10 Reacties

2 jaar geleden

Misschien heeft je baby dan de hik? Ik heb dat ook weleens en denk dat dat het dan is. Maar zeker weten doe ik het ook niet ;-)

2 jaar geleden

Dat is waarschijnlijk de baby die de hik heeft!

2 jaar geleden

Is waarschijnlijk je eigen aorta, dat kan heel prima!! Heb ik echt dagelijks dat ik die zie kloppen op m鈥檔 buik, beetje links klein beetje onder m鈥檔 navel.

2 jaar geleden

Je kan soms je eigen hartslag voelen, maar het kan ook de hik zijn. De hik is meestal langzamer. Als ik twijfel, voel ik tegelijkertijd even mijn eigen pols om te checken wat het is.

2 jaar geleden

Hier is dit de hik, meestal minstens 1 keer per dag en soms wel meerdere keren 馃槄

2 jaar geleden

Hier ook de hik, zo'n 3 tot 5 keer per dag. Meestel na het eten of als na een activiteit ga zitten. Kan soms heel snel zijn, zoals een hartslag. Nu lijkt het iets langzamer. Ik ben nu 37 wkn.

2 jaar geleden

Hier ook de hik denk ik 1-3 keer per dag 馃馃槃

2 jaar geleden

Als ik dat voel, voel ik m鈥檔 eigen hartslag om te kijken of dat het is en anders heeft de baby waarschijnlijk de hik, gebeurt hier ook minstens 1 keer per dag 鈽猴笍

2 jaar geleden

Haha denk dat je baby indd de hik heeft! Is hier ook zo ongeveer 5x per dag 馃ぃ

2 jaar geleden

Dit is de hik van je baby 鈽猴笍 alleen maar goed dat je dit voelt! Dan is je baby druk bezig met oefenen van slikken. Heeft mijn baby ook echt wel 4-5 keer per dag. Mijn zoontje had dat ook en toen hij geboren was ook vaak na een flesje 鈽猴笍 super schattig