944 Reacties
3 jaar geleden
Hi! Super leuk idee. Zelf ben ik 10 augustus uitgerekend van ons eerste kindje. Heb het wel aan mijn beste vriendin verteld. Met de kerst gaan we het bekend maken aan ouders en schoonouders. De 1e echo staat wel pas 28 december gepland maar wij kunnen niet langer wachten haha. Ik heb erg veel last van gevoelige borsten, af en toe krampen en heel moe haha.
3 jaar geleden
Leuk! Ik ben 9 augustus uitgerekend en ik heb op 23 december mijn eerste echo. Ben dan 7+2. Wij willen het met kerst aan de familie vertellen. Ik heb hiervoor 1x een miskraam gehad en daarna een missed abortion van een tweeling. Hele spannende tijden nu...
3 jaar geleden
Joehoe! Hier 14 augustus uitgerekend en ook 3 januari de eerste echo. Spannend allemaal hoor. Dit is mijn tweede kindje, nu minder klachten dan de vorige keer, wat gek genoeg dan weer onzeker maakt.
Wij hebben de directe familie en vrienden direct ingelicht! Wij vinden het weer veel te leuk 😍
3 jaar geleden
Hoiii,
Zwanger van ons eerste kindje. Ik ben 11 augustus uitgerekend. Bij ons weten een aantal vrienden/vriendinnen het al. We waren beide zo blij, maar willen iets zekerder zijn richting onze familie. Wij hebben de eerste echo 2 januari en zijn heel benieuwd!
Gevoelige borsten en af en toe krampen heb ik ook. Dat vind ik nog wel spannend omdat ik ook altijd (flinke) menstruatie krampen heb. Maar dan besef ik mij dat deze krampen sneller weer weg zijn en nog iets lager zitten. De moeheid begint bij mij ook wel echt te komen!
3 jaar geleden
Reactie op Joanna1992
Leuk! Ik ben 9 augustus uitgerekend en ik heb op 23 december mijn eerste ec ...
Ik ben precies even ver! Ook 9 augustus uitgerekend en 23 december de eerste echo! Spannend zeg, voor al na je eerdere ervaring... Voor mij is het de eerste keer en vind het erg speciaal! Heb gelukkig moet klachten dus knijp in mijn handjes..;)
Las trouwens dat de NIPT per 1 april 2023 volledig vergoed wordt zonder medische indicatie, en per 1 januari bij wel een medische indicatie.
3 jaar geleden
Hoi! Eerste keer zwanger voor mij. Ik ben de 9de uitgerekend maar verwacht dat het een paar dagen later wordt. Heb pas de 29ste de echo, nog zo lang wachten. Sinds 3 dagen aardig last van de hormonen, te merken aan een kort lontje en heeeeele gevoelige borsten. Af en toe krampen. Zo spannend deze tijd
3 jaar geleden
Volgens mijn berekening 10 augustus uitgerekend. En eerste echo 23/12.
Ook bij mij was mijn vorige zwangerschap een miskraam met 9 weken dus ook extra spannend en super onzeker hier.
3 jaar geleden
Hoii! Als het goed is ben ik 12 augustus uitgerekend. Ik heb 28 december mijn eerste echo!
Zelf heb ik mijn ouders en schoonouders het al verteld met mijn man. En mijn zus en hele goede vrienden. Verder wil ik wachten met mijn broers tot we de echo gehad hebben.
Zelf heb ik veel last van krampen en gevoelde borsten. En slaap nu al meerdere nachten heel slecht en ben erg moe sinds 2 dagen
3 jaar geleden
Reactie op Joanna1992
Leuk! Ik ben 9 augustus uitgerekend en ik heb op 23 december mijn eerste ec ...
Wij zijn uitgerekend voor 12 aug en mogen op 20dec voor de 1e echo .
Hiervoor ook een kindje moeten afgeven op 19weken zwangerschap dus het is allemaal zo intens nu . Ik vertel het daardoor wel al
3 jaar geleden
Hoi! Ik ben denk ik ook ergens in deze week uitgerekend van ons tweede kindje:)
27 december staat de eerste echo gepland, maar ik denk dat wel het al wel eerder aan onze naaste familie gaan vertellen. Ik ben ook eigenlijk continu ontzettend misselijk, dat gaat ook wel opvallen natuurlijk😬
3 jaar geleden
Hoiiii! Hier 10 augustus uitgerekend en 21 december eerste echo. 2e kindje en heb echt heel veel minder klachten tot zover dan de vorige keer. Geen zere borsten oid. Enige is dat ik het heel koud heb en af en toe mindere eetlust. Voelt zo gek om weinig te merken.. met de kerst gaan we het de familie vertellen 🥰
3 jaar geleden
Reactie op Mvonk18
Hoiiii! Hier 10 augustus uitgerekend en 21 december eerste echo. 2e kindje ...
Heel herkenbaar! Ik ben in de afgelopen 8 maanden 24 kg afgevallen, zwangerschap was totaal ongepland maar er wel voor gekozen het te houden. Door het verlies van mn eigen speklaagje en de horrormonen trek ik de kou zo ontzettend slecht! Verder ook tot op heden veel minder klachten dan in een eerdere zwangerschap!
3 jaar geleden
Ik ben 11 augustus uitgerekend en 2 januari eerste echo. Vooral heel moe en vanaf vandaag ook misselijk . Wij zijn er nog niet uit wanneer we het de familie vertellen