in het begin je baby in je eigen slaapkamer te hebben. Dat is niet alleen voor de veiligheid maar ook voor de hechting. Daarnaast herken je veel sneller hongergeluiden, als je borstvoeding geeft bevorderd het de melkproductie als de baby in de buurt van de moeder ligt. Ik wil ook proberen borstvoeding te gaan geven dat is een cosleeper ideaal.

één jaar geleden

Reactie op Mariaboo

Een cosleeper is ideaal en erg praktisch. In de kraamzorg gewerkt daardoor ...
Ik durfde m ook echt nog niet op z'n eigen kamertje te leggen in het begin 🙈 ik was juist blij als ik z'n geluidjes hoorde dan wist ik dat hij t nog deed 😂 heb ook wel eens met m'n telefoon boven m gehangen omdat hij zo stil was 🤣

één jaar geleden

Reactie op am_elaine

We hadden een cosleeper, baby bed op eigen kamer en box. Alle meubels aange ...
Welke cosleeper hadden jullie?

één jaar geleden

Welke cosleeper raden jullie aan? Ik lees bij sommigen als review dat het matrasje wat hard is. Ik wil de baby lekker lang in onze slaapkamer, vind ik heerlijk.

één jaar geleden

Reactie op Maadjuh

Welke cosleeper raden jullie aan? Ik lees bij sommigen als review dat het m ...
Wij hadden de hauck face to me en ik geloof een apart matrasje. We hadden niet zoveel keus omdat wij een vrij hoog bed hebben.. maar was wel een prima stabiel bedje.